Stabilizátor (výměna silenblocků)

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kobrovnik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 01.01.2013 12:48
Bydliště: Novojičínsko
Kontaktovat uživatele:

Stabilizátor (výměna silenblocků)

Příspěvek od Kobrovnik »

Ahoj,

předem se omlouvám se založení téma, ale všude se řeší jiný než ten můj. Chci se zeptat, mám v plánu preventivně vyměnit silenblocky jak je tyč stabilizátoru. Jednak chcu vyměnit:
- držák příčného stabilizátoru
- tyčka stabilizátoru

Když jedu autem na hrboly tak celá "přístrojovka klepe, brní a já nevím co. Auto má najeto 206 000,- a koukal jsem že tyto věci by jsem si vymněnil sám. Ohledně silenblocku na ramenu to už nechám v servise.
Zpět k mé otázce:
- má cenu se do toho poštět - nestojí to moc (díly) a práce vypadá vklidu na zahradě bez speciálního nářadí?
- beru to tak i jako preventivní údržbu autíčka neuškodím nebo se na to mám vykašlat ?
- kterou tu tyčku stabilizátoru vzít, četl jsem, že lepší jsou ty druhé, jelikož je to otáčeno na kloubu a pomáhá to více sileblocku ramene.
- když povolím tyčku stabilizátoru neustřelí mi někam že by jsem to zpětně nepřitáhnul ( samozřejmě rameno bude na obou stranách podloženo)

PS: Našel jsem i návody, jak jednoduše vše vyměnit, díky za všechny rady ;-)

Mějte se
Přílohy
tyčka stabilizátoru dát tuhle, nebo je lepší originál?
tyčka stabilizátoru dát tuhle, nebo je lepší originál?
Golf IV. 1.6 16V BCB + filtrbox

provokater
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 28.01.2013 17:57
Bydliště: Olmützer Vorstadt

Re: Stabilizátor (výměna silenblocků)

Příspěvek od provokater »

...vem klidně tu febi... auto si řádně zajisti nejlépe kozičkama a jak budeš tu kost povolovat tak si dej pod rameno zvedák a rameno mírně přišponuj [poznáš,jak pujde šroub ven] ne o to,že by ti to vystřelilo ale ať nekurvíš závit [rameno je vyvěšené ale stabik to táhne nahoru a šroub má snahu se příčit],to samo při šroubování nové kosti - bacha,ať nedáš šroub přes závit,on bys ho tam celej nedal ale jak to nakurvíš,tak pak by se to muselo protahovat závitníkem...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“