MaF píše:ne. kruta realita... po brne 500km na nadrz na tech kolechKempes píše:Si děláš pr**l, ne?
Já jezdil u TDI cca 600km a taky jsem nefnukal
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
MaF píše:ne. kruta realita... po brne 500km na nadrz na tech kolechKempes píše:Si děláš pr**l, ne?
amen. Vliv nato maj kola poradnej kor u nizkyho obemu. Vem si ze ty 19" jsou tezky jak pr.se, zejtra je schvalne zvazim. Navic 235 pneuvtuni píše:nefňukejte tady... mě 550km na plnou nádrž shell v power racing přijde jako normál..... už jsem si zvykl. A velikost kol na tom má myslím pramalej význam...
(teda alespoň u toho mýho motoru)
Tak to spíš bude valivej odpor než to že jsou těžký , máš si koupit OZ v19" z horčíku a bude to vážit prd a brokyMaF píše:amen. Vliv nato maj kola poradnej kor u nizkyho obemu. Vem si ze ty 19" jsou tezky jak pr.se, zejtra je schvalne zvazim. Navic 235 pneuvtuni píše:nefňukejte tady... mě 550km na plnou nádrž shell v power racing přijde jako normál..... už jsem si zvykl. A velikost kol na tom má myslím pramalej význam...
(teda alespoň u toho mýho motoru)
a já myslím,že je to kombinací faktorů..slaboučký motůrek+odpor gum+tunová hmotnost replik=nejedoucí auto a tragická spotřebazviratko píše:Tak to spíš bude valivej odpor než to že jsou těžký , máš si koupit OZ v19" z horčíku a bude to vážit prd a brokyMaF píše:amen. Vliv nato maj kola poradnej kor u nizkyho obemu. Vem si ze ty 19" jsou tezky jak pr.se, zejtra je schvalne zvazim. Navic 235 pneu
az budu velkej tak si taky neco takoveho koupim...vtuni píše:no když to auto sotva pozná jestli jedu sám nebo jestli jedem 4, tak už rozměr kol na to má asi fakt pramalej význam.....
jo holt výhoda čipnuté 1,8T
jj to je pravda, parkrat jsem mel co delat, jsem brzdil i ocimaivco85 píše:na vplyv jazdnych vlastnosti auta ma hlavny dopad tzv. podtlmicova neodpruzena hmotnost..cize cim viac sa mu zavesi pod tlmic tym viac trpi cela sustava..teda cele rameno lozisko tlmic, gumy stabilizatora...atd...ide len o to, koho to ako velmi sere:)
..ale samozrejme nie len jazdne vlastnosti ale aj bezpecnost...podla mna je samovrazda brzdit neake 18 disky s 225 gumami na kotucoch s 1,4...
to je tak když máš vepředu kotouče co maj dospělý auta vzadu......MaF píše:jj to je pravda, parkrat jsem mel co delat, jsem brzdil i ocimaivco85 píše:na vplyv jazdnych vlastnosti auta ma hlavny dopad tzv. podtlmicova neodpruzena hmotnost..cize cim viac sa mu zavesi pod tlmic tym viac trpi cela sustava..teda cele rameno lozisko tlmic, gumy stabilizatora...atd...ide len o to, koho to ako velmi sere:)
..ale samozrejme nie len jazdne vlastnosti ale aj bezpecnost...podla mna je samovrazda brzdit neake 18 disky s 225 gumami na kotucoch s 1,4...
225/40 ET 35...nemám problém.... ale nevím jak to bude s tvým ET ..třeba se někdo ozve kdo má ET 35 a 15mm podložky...AXSON píše:je to sice cele velmi pekne, ale aka sirka mi vleze pod predny blatnik? budem mat prob s 225/R18 pri ET20?
aj tak dik...vtuni píše:225/40 ET 35...nemám problém.... ale nevím jak to bude s tvým ET ..třeba se někdo ozve kdo má ET 35 a 15mm podložky...AXSON píše:je to sice cele velmi pekne, ale aka sirka mi vleze pod predny blatnik? budem mat prob s 225/R18 pri ET20?