Kamenovat te tu nebudou, ale kdyz bydlis v oblasti pro offroady, tak samo karu snizovat neni nejvhodnejsi.JF píše:Zdravím.Sám jsem osobně vlastnil HR-ka a snad mě ostatní neukamenujou,nechtěl bych to už ani za nic!Jsem z vesnice a takové problémy které jsem měl já nepřeju nikomu.Nevjel jsem na obrubník,drhnul jsem spodkem,když byla sněhová kalamita tak jsem věčně pomáhal silničářům hrnout sníh.Moje volba je - už nikdy!
Ja slozil a slozil bych zas. Na obrubniky nejezdim, obcas to cloveka sere, nekam nezajede, ale proste je to hezci a nizsi teziste svy taky udela - zeptejte se Hydranta, jak to ve 210 lovil po dalnici a ted to kopiruje tvar silnice. Holt frajerina boli, kazdej by chtel, aby to bylo nizky, hezky, pohodlny, prejelo to vsechno a aby mu to este utrelo pr**l Jo a pokud jezdite po nic moc cestach, dejte si tam oplechovani spodku motoru z octy 4x4. Stoji to dost, ale nejakej ten skrtanec pak neresite, vsichni se otacej, ze drhnete motorem
A tohle tema se tu uz probiralo Xkrat, takze pruziny vs. seriovy tlumice ja jako vzdy rikam v poho (nevim, jestli to je tim 4motionem, ale problemy nemam).
BTW Tlumice se daj dokoupit vzdycky, akorat to dvakrat prehazovat neni zadna radost, celej podvozek se meni snaz ...
BTW2 Seriovy tlumice jsou rozumny s tvrdosti, jel sem s -35mm pruzinama a koni tlumicema a tvrdy jak kamen.
BTW3 Mam Eibachy -35mm.