to bylo adresovaný mě..HanzGTD píše:Kdybys měl TDi, tak váhu a odpor nemusíš řešit, to jede pořád joke
ses trošku spletl ne ... tam kde ty vaše kamna , po všemožných úpravách končí..tam motory 1,8T v seriovém provedení začínají (BFV- rulez )
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
to bylo adresovaný mě..HanzGTD píše:Kdybys měl TDi, tak váhu a odpor nemusíš řešit, to jede pořád joke
Tak proč to teda nehřeje:-( napětí mi tam jde normálně 12VAbaro píše: 500 ohmů bych bral jako funkční.
Kdyby byla ta spirálka přerušená tak si myslím že by jsi nic nenaměřil.
Je to ale jen můj názor , když tak mě opravte.
když zapnu vyheřejvání tak mi to hned nenaměří žádnej odpor. takže folie je v čoudududuh píše:Vyhřívání zrcádka:Za studena naměřím odpor ale při připojení napětí je to přerušené.Tedy změřit napětí přímo na konektoru.Jestli tam je tak je v na 100pro folie.
VAG píše toto 00943- vyhřívání zrcátka na straně řidiče (Z4) 35-00duduh píše: Když zapneš vyhřívání tak nemůžeš měřit odpor ale napětí.Tedy na tom konektoru přímo u zrcátka musí být těch 12V po zapnutí ohřevu.A věř mi za studena na zrcátku naměříš nějaký odpor ale jakmile tam dáš ŠŤÁVU TAK SE PŘERUŠÍ.Odpoj jeden vývod a:
změř to napětí na drátech a
potom na tom odpojeném drátu a konektoru
VAGína ti hlásí přerušení kterého?