Stránka 4 z 4

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 26.12.2012 18:08
od vtuni
HanzGTD píše:Kdybys měl TDi, tak váhu a odpor nemusíš řešit, to jede pořád :P :mrgreen: joke :laugh:
to bylo adresovaný mě.. :?: :laugh: :laugh:
ses trošku spletl ne :gey: ... tam kde ty vaše kamna , po všemožných úpravách končí..tam motory 1,8T v seriovém provedení začínají :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (BFV- rulez :zzz: :zzz: )

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 26.12.2012 18:33
od tomas89
Abaro píše: 500 ohmů bych bral jako funkční.
Kdyby byla ta spirálka přerušená tak si myslím že by jsi nic nenaměřil.

Je to ale jen můj názor , když tak mě opravte.
Tak proč to teda nehřeje:-( napětí mi tam jde normálně 12V

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 26.12.2012 20:47
od HanzGTD
vtuni: jasně že tobě, vim, jak máš rád tdička... :mrgreen:

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 26.12.2012 20:51
od majrek001
když by to bylo přerušený tak ti to píše nekonečný odpor " 1 "

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 26.12.2012 21:51
od tomas89
tak to teda nevim kde by mohla bejt chyba :-( i VAG mi pise chybu

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 26.12.2012 23:57
od duduh
Vyhřívání zrcádka:Za studena naměřím odpor ale při připojení napětí je to přerušené.Tedy změřit napětí přímo na konektoru.Jestli tam je tak je v :gey: na 100pro folie.

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 27.12.2012 10:13
od tomas89
duduh píše:Vyhřívání zrcádka:Za studena naměřím odpor ale při připojení napětí je to přerušené.Tedy změřit napětí přímo na konektoru.Jestli tam je tak je v :gey: na 100pro folie.
když zapnu vyheřejvání tak mi to hned nenaměří žádnej odpor. takže folie je v čoudu :-(

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 27.12.2012 19:43
od duduh
:fool: Když zapneš vyhřívání tak nemůžeš měřit odpor ale napětí.Tedy na tom konektoru přímo u zrcátka musí být těch 12V po zapnutí ohřevu.A věř mi za studena na zrcátku naměříš nějaký odpor ale jakmile tam dáš ŠŤÁVU TAK SE PŘERUŠÍ.Odpoj jeden vývod a:
změř to napětí na drátech a
potom na tom odpojeném drátu a konektoru
VAGína ti hlásí přerušení kterého?

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 12.01.2013 13:32
od tomas89
duduh píše::fool: Když zapneš vyhřívání tak nemůžeš měřit odpor ale napětí.Tedy na tom konektoru přímo u zrcátka musí být těch 12V po zapnutí ohřevu.A věř mi za studena na zrcátku naměříš nějaký odpor ale jakmile tam dáš ŠŤÁVU TAK SE PŘERUŠÍ.Odpoj jeden vývod a:
změř to napětí na drátech a
potom na tom odpojeném drátu a konektoru
VAGína ti hlásí přerušení kterého?
VAG píše toto 00943- vyhřívání zrcátka na straně řidiče (Z4) 35-00
00944 vyhřívání zrcátka na straně spolujezdce (Z5) 35-00
po zapnutí mám napětí na obou drátech. a když jeden odpojím tak také naměřím 12 V

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 12.01.2013 20:55
od duduh
Opakuji se:Za studeného stavu (tedy bez napětí) naměříš odpor zrcátka.Při zapnutí vyhřívání se ti to proudově přeruší.Dej si na ty přívody pro to vyhřívání na drátky slabou žárovku.Třeba tu pro osvětlení klimy,popelníku...Jestli se ti rozsvítí tak máš "určitě" vadnou dečku.Dá se koupit i samostatně ale opravdu se mění špatně. :roll:Při tom zkoušení pozor na zkrat vedení!U té VIS je to jasné.

Re: Vyhřívaná zrcátka

Napsal: 07.10.2016 14:06
od lazi
Ahoj kluci, jak je to s vyhříváním zrcátek? Spíná se společně se zadním oknem. V jakém případě se dávaly el. ovládání zrcátek s vyhříváním?