tss, no dovolte
- ručka to není, ta má samostatnou kontrolku (P).
- kontrolka se rozsvítí, rozbliká a zapípá až po rozjetí. A to dokonce až po překročení cca 10km/h. Když jedu fakt krokem, tak nic nebliká a nepípá. A můžu takhle jet třeba celej den.
- "složení" brzdovky mě nenapadlo. Nedalo by se to nějak ošálit, například vypojením konektoru víčka brzdovky a zkratováním(?) pinů, tak aby si ŘJ myslela, že hladina brzdovky je v pořádku? (Stav hladiny 'v pořádku' je symbolizován spojením, nebo rozpojením kontaktu na víčku?)
edid: Tak jsem vyzkoušel obě varianty u konektoru k víčku brzdovky: 1. Pouze rozpojený konektor - stejné chování - rozsvícení, blikání a zapípání až při rozjetí. 2. Spojené piny konektoru - ihned po otočení klíčku kontrolka začne blikat a zapípá přístrojovka.
Proto se mi chce věřit, že hladinou brzdovky to není.
Další doplňující informace je, že auto
nemá čidlo opotřebení předních brzdových destiček. Kola sem měl sundaný, hledal sem i třeba volný nezapojený konektor a jedinej drát co tam je, je k čidlu ABS.