Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 13.01.2010 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

BORA (benzín 1.6 16V), původní baterie mě začala na podzim zlobit, tak jsem koupil novou (Banner 55 Ah). Byla to akce v Globusu, tak doufám, že to nebyl nějaký dlouhodobý ležák!
Každopádně odběr u zamčeného auta je cca 180 mA, což je trochu dost. Po nabití to 14 dní dělá dobrotu, ale potom např. 5 dnů stojím a už nenastartuju. A to nejsou nějaké extrémní mrazy. Rok a půl to dělalo dobrotu a nic jsem do auta nepřidával.
Až bude přijatelněji, tak napíchnu měřák a zkusím vytahovat jednu pojistku po druhé. Uvidím, který okruh to může způsobovat.
Jestli by měl někdo nějaký tip, tak budu vděčný.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 13.01.2010 20:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2009

Příspěvky:

684

Bydliště:

Protivanov

prvně dycky du po rádiu :)

_________________
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 13.01.2010 22:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5646

Bydliště:

Severní čechy-VW City

máš dodělávanej alarm?
když chceš měřit odběr tak až po 30min po zamčení musíš než všechny spotřebiče se přepnou do spánkovýho režimu :wink: hlavně musí být tu dobu připojenej měřák

_________________
Sraz pro Ústečáky a okolí zde

_________________
VW Golf IV GTI+BBS LM+KO4 in progress


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 13.01.2010 22:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

V dubnu 2008 jsem měnil VW Betu za Blaupunkt "Brisbane SD48" a minulou zimu jsem žádný problém neměl. Odpojit ho můžu, ale spíše bych čekal něco jiného. Alarm dodělávaný nemám a čekal jsem asi 20 minut, protože jsem někde zachytil, že by se vše mělo uspat do 15 min. 30 minut ale můžu ověřit.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 14.01.2010 16:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Vytahováky na rádio jsem nenašel, budu muset lépe pohledat. Ale po hodině (uzamčené auto) jsem kouknul na měřák a stále 180 mA.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 24.01.2010 14:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Blbý čas, zatím to řeším přehazováním staré baterie s novou. Dnes jsem konečně našel vytahováky a při přehazování bateríí jsem odpojil rádio. I po odpojení je to stejné, odběr 180 mA.

Mohl by někdo napsat (změřit) odběr baterie u zamčeného auta (Bora nebo Golf IV)? Budu moc vděčen, dík.

Má motorizace je 1.6 16V. Alarm dodělávaný nemám (ani origo). Vše na autě je původní, nic navíc. Ještě to někdy hodím na VAG, ale neočekávám problém (auto jezdí v pohodě).


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 24.01.2010 18:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2009

Příspěvky:

684

Bydliště:

Protivanov

tak pomalu vytahuj pojistky, jednu po druhé a uvidiš

_________________
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 24.01.2010 20:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

To mám taky v plánu (viz. první příspěvek), ale až bude lepší počasí.
I tak by mě zajímalo, jaký odběr má přibližně auto bez tohoto problému (tipuju cca 20 mA).


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 25.01.2010 11:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1464

nazdar pane... covece mam podobnej problem - vyflakala se mi baterka 8 let stara, koupil jsem novou - TAKY z GLOBUSU !!! ( taky banner 55Ah myslim za 1500,-...), akorat ze ja mam odber 30-40mAh, nicmene taky je to dost... ted v tech mrazech tomu taky staci par a baterka je KO - kdyz ale stojis v garage neni problem... navic ja jezdim celkem kratky trasy takze se mi to zrejme ani nestaci dobijet :|

prvne jsem si myslel kdyz mi klekla ze je to tim ze v tech obchodech jsou ty baterky pouze prednabite, a meli by se dobit na plno... tak jsem jim to dal na reklamaci, baterka se mi po tydnu vratila zpet s protokolem jak ji zkouseli, zaroven ji dobili a doted zatim jezdim v pohode...

180mAh mas tak na vyhoreni bych rekl... :roll: 8O

_________________
OOOO A4 3.0TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 07.06.2010 20:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

jakým měřákem se dá změřit klidový odběr? mám sice 60Ah baterku,ale když stojím týden tak mám místo 13V jen 8V a ani neodemknu centrál,když jezdím denně tak se dobíjí a je to vpohodě.

Jinak mám alarm od Cobry a rádio Alpine,které je zapojené aby šlo zapínat nezávisle na klíčku(spojený žlutý a červený drát). To by ale nemělo mít vliv ne?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 07.06.2010 21:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

585

Bydliště:

Blovice

Dá se to změřit obyčejným multimetrem, kterej koupíš v nějakým hypermarketu za pár stovek.. :)

_________________
VW GOLF IV 1.9 TDI-PD 74kW


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 07.06.2010 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

já myslel že to musím měřit tím klešt'ovým ampermetrem...klasicky na + a - paralelně změřím napětí a proud se měří seriově,takže jen tak ho nezměřím,nebo je v tom nějaký fígl?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 07.06.2010 23:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4481

Bydliště:

Prostějov

Tím "klešťovým" měřákem se měří napětí při zatížení, něco kolem 10V je baterka OK, pod 9 a níž je baterka KO. Měří se to při plně nabité baterii.

Pokud chceš změřit kolik proudu teče při klidovym stavu, tak máš dvě možnosti. Buď klešťovým ampérmetrem u kteryho nemusíš nic odpojovat, rozpojovat a přepojovat, ale jenom a jednoduše ho nacvakneš na kabel od baterky. Musí být ale citlivej, aby změřil maly proudy, klešťáky sou většinou na větší proudy.

Nebo druhá možnost, vezmeš multimetr za 200 z OBI, Baumaxu, Tesca, nebo třeba Lídlu a napojíš ho sériově mezi kabel k baterce a baterku, plus nebo mínus je jedno. Akorát musíš přepojit měřící kabel do zdířky u které je popis 10A Unfused a přepnout na měření proudu 10A. Pak na to nesmíš zapomenout a měřit napětí, jinak si ho hezky upečeš aji s těma měřícíma kabelama :wink:

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 08.06.2010 08:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

diky :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 10.06.2010 08:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

244

Bydliště:

Brno

Goauld píše:
Tím "klešťovým" měřákem se měří napětí při zatížení, něco kolem 10V je baterka OK, pod 9 a níž je baterka KO. Měří se to při plně nabité baterii.

Pokud chceš změřit kolik proudu teče při klidovym stavu, tak máš dvě možnosti. Buď klešťovým ampérmetrem u kteryho nemusíš nic odpojovat, rozpojovat a přepojovat, ale jenom a jednoduše ho nacvakneš na kabel od baterky. Musí být ale citlivej, aby změřil maly proudy, klešťáky sou většinou na větší proudy.

Nebo druhá možnost, vezmeš multimetr za 200 z OBI, Baumaxu, Tesca, nebo třeba Lídlu a napojíš ho sériově mezi kabel k baterce a baterku, plus nebo mínus je jedno. Akorát musíš přepojit měřící kabel do zdířky u které je popis 10A Unfused a přepnout na měření proudu 10A. Pak na to nesmíš zapomenout a měřit napětí, jinak si ho hezky upečeš aji s těma měřícíma kabelama :wink:

Tak u tohohle příspěvku jsem se docela pobavil jak už dlouho ne. Klešťovým ampermetrem lze měřit pouze střídavé proudy, nikdy však stejnosměrné to dá rozum.Takže při měření klidového odběru je nutno vždy u baterky kabel rozpojit. Ten "klešťový měřák" ze začátku příspěvku je zátěžový voltmetr a s kleštěma nemá opravdu nic společného.

_________________
VW Golf IV Variant 1.6 16V 77kW BCB


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group