Baterie - vybíjení
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Baterie - vybíjení
Se zamykáním, ani bzučákem, by to souvislost mít nemělo. 0.18A, znamená, že zhruba za 18 dní se baterka absolutně vybije. Po týdnu by už opravdu mohla být tak vybitá, že nepůjde nastartovat.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- Luig
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2010 19:21
Re: Baterie - vybíjení
Jo startování byl trochu problém, chvilku jsem dobíjel baterku ale pak právě nechal svítit světla tak jsem myslel, že to bylo tim. Zkusim odpojit rádio, vrátit pojistku a změřit znovu odběr a pak si od někoho pučim neorigo rádio jestli to bude taky tolik žrát. Jinak odběr 0,05 už je v cajku?
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Baterie - vybíjení
Odběr 0.05 je v pořádku. Jinak rádio doporučuju zapojit, tak aby se vypínalo s klíčkem.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- Luig
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2010 19:21
Re: Baterie - vybíjení
Tak ho zapojený právě mám, zapne se při nastartování a vypne s vytažením klíčku. Dá se zapnout i bez klíčku, prostě klasika. Je možnost že je něco špatně přímo v rádiu nebo spíš někde v elektrice mimo rádio?
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Baterie - vybíjení
Možny je všechno, ale říkals, že když vytáhneš pojistku od rádia, tak to takovej odběr nemá, což zanemná, že to dělá to rádio. Jinak teda nevím přesně jak má origo rádio fungovat, ale mám pocit, že s vytaženým klíčkem by nemělo jít zapnout. Já sem origo rádiu už neměl
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- Luig
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2010 19:21
Re: Baterie - vybíjení
Kdysi jsme v oktávce měli taky origo a bylo možný ho zapnout bez klíčku taky. Ale je pravda že když jsem měl nedávno rádio venku tak před konektorem jsou snad dva kebely spájený k sobě, nevim, moc jsem to nezkoumal.
- PoloTom
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: Baterie - vybíjení
Originální autorádio jde samozřejmě zapnout i s vytaženým klíčkem
- MaF
- VWagenista
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Baterie - vybíjení
cao... takze jsem zjistoval po dlouhe dobe co mi tak sosa baterku... odpojoval jsem, odpojoval... az jsem zjistil co dela paseku... pri klidovym stavu se vsema pojistkama, alarm atd atd... jsem mel 0.62A a podobny cisla...
odpojil jsem
Pojistka 42 - 25.0A
ABS s ASP
a hned jsem mel 0.05A....
poradite nekdo kde presne ted hledat problem? Spatne ukostreni ABS nebo neco takovehoo...
odpojil jsem
Pojistka 42 - 25.0A
ABS s ASP
a hned jsem mel 0.05A....
poradite nekdo kde presne ted hledat problem? Spatne ukostreni ABS nebo neco takovehoo...
OOOO A4 3.0TDI
- GolfinoTTK
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 24.08.2008 20:14
- Bydliště: Havířov
Re: Baterie - vybíjení
asi hloupy dotaz ale kdyz naměřím 0.50A to je 50miliamper nebo 500miliamper?
díky moc za odpoveď na moji trivialni otazku
díky moc za odpoveď na moji trivialni otazku
Diagnostika vozidel pomocí VAG-COM 14.10.0 HEX-CAN
Čtení/mazání závad, zjišťování závad, nastavování komfortních funkcí
(dojezd oken, denní svícení, alarm, bluetooth...).
Čtení/mazání závad, zjišťování závad, nastavování komfortních funkcí
(dojezd oken, denní svícení, alarm, bluetooth...).
- Luig
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2010 19:21
Re: Baterie - vybíjení
50. Za den tedy 24x50 = 1200 miliampér, neboli 1,2Ah takže baterka hin za cca 64 dní. Bejt to 500 tak je hin pozejtří
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
- PoloTom
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: Baterie - vybíjení
Jasně že jo.Sicco píše:0,5A je snad 500mA ne?
1A = 1x10^3mA = 1000 mA
http://www.wolframalpha.com/input/?i=0.5A%3D500mA
- Luig
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2010 19:21
Re: Baterie - vybíjení
jo ale na multimetru máš nastavenej ten rozsah 10 takže si musíš ještě posunout desetinou čárku, jistej si nejsem taky tomu prd rozumim ale logický se mi zdá že spíš 50
- PoloTom
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: Baterie - vybíjení
Pokud je na ampérovým rozsahu je údaj v ampérech.Žádná desetinná čárka se neposouvá.Rozsah udává pouze do jaké velikosti je možno proud měřit.Doufám že neplácám blbosti, leta letoucí používám měřák s automatickým přepínáním rozsahů.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Baterie - vybíjení
na digitálním už si nic neposunuješ,rozsah máš 10A a ukazalo to 0,5A tak tam je 0,5A...rozsahy se přepočítavají jen na ručkovem přistroji.