Stránka 3 z 8

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 11.06.2010 21:32
od Goauld
Se zamykáním, ani bzučákem, by to souvislost mít nemělo. 0.18A, znamená, že zhruba za 18 dní se baterka absolutně vybije. Po týdnu by už opravdu mohla být tak vybitá, že nepůjde nastartovat.

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 11.06.2010 22:29
od Luig
Jo startování byl trochu problém, chvilku jsem dobíjel baterku ale pak právě nechal svítit světla tak jsem myslel, že to bylo tim. Zkusim odpojit rádio, vrátit pojistku a změřit znovu odběr a pak si od někoho pučim neorigo rádio jestli to bude taky tolik žrát. Jinak odběr 0,05 už je v cajku?

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 12.06.2010 13:01
od Goauld
Odběr 0.05 je v pořádku. Jinak rádio doporučuju zapojit, tak aby se vypínalo s klíčkem.

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 12.06.2010 13:35
od Luig
Tak ho zapojený právě mám, zapne se při nastartování a vypne s vytažením klíčku. Dá se zapnout i bez klíčku, prostě klasika. Je možnost že je něco špatně přímo v rádiu nebo spíš někde v elektrice mimo rádio?

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 12.06.2010 15:59
od Goauld
Možny je všechno, ale říkals, že když vytáhneš pojistku od rádia, tak to takovej odběr nemá, což zanemná, že to dělá to rádio. Jinak teda nevím přesně jak má origo rádio fungovat, ale mám pocit, že s vytaženým klíčkem by nemělo jít zapnout. Já sem origo rádiu už neměl :(

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 12.06.2010 16:52
od Luig
Kdysi jsme v oktávce měli taky origo a bylo možný ho zapnout bez klíčku taky. Ale je pravda že když jsem měl nedávno rádio venku tak před konektorem jsou snad dva kebely spájený k sobě, nevim, moc jsem to nezkoumal.

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 12.06.2010 18:20
od PoloTom
Originální autorádio jde samozřejmě zapnout i s vytaženým klíčkem

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 14.06.2010 18:57
od MaF
cao... takze jsem zjistoval po dlouhe dobe co mi tak sosa baterku... odpojoval jsem, odpojoval... az jsem zjistil co dela paseku... pri klidovym stavu se vsema pojistkama, alarm atd atd... jsem mel 0.62A a podobny cisla...

odpojil jsem

Pojistka 42 - 25.0A
ABS s ASP

a hned jsem mel 0.05A....

poradite nekdo kde presne ted hledat problem? Spatne ukostreni ABS nebo neco takovehoo...

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 17.06.2010 20:41
od GolfinoTTK
asi hloupy dotaz ale kdyz naměřím 0.50A to je 50miliamper nebo 500miliamper?
díky moc za odpoveď na moji trivialni otazku

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 17.06.2010 20:53
od Luig
50. Za den tedy 24x50 = 1200 miliampér, neboli 1,2Ah takže baterka hin za cca 64 dní. Bejt to 500 tak je hin pozejtří :D

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 17.06.2010 21:06
od Sicco
0,5A je snad 500mA ne?
1A = 1x10^3mA = 1000 mA
http://www.wolframalpha.com/input/?i=0.5A%3D500mA

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 17.06.2010 21:07
od PoloTom
Sicco píše:0,5A je snad 500mA ne?
1A = 1x10^3mA = 1000 mA
http://www.wolframalpha.com/input/?i=0.5A%3D500mA
Jasně že jo.

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 17.06.2010 21:09
od Luig
jo ale na multimetru máš nastavenej ten rozsah 10 takže si musíš ještě posunout desetinou čárku, jistej si nejsem taky tomu prd rozumim ale logický se mi zdá že spíš 50 :D

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 17.06.2010 21:15
od PoloTom
Pokud je na ampérovým rozsahu je údaj v ampérech.Žádná desetinná čárka se neposouvá.Rozsah udává pouze do jaké velikosti je možno proud měřit.Doufám že neplácám blbosti, leta letoucí používám měřák s automatickým přepínáním rozsahů.

Re: Baterie - vybíjení

Napsal: 17.06.2010 21:16
od Sicco
na digitálním už si nic neposunuješ,rozsah máš 10A a ukazalo to 0,5A tak tam je 0,5A...rozsahy se přepočítavají jen na ručkovem přistroji.