Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 15.07.2010 09:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

nikdo neví? porad'te mi, mám rozdělanou palubku pod volantem a vytahnuté radio ven a nikde sem těch 12V na klíč nenašel :( nechci toho rozdělávat zbytečně ještě víc...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 15.07.2010 11:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

650

Bydliště:

Praha

já bych jenom dodal, že tady u těch levnejch baterek z globusu nebo odkud je hodně duležitý, jakej maji startovací proud, obvzlášt u dieselovejch motorů kde starter potřebuje hodně proudu na roztočení motoru, takže do těch 200mA klidovýho odběru si myslim, že je to ok a dobrá baterka by to měla zvládnout i v zimě, pokud auto nestojí měsíc nebo tak...


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 15.07.2010 13:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4475

Bydliště:

Prostějov

Sicco píše:
nikdo neví? porad'te mi, mám rozdělanou palubku pod volantem a vytahnuté radio ven a nikde sem těch 12V na klíč nenašel :( nechci toho rozdělávat zbytečně ještě víc...


Pokud ti de do obou drátů pořád +12, tak máš někde zkrat, jinak to není možny. +12 po otočení klíčku najdeš pod rámečkem s reléčkama, na té napájecí liště.

bik3r píše:
já bych jenom dodal, že tady u těch levnejch baterek z globusu nebo odkud je hodně duležitý, jakej maji startovací proud, obvzlášt u dieselovejch motorů kde starter potřebuje hodně proudu na roztočení motoru, takže do těch 200mA klidovýho odběru si myslim, že je to ok a dobrá baterka by to měla zvládnout i v zimě, pokud auto nestojí měsíc nebo tak...


Myslíš si špatně, počítej se mnou. Když je klidovej odběr 200mA, tak za 24 hodin je to 4.8A. Když budeš mít baterii 80Ah, tak se ti při tomhle odběru vybije za 16 dní do absolutní nuly, což znamená, že jí to zničí. Na to, aby baterie ještě zvládla roztočit startér, nesmí klesnout napětí baterie pod 10.5V při zátěži, což znamená, že tak za týden auto možná ještě nastartuje. V zimě se baterka samovolně vybíjí mnohem rychleji, takže doba se ještě zkrátí.
Pořád si myslíš, že 200mA je málo ? :wink:

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 15.07.2010 15:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

650

Bydliště:

Praha

ano to je teorie, ale praxe je vždycky jiná... mám zkušenost s mym bejvalym autem, v klidu jsem měl odběr z baterky 180mA, v zimě stálo 14dní, baterku jsem tam měl starou vartu 44Ah a po těch 14dnech jsem to stejně natočil... když si to spočítáš, tak by baterka měla bejt už čtyři dny vybitá a zničená... byl to ale benzín, s naftou bych to asi ani nenažhavil...


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 15.07.2010 15:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4475

Bydliště:

Prostějov

To spíš ten odběr 180mA nebyl stálej a byl tam jenom když si to měřil. Možná si měl rožnuty stropní světýlko a nevíš o tom, nebo něco v autě žralo jenom chvilku, ale ne pořád 24h, to by baterka nevydržela tak dlouho. Praxe je většinou ještě horší než teorie. Fyziku neoklameš.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 15.07.2010 16:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

Goauld píše:
+12 po otočení klíčku najdeš pod rámečkem s reléčkama, na té napájecí liště

kde to přesně je, můžeš mi to trochu popsat? :)

možná jsem to špatně napsal, ony ty kabliky jsou oba stejné co do nich jde stálých +12V,tedy je možné že to tak má být a bylo to určeno pro něco jiného, to už ted nezjistím, origo rádio jsem neměl již při koupi. Někde jsem četl, že origo rádia nepotřebují těch +12V z klíčku a pokud si tam dávám neorigo tak si ten kablik musim od někud natáhnout...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 15.07.2010 17:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4475

Bydliště:

Prostějov

Mám pocit, že něco děláš špatně. V ISO konektoru při originálním zapojení je
A4 - 12V akumulátor
A5 - GALA
A6 - napětí při zapnutí světel
A7 - 12V zapalování
A8 - zem, ukostření

To zapalování najdeš v pojistkové skříni černej drát uprostřed. Od tama to máš zaručeny.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 15.07.2010 19:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

ale já vůbec ISO konektor nemám, když sem výtáhl rádio tak tam byl svazek kablíků zapojený do čokolády, z toho mi zadní repro ani nehrálo tak sem to vše zapojil tak jak má jen těch 12V na klíč tam nikde není.

Je možné to vytáhnout z pojistkové skřínky, třeba jak jsou silné pojistky 25A na ventilátor, výhřev zadního okna nebo ostřikovače? po proměření mají tyto 3 věci 12V po zapnutí klíčku, víc jsem nezkoušel zatím a podle mě by to mohlo fungovat když by to bylo napojeno na jištěný okruh a navíc rádio má taky pojistku, sice je to trošku "prasácké" ale funkční.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 16.07.2010 01:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4475

Bydliště:

Prostějov

Hele z Hranic to nemáš tak daleko, tak se stav v Prostějově a já se ti na to podívám jestli chceš :wink:

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 16.07.2010 08:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

diky, ale tak ono to není složité, jen jsem nemohl najít těch 12V, dneska to dodělám a uvidíme výsledek, jestli ta spotřeba klesne, když to rádio bude mít napájení trvalé a na klíč...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie - vybíjení
PříspěvekNapsal: 16.07.2010 17:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

tak konečně zapojeno, vše už funguje jak má, rádio se vypíná a zapíná podle klíčku, odběr zamčeného auta 30mA, takže parádička :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: vybijení baterie
PříspěvekNapsal: 11.10.2010 14:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.07.2008

Příspěvky:

74

Bydliště:

praha vychod

zdar kluci potřeboval bych poradit když s autem cca 10 dní nejezdim tak se mi vybije baterka bosch rok stará odběr imo a alarm je to nějaký skrat nebo tak něco?vag nic nehlásí díky za odpovědi :roll:

_________________
volkswagen golf4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vybijení baterie
PříspěvekNapsal: 11.10.2010 16:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

rádio...přehod' červený a žlutý drát, pokud ti to nestačí tak pohledej, už se to řešilo.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vybijení baterie
PříspěvekNapsal: 11.10.2010 18:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.07.2008

Příspěvky:

74

Bydliště:

praha vychod

to už jsem udělal nenašel jsem to tu nějaké jiné rady?díky

_________________
volkswagen golf4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vybijení baterie
PříspěvekNapsal: 12.10.2010 21:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2008

Příspěvky:

391

Bydliště:

Praha 9

Je třeba změřit odběr po zamčení vozu cca. po 1min. Odběr by měl klesnout na zhruba 10 mA. Taky mrkni ve vagu,jestli ti to nehlásí nějaký problém s komfotními jednotkami.

_________________
VW Touran 2.0 TDI CFHC 2012 + ŠKODA Octavia kombi 2.0 TDI BKD 2010


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group