Re: Nefunkční zámek kufru Bora - Vyřešeno
Napsal: 06.06.2011 10:23
duduh - Jsem rád za jakoukoli reakci. Díky
Zrovna jsem si odskočil proměřit to relé na zdroj a měřáky.
Kabely - Ještě to nemám na 100% všechno. Což i možná bude přesně ten problém jak píšeš. Jeden kablík tam možná bude zlomený. Ale popíšu přesně, jakmile to celé propísknu. Propísknul jsem to na ten konektor co je pod tapecem u zemního bodu v kufru auta. A oba kablíky co jdou na motorek jsou po tento konektor v pořádku.
Polohový spínač - prověřím. Ale odhaduji, že světlo kufru reaguje právě na tento spínač. A světlo se rozsvítí po otevření kufru.
Relátko jsem našel. Je to na fotce relé číslo 79. Celé je to divné v tom, že po zmáčknutí dveřního spínače na kufru nějaké malé napětí na ten motorek jde. Protože původní motorek bzučí a napětí na něm je asi 1 volt. I ten jeden volt dokáže vytlačit motorek z Octavie. Ovšem velmi pomalu. Proto jsem měl i podezření na to relé. Protože co jsem tak pochopil ze schématu a z toho jak jsem to rozebral, tak to tlačítko na kufru pošle impuls na to relé, které je pod volantem a to sepne napětí 12 voltů(nebo 0V) na ten motorek zase přes celé auto až do kufru.
Ale já to dám dokupy. A určitě to sem napíšu.
Zrovna jsem si odskočil proměřit to relé na zdroj a měřáky.
Kabely - Ještě to nemám na 100% všechno. Což i možná bude přesně ten problém jak píšeš. Jeden kablík tam možná bude zlomený. Ale popíšu přesně, jakmile to celé propísknu. Propísknul jsem to na ten konektor co je pod tapecem u zemního bodu v kufru auta. A oba kablíky co jdou na motorek jsou po tento konektor v pořádku.
Polohový spínač - prověřím. Ale odhaduji, že světlo kufru reaguje právě na tento spínač. A světlo se rozsvítí po otevření kufru.
Relátko jsem našel. Je to na fotce relé číslo 79. Celé je to divné v tom, že po zmáčknutí dveřního spínače na kufru nějaké malé napětí na ten motorek jde. Protože původní motorek bzučí a napětí na něm je asi 1 volt. I ten jeden volt dokáže vytlačit motorek z Octavie. Ovšem velmi pomalu. Proto jsem měl i podezření na to relé. Protože co jsem tak pochopil ze schématu a z toho jak jsem to rozebral, tak to tlačítko na kufru pošle impuls na to relé, které je pod volantem a to sepne napětí 12 voltů(nebo 0V) na ten motorek zase přes celé auto až do kufru.
Ale já to dám dokupy. A určitě to sem napíšu.