Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjí se baterka a ted dokonce nestartuje
PříspěvekNapsal: 02.06.2011 23:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

4

Bydliště:

Č. Budějovice

Měl jsem stejný problém,nejdříve jsem musel vyměnit součástku v alternátoru,která byla vadná,ale stále se to vybíjelo..tak tak jsem to vzal kamarádovi autoelektrikáři a měl jsem nalomený drát vedoucí k alternátoru tak mi tam udělal nějaký diodový můstek. Vezmi to nějakému elektrikáři,který tomu rozumí a at ti to pořádně proměří

_________________
WV Golf IV 1,9 TDI 96 Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjí se baterka a ted dokonce nestartuje
PříspěvekNapsal: 04.06.2011 06:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.01.2009

Příspěvky:

84

Bydliště:

Most

No tak v týdnu sem to měl u autoelektrikáře..vyměnil rele u alternatoru..vyměnil uhlíky a pouzdra ve starteru..dneska přijdu k autu a nesvítily ani hodiny..ani blbá dioda..auto stálo 2 dny..myslíte že by to mohl dělat i airbag? Před měsícem a půl sem dával do auta origo volant s bagem..a na vrakáči sem kupoval ten sběr.kroužek pod volant..nemohlo by to dělat něco z toho?

_________________
VW Golf 2002 GTI 77kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjí se baterka a ted dokonce nestartuje
PříspěvekNapsal: 04.06.2011 08:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

85

Jako elektrikář je mě jasné, že najít takový problém opravdu není sranda. Ale postupoval bych tak, že změřím odběr celého auta v klidu. Tedy odpojením plusového pólu přímo na baterce a vložením do série ampérmetru. Odběr nebude nijak vysoký. Ale něco tam být musí, když to za dva dny vybije baterii o kapacitě několiha ampérhodin. A potom bych šel postupně dál přes pojistkovou skříň tak, že bych hledal pouze tu část, která má největší odběr po vyndání pojistky a vložení ampérmetru místo ní. Tak se najde okruh, který nejvíc odebírá proud a vytipuje se to, co nejvíc zlobí.

Další věc co mě tak napadla je, že auto nemusí dostatečně dobíjet baterii.

Ovšem jak jsem psal. Musí to dělat někdo, kdo zná auta a principy, jak to vše funguje. Zná schémata a nebo má k nim přístup. Protože jen tak od pasu netuším, který přístroj je na který okruh připojen. Sám se se svým autem trápím. Nejde mě otevřít kufr a bez schématu je to hledání jehly v kupce sena+tipování. Což znamená hlavně zbytečné náklady navíc při pokusech o výměnu dílu, který ani nemusí být vůbec špatný....

A ještě jedna věc. Český Těšín není daleko ode mě. Mám jednoho výborného autoelektrikáře. Ten opravdu najde vše a má vše v malíčku. Jak pokaždé tvrdí, že není žádný měnič. On vždy poruchu vyhledá a důkladně proměří. Mám ve firmě 6 vozů VW koncernu a jezdím jen za ním.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group