Kolik je správné dobijeci napětí

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Kolik je správné dobijeci napětí

Příspěvek od Goauld »

Zřejmě má ještě nějakej problém, jinak by to nedělalo.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

danny6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 118
Registrován: 26.08.2009 18:44

Re: Kolik je správné dobijeci napětí

Příspěvek od danny6 »

Zitra ho budu reklamovat

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Kolik je správné dobijeci napětí

Příspěvek od varok »

Zdravím, ať nemusím zakládat nové téma, zkusím to tady. Mám golfa IV 1,6 SR. Dobíjení asi funguje jak má, na baterii je napětí asi 14,2-14,4V jak kdy. Měřeno multimetrem i na vagu. Je tam altík Valeo 90A. Startér točí motorem pěkně, i v zimě. Baterie nějaká neznačková, ale když jsem ji nedávno dobíjel, tak po změření hustoměrem vypadá ještě slušně.
Problém je ale v tom, že mi občas vymaže paměť radia a na vagu je chyba(číslo si teď nevzpomenu), prostě nízké palubní napětí.
Nevíte prosím někdo, čím to může být?
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Kolik je správné dobijeci napětí

Příspěvek od majrek001 »

dobijení máš v pořádku. buď ti to něco vybijí např se neuspí komfortka nebo neorigo rádio pouští něco do nesprávných pinů atd nebo je baterka KO - nech ji změřit na zátěžáku
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Kolik je správné dobijeci napětí

Příspěvek od varok »

Už jsem to našel, ve vagu to občas vyhodí chybu 00668. Ve VIS je napsáno nízké napětí palubní sítě, pod 9,5V. Rádio tam bylo jiné, dal jsem si tam origo VW Beta, co mám z fáčka. Chtěl jsem tam mít origo. S elektrikou jsem nic nedělal, v autě je originál ISO konektor, na tom původním rádiu byla redukce na jiný konektor.
Takže i když podle hustoměru vypadá baterie dobře, napětí udrží naprázdno při vypnutém motoru kolem 12,5V, tak může být těsně před smrtí. Je tam nějaká Caryon 55A, nebo tak nějak.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“