Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Klima manuální nechladí 1.6i
PříspěvekNapsal: 14.06.2012 15:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

190

Bydliště:

Severni morava

Zdravim chtěl jsem se zeptat.Ted řešim jeden problem a moc přes klimy nejsem tak jestli by někdo dokázal poradit.
Jedná se o Golfa IV 1.6i 74kw. Klima je manuální chladiva je dost včera to měřili chlapi. Ale klima stále nechladí. Ani kompresor nesepne. U čeho mám začít?na co se podívat nebo co proměřit? Nějakou vylučovací metodu. Jestli to je tlakovy snimač na klimě nebo řídící jednotka klimy nebo nějake relé nebo ten kompresor jak vyzkoušet. Moc díky za každé info fakt klimě nerozumím. Sem spíš přes tu mechaničinu. Díky moc všem.

_________________
Honda Fireblade 929-dodělavky, Audi A3 1.8T 145Kw-Prodano, Audi 80 1.8i -Prodano


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klima manuální nechladí 1.6i
PříspěvekNapsal: 14.06.2012 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

začal bych tlakovým čidlem pak jednotkou dochlazování nebo kompresorem :(

_________________
Strojvedoucí


Naposledy upravil xerxes dne 19.06.2012 08:09, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klima manuální nechladí 1.6i
PříspěvekNapsal: 14.06.2012 21:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

190

Bydliště:

Severni morava

OK dík.Jdu pročitat přiručky.

_________________
Honda Fireblade 929-dodělavky, Audi A3 1.8T 145Kw-Prodano, Audi 80 1.8i -Prodano


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klima manuální nechladí 1.6i
PříspěvekNapsal: 15.06.2012 11:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4476

Bydliště:

Prostějov

Pokud se nesepne kompresor, tak je potřeba zkontrolovat:
1. čidlo tlaku (tlakovej spínač)
2. spojka kompresoru
3. jednotka dochlazování
4. čidlo teploty chladicí kapaliny
5. tlačítko zapínání klimatizace, občas se stane, že prostě nefunguje, i když se rozsvítí, že je klima zapnutá

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klima manuální nechladí 1.6i
PříspěvekNapsal: 18.06.2012 00:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

190

Bydliště:

Severni morava

Čidlo tlaku sem našel jak v příručce ho proměřit. Se spojkou si už nevím rady. Muže bejt zaseklá že? Jendotku dochlazování jak proměřit? Změřit jestli jde na ni přívod a potom jestli z ní jde nějakej ten volt? Sorry že se ptam tak polopatě. Klimam fakt nerozumim a radši si na to chci přijít sám než to nechat borcovi který mi vymění kompresor jednotku čidlo a nevím co ještě. Zatím díky za info pánové.
Dneska jsem zkoušel klimu následovně: Nastartoval jsem auto a nastavil tlačítko intenzity na 1 a zmáčkl AC a u kompresoru se nic nedělo. Měla by ta spojka sepnout ne?

_________________
Honda Fireblade 929-dodělavky, Audi A3 1.8T 145Kw-Prodano, Audi 80 1.8i -Prodano


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klima manuální nechladí 1.6i
PříspěvekNapsal: 18.06.2012 01:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4476

Bydliště:

Prostějov

Jednotku dochlazování asi nijak nezměříš, jedině vyzkoušet jinou někde pučenou. Spojku vyzkoušej tak, že pustíš klimu a změř jestli je na konektoru napětí. Pokud bude a kompresor se netočí, tak je spojka vadná, je to elektromagnet. Můžeš ji ještě vyzkoušet, tak že od ní odpojíš konektor a do něho připojíš 12+ a zem (-) a vyzkoušíš jestli se přitáhla ke kompreosru, jestli de otočit hřidelkou kompreosru.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klima manuální nechladí 1.6i
PříspěvekNapsal: 19.06.2012 12:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.08.2009

Příspěvky:

11

Bydliště:

Ostrava

Já zase řeším opačný problém. Klimu, respektivě kompresor nebo co to vše spíná u motoru, mám seplou stále a pořád a vybíjí mi to baterku. Takže ji mám odpojenou u motoru na kablu, a nevím co s tím. Poraďte. Vše běží jak má, chladí, vše ok, jen je stále sepla i když ji vypnu na klimatronicu. Stačí zapnout kabel u motoru, udělá cvak a žere proud. (už jsem to tak koupil). Nějaké rady? Ještě mě napadlo nějaké klima relé, ale nemám moc času ho hledat ani nevím, kde ho koupit.

_________________
Pikko

_________________
VW passat variant 2012 2.0tdi highline


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group