1JO 920 825 A

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
hoppsajda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JanovW u Litomysle
Kontaktovat uživatele:

1JO 920 825 A

Příspěvek od hoppsajda »

zdarec vw borci....potrebuju radu, chtel sem si prehodit cestinu za nemcinu podle tady toho navodu : spoj se s budíky adresa 17 přispůsobení - kanál 04 - nová hodnota 8 , ale na hodnote 8 to napise error (hodnoty jsou od 1 po 5)... poradi me nekdo co stim'??
a jeste jenda vec, pujde me stahovani oken dalkou ?
cislo komfortky pokud jsem to dobre opsal je 1j0 920 825 A ....diky

jo je to g IV varous, rv 2000 model 01 ... 1.6 16V

Uživatelský avatar
Dextersrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 09.05.2012 08:17
Bydliště: Praha Východ

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od Dextersrs »

Zdar,
za 1. to číslo je číslo budíků a né komfortky, komfortka je černá či tmavošedá plastová krabička umístěná pod palubní deskou někde kolem osy volantu na d koleny a s největší pravděpodobností budeš mít označení 1J0 959 799 ( AH ).
za 2. postup nastavení popisuješ vpodstatě dobře, jen hodnota 8 je čeština, někde mezi 1 - 5 je němčina jen teď z hlavy nevím kde, pak je mezera a až 8čka je čeština, to číslo musíš přepsat na klávesnici protože když chceš použít +/- a dostaneš právě na tu mezeru mezi 5 a 8čkou skočí tam erroru.
za 3. dálka - zjisti jestli máš origo nebo dodělávanou, zpravidla jestli máš vystřelovák s DO a funguje máš origo a pak máš jednotku o které píšu výše tedy komfortku 1J0 959 799 AH to AH označuje právě ovládání pro DO a má 2 konektory, pokud máš klíč bez DO tak máš s největší pravděpodobností dodělávanou dálku a komfortku s označením 1J0 959 799 ( bez AH a jen s jedním konektorem )
za 4. dej vědět jak si dopadl.....
zdar >>>dextersrs<<<

Uživatelský avatar
hoppsajda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JanovW u Litomysle
Kontaktovat uživatele:

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od hoppsajda »

á kde prosim te jistim cislo komfortky, abysme vedeli jak natom sem :-) .... mam vse origo, krom vyhrevu plna vybava....pouzivam program VAG COM - IHR3040n .....dalku mam dvoutlacitkovou....jdu to zkusit a pisnu
moc diky

Uživatelský avatar
hoppsajda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JanovW u Litomysle
Kontaktovat uživatele:

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od hoppsajda »

tak cestina tam je....zad.kapota otevrena :-D .... na zbytek juknu jindy...mam jeste povinnosti :twisted: :pleasantry:

Uživatelský avatar
Dextersrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 09.05.2012 08:17
Bydliště: Praha Východ

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od Dextersrs »

Buď ve výběru ŘJ ve VAG COM ( centrální zamykání nabo tak něco ) jinak když sundáž kryt nad kolenama řidiče koukneš směrem nahoru uvidíš tam krabičku na které bude bíle napsáno 1J0 959 799 AH tedy pokud máš origo jak píšeš bude tam na 99,9 % tato....

Uživatelský avatar
hoppsajda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JanovW u Litomysle
Kontaktovat uživatele:

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od hoppsajda »

a kdybych tam mel to co pisel, pujde dodelat dojez na nadrz a oken pri podrzeni tlacitka ??
jo a abych nezapomel, diky za rady...

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14720
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od tornado1 »

dojezd oken jde bez problémů...
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
Dextersrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 09.05.2012 08:17
Bydliště: Praha Východ

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od Dextersrs »

hoppsajda píše:a kdybych tam mel to co pisel, pujde dodelat dojez na nadrz a oken pri podrzeni tlacitka ??
jo a abych nezapomel, diky za rady...
dojezd na nadrž u polodotů nenastavíš, jde to u maxidotů za pomoci přepsání EPROMky...

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14720
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od tornado1 »

nesmysl, jde i u polodotů - záleží kterých!!
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14720
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od tornado1 »

Dextersrs píše:Zdar,
za 1. to číslo je číslo budíků a né komfortky, komfortka je černá či tmavošedá plastová krabička umístěná pod palubní deskou někde kolem osy volantu na d koleny a s největší pravděpodobností budeš mít označení 1J0 959 799 ( AH ).
za 2. postup nastavení popisuješ vpodstatě dobře, jen hodnota 8 je čeština, někde mezi 1 - 5 je němčina jen teď z hlavy nevím kde, pak je mezera a až 8čka je čeština, to číslo musíš přepsat na klávesnici protože když chceš použít +/- a dostaneš právě na tu mezeru mezi 5 a 8čkou skočí tam erroru.
za 3. dálka - zjisti jestli máš origo nebo dodělávanou, zpravidla jestli máš vystřelovák s DO a funguje máš origo a pak máš jednotku o které píšu výše tedy komfortku 1J0 959 799 AH to AH označuje právě ovládání pro DO a má 2 konektory, pokud máš klíč bez DO tak máš s největší pravděpodobností dodělávanou dálku a komfortku s označením 1J0 959 799 ( bez AH a jen s jedním konektorem )
za 4. dej vědět jak si dopadl.....
zdar >>>dextersrs<<<
pokud má dálku mimo tak má 1j0959799Q....
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
Dextersrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 09.05.2012 08:17
Bydliště: Praha Východ

1J0 920 825 Chyba 00779 trochu jinak...

Příspěvek od Dextersrs »

Chyba 00779 - čidlo vnější teploty, zkrat na kostru atd... známe všichni, ale ve VAGu chyba nelze smazat, co s tím ?
Postup: 1. odpojil jsem čidlo vnější teploty a dal nové - výsledek: chyba 00779, stále nelze smazat...
2. odpojil jsem nové čidlo a zkusil smazat chybu - výsledek: chyba 00779, stále nelze smazat...
3. ze zeleného konektoru k budíkům jsem odpojil pin od čidla venk. teploty - výsledek: chyba 00779, stále nelze smazat...
4. začala mi cukat ručička rychloměru v rozsahu 0 - 80 km/h pak jde normálně
5. test akčních členů výsledek: ručička rychloměru cuká v rozsahu 0 - 80 km/h
6. stále chyba 00779 a stále nelze smazat...
7. už nevím co dál.....
Budíky jsou asi na odchodu na onen svět ...
Díky za reakce, v případě že jsou fakt v kopru nabízím polodot DISPLAY používaný cca 14 dní ( je novej ) a zbytek budíků na ND...
>>>dextersrs<<<

Uživatelský avatar
hoppsajda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JanovW u Litomysle
Kontaktovat uživatele:

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od hoppsajda »

kdyz cuka rucicka...mozna bych zkusil necim prostriknout kontakty...prechodovy odpor je pekna sv.na....00779 - nemuze to souviset jeste s necim?

Uživatelský avatar
Dextersrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 09.05.2012 08:17
Bydliště: Praha Východ

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od Dextersrs »

hoppsajda píše:kdyz cuka rucicka...mozna bych zkusil necim prostriknout kontakty...prechodovy odpor je pekna sv.na....00779 - nemuze to souviset jeste s necim?
na to se snažim přijít, vše fungovalo, a pak když jsem tahal kabely na to čidlo, vyměnil display tak jsem si všiml že cuká ručička, ale nad 80km/h jede normálně a zkoušel jsem při jízdě když ťukám na bud´ky tak to cukání skoro není, zkusím to přepájet... víc mne trápí problém s tím čidlem teploty proč nejde smazat ta chyba 00779, poraďte někdo prosím, popis problému je výše.... Díky

Uživatelský avatar
hoppsajda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JanovW u Litomysle
Kontaktovat uživatele:

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od hoppsajda »

tak to muze MOZNA byt problem primo s rucickou..

Uživatelský avatar
Dextersrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 09.05.2012 08:17
Bydliště: Praha Východ

Re: 1JO 920 825 A

Příspěvek od Dextersrs »

hoppsajda píše:tak to muze MOZNA byt problem primo s rucickou..
Tak to je fakt masaker, to čidlo bylo v pohodě, 2x jsem vyměnil kabeláž, dal jsem tam datovej UTP cat 6e a pořád nic.... nakonec jsem rozdělal konektor u čidla a jejda asi 0,5 cm před konektorem byl zlomenej žlutej vodič, ale byl tak šikovně zlomenej v tý bužírce, že když jsem to měl v ruce tak to bylo spojené a když jsem tam dal to čidlo a zakryl plast tak se to ohnulo tak že to bylo ve stavu rozpojeném, proto jsem nemohl přijít na to kde je chyba, měřák říkal v poho, když jsem to měřil.....
No nic tak tohle je už v pohodě, zkušenost pro příště, jinak ta cukající ručička, další zkušenostní poznatek: po výměně folie nikdy nezatlačovat ručičku zpět až na doraz :-) jasně že v první třetině otočky drhla o folii :-)
Fajne vše šlape...

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“