Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
Tak jsem trochu pokročil... Budíky (Motometr) už mám v autě.
Prvně jsem nemohl vyčíst PIN IMMO ale povedlo se. Spároval s klíčem. Nakódoval výbavu auta. Test členů proběhl v pohodě. Zvládl jsem to sám, nechtěl jsem otravovat kluky co mi nabídli online pomoc Ale třeba budu potřebovat pomoct s tou korekcí...
Zdá se teda že fungujou jak mají. Večer se ještě projedu a uvidím jak velká odchylka v rychlosti tam je.
_____
Ještě vyměnit páčku, propojit pár pinů, venkovní čidlo a MFA by mohlo být na světě O:-)
Takže jsem to projel a výsledek:
tacho 50km = 47km/h
tacho 70km = 68km/h
tacho 100km = 96km/h
Měřeno pomocí GPS, mobilní GPS a podle těch měřících tabulí... Takže to ukazuju naprosto stejně jak ty mé předchozí budíky, ikdyž ty nové mají ty hodnoty víc namačkané na sobě. Paráda
Prvně jsem nemohl vyčíst PIN IMMO ale povedlo se. Spároval s klíčem. Nakódoval výbavu auta. Test členů proběhl v pohodě. Zvládl jsem to sám, nechtěl jsem otravovat kluky co mi nabídli online pomoc Ale třeba budu potřebovat pomoct s tou korekcí...
Zdá se teda že fungujou jak mají. Večer se ještě projedu a uvidím jak velká odchylka v rychlosti tam je.
_____
Ještě vyměnit páčku, propojit pár pinů, venkovní čidlo a MFA by mohlo být na světě O:-)
Takže jsem to projel a výsledek:
tacho 50km = 47km/h
tacho 70km = 68km/h
tacho 100km = 96km/h
Měřeno pomocí GPS, mobilní GPS a podle těch měřících tabulí... Takže to ukazuju naprosto stejně jak ty mé předchozí budíky, ikdyž ty nové mají ty hodnoty víc namačkané na sobě. Paráda
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14720
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
dal jsi stejné kodování ze starých do nových budíků?
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
Ano
Je to dobře nebo špatně?
Je to dobře nebo špatně?
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14720
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
mělo by to být ok
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
Tak a teď se posunu k páčce a kabeláži.
Zapojení a aktivace pal. PC na VAG mi je jasné viz.: 1) kde najdu řídící jednotku motoru a na který pin mám připojit kabeláž pro spotřebu benzínu?
2) čidlo teploty je jen jeden druh nebo je jich více (podle roku výroby)
3) kde se dají sehnat samostatné piny do konektoru?
Zapojení a aktivace pal. PC na VAG mi je jasné viz.: 1) kde najdu řídící jednotku motoru a na který pin mám připojit kabeláž pro spotřebu benzínu?
2) čidlo teploty je jen jeden druh nebo je jich více (podle roku výroby)
3) kde se dají sehnat samostatné piny do konektoru?
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
OK tak už vím, že piny koupím v místním elektru.
Vím, že jednotka motoru je uprostřed pod torpédem - nemáte někdo prosím schéma pinů ať vím na který pin to napojit?
Vím že čidlo teploty má označení 1J0919379 akorát jsou 2 druhy které se liší tvarem. Takže by mělo být jedno který typ seženu.
Díky
Vím, že jednotka motoru je uprostřed pod torpédem - nemáte někdo prosím schéma pinů ať vím na který pin to napojit?
Vím že čidlo teploty má označení 1J0919379 akorát jsou 2 druhy které se liší tvarem. Takže by mělo být jedno který typ seženu.
Díky
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
Takže další pokrok.
Už mám přehozené páčky a zapojené káblíky. Všechno funguje jak má - nemohl jsem se nabažit klikání
Ještě sehnat venkovní čidlo a natáhnout drát od Ř.J. pro spotřebu.
Jinak dělal jsem to v noci s baterkou v ruce při -5°C ... ale pohoda nic složitého
Tady je pěkný návod na výměnu páčky: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=151557" onclick="window.open(this.href);return false;
Piny v konektoru od budíků jsou nachystané a piny do páčky jsem použil z ISO konektoru pro rádio - stačí vypinovat a máte to už krásně nachystané.
Drátky jsou potřeba u budíků tenčí - použil jsem žíly z telefoního kabelu.
Už mám přehozené páčky a zapojené káblíky. Všechno funguje jak má - nemohl jsem se nabažit klikání
Ještě sehnat venkovní čidlo a natáhnout drát od Ř.J. pro spotřebu.
Jinak dělal jsem to v noci s baterkou v ruce při -5°C ... ale pohoda nic složitého
Tady je pěkný návod na výměnu páčky: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=151557" onclick="window.open(this.href);return false;
Piny v konektoru od budíků jsou nachystané a piny do páčky jsem použil z ISO konektoru pro rádio - stačí vypinovat a máte to už krásně nachystané.
Drátky jsou potřeba u budíků tenčí - použil jsem žíly z telefoního kabelu.
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
Tak zase jsem se pohnul blíž ke konci.
Už mi to ukazuje i spotřebu.
Bylo třeba propojit pin č.32 na zeleném konektoru u budíků (to mi bylo jasné) a pin č.18 na velkém konektoru u řídící jednotky.
Chtěl bych poděkovat uživateli majrek001 který mi sehnal kopec schémat a pomáhal mi najít který pin to vlastně je. Pak i uživateli motorpower který mi potvrdil to co jsme s majrekem001 našli.
Takže velké díky chlapi
Teď už jen zapojit čidlo teploty a to nebude problém, jeden drát na zem a druhý na pin č.26 zeleného konektoru.
Už mi to ukazuje i spotřebu.
Bylo třeba propojit pin č.32 na zeleném konektoru u budíků (to mi bylo jasné) a pin č.18 na velkém konektoru u řídící jednotky.
Chtěl bych poděkovat uživateli majrek001 který mi sehnal kopec schémat a pomáhal mi najít který pin to vlastně je. Pak i uživateli motorpower který mi potvrdil to co jsme s majrekem001 našli.
Takže velké díky chlapi
Teď už jen zapojit čidlo teploty a to nebude problém, jeden drát na zem a druhý na pin č.26 zeleného konektoru.
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
Takže konečně doděláno a vše hotovo i venkovní teploměr... To už byla hračka dopojit.
Takže kdo by chtěl NECAN palubák není to nic složitého a klidně se do toho pusťte. Snad jsem tady dal dost užitečných rad.
Všem co mi poradili velké díky.
Takže kdo by chtěl NECAN palubák není to nic složitého a klidně se do toho pusťte. Snad jsem tady dal dost užitečných rad.
Všem co mi poradili velké díky.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
dobře ty ještě trochu elektriky a už to ani prodávat nebudeš
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
No je to možné, že si dodělám ještě el. okna a už si ho nechám...
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
Tak ještě bych to rád doplnil: Psal jsem to tenkrát s lehkou... OK s těžkou nadsázkou a světe div se... el. okna jsou na světě
Ještě opravit lak do koukatelného stavu, sehnat fešné kola, přinutit se snížit podvozek a už si ho nechám
Ještě opravit lak do koukatelného stavu, sehnat fešné kola, přinutit se snížit podvozek a už si ho nechám
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
já to říkal už na začátku, že to tak dopadne
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- NarcisMk4
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 06.01.2013 12:18
- Bydliště: Přerov
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
peosím tě, jak jsi to udělal s klíčema? konktrétně s imobilizérem.. borec co mi to ladí tvrdí, že nemůže nakodovat nový budíky s mojim stávajícím imobilizérem.. že to jde pouze jendou nebo co.. jak jsi postupoval v tom spírování dat ze starých budíků do nových a s tím immem??
mk4 r.v.98 1.6 SR v základu postupně dodělávaná na max.výbavu
-----------------------------------------------------------------------
na prodej Pirelli Winter 240 , 235/55 R17
-----------------------------------------------------------------------
na prodej Pirelli Winter 240 , 235/55 R17
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Přehození budíků z 1.8T do 1.4 Golf - jak je rozjet?
Co vím tak IMMO 2 jde nakódovat "nekonečněkrát" . Budíky s IMMO3 předpokládám nemáš ... Takže ten tvůj borec to spíš neumí.
A žádné spárování dat tam není, jen musíš ty nové budíky nakódovat podle tvého auta/výbavy/motoru/servisní intervaly. Ale pokud to neuděláš auto ti bez problémů pojede, jen ti může svítit nějaká kontrolka navíc...
A žádné spárování dat tam není, jen musíš ty nové budíky nakódovat podle tvého auta/výbavy/motoru/servisní intervaly. Ale pokud to neuděláš auto ti bez problémů pojede, jen ti může svítit nějaká kontrolka navíc...