Re: Problem s klimatizací
Napsal: 16.06.2013 18:24
Klapka V68 co je dole za střed. tunelem??Goauld píše:Tipoval bych to na klapku rozdělení teplyho/studenyho vzduchu.
VW Club: Forum, diskuze, srazy
./forum/?sid=bb248d0d94fa6d49de57ff20dfb8c1e1
Klapka V68 co je dole za střed. tunelem??Goauld píše:Tipoval bych to na klapku rozdělení teplyho/studenyho vzduchu.
To sice ne, ale při testech akčních členů ti musí jít zkontrolovat sepnutí ventilátoru, takže přes VAG si tímto způsobem můžeš otestovat zda ŘJ dochlazování spíná nebo ne, a mně momentálně nespíná, dříve při tomto testu to šlo, teď tam skočí chyba a test se ukončí...Goauld píše:Manuální klimatizace se nedá diagnostikovat pomocí VAGu. Jednotka dochlazování to být klidně může. Může to být aji někde vadná kabeláž.
ještě jsem zkoušel nechat nějakou dobu nastartovanej motor a při včerejších vedrech mi bylo trochu divný, že se nerozběhne větrák chlazení, normálně běžel i při chladnějším počasí, je možné, že mám v pytli termospínač na chladiči, dneska ho vyměním a uvidíme pak půjdu po jednotce dochlazování, rozebral jsem ji a při vizuelní prohlídce nevipadá na odpal, ale do SMD a čipů nevidím, ale relátka jsou OKDextersrs píše:Zdar lidi, také mám problém s klimou nojo je začátek léta tak se to sipe...
Mám 1.6 74kw AKL, manual klima.
Problém:
Minulí rok jsem udělal komplet servis klimatizace, výměna kompresoru, výměna vysokotlakého čidla, výměna expanzního ventylu tlaková zkouška až do přepadu pojistného ventilu na kompresoru, výplach a dvojí naplnění a vypuštění do včerejšího rána vše OK, přijel jsem dom a večer už klima nešla....
Postřehy:
- při sepnutí tlačítka AC se rozsvítí, motor si přidá a drží vyšší otáčky ale nic jiného se neděje...
- Kontrola svorek multimetrem
a) na tlakovém čidle +/- 12V při zapnutí signální na kostru to je OK
b) na svorce spojky kompresoru + 5.23 V při vyplé i zaplé klimně tam bude asi problémek...
c) kontrola větráků při připojení na tvrdo běží na obě rychlosti malý běží taktéž
d) při zapnutí klima neběží ani jeden větrák
- při vyndání tlakového čidla pořádně práskne až to sundá těsnící gumu, což znamená, že v systému je dost chladiva
- VAG při kontrole akčních členů píše v ŘJ motoru přetížení kompresoru klimatizace, kod už si nepamatuju, ale ve V.I.S popsán nebyl....
dále VAG při testech akčních členů vůbec nenajde ŘJ dochlazování ( řízení větráků chlazení ) z čehož vyplývá chyba na straně ŘJ dochlazování.
Ptám se Vás zkušených, neboť jsem za klimu loni dal celkem 16000,- kč je možné dle výše popsaného, že by odešla ŘJ dochlazování a mělo to popsané příznaky ?
Díky za jakékoli postřehy !!!
Zdar klubák Dextersrs ( Jarda )
Základ je to doplnit, pak můžeš zkoušet dál....katcha77 píše:ahoj lidi, taky bych potřebovala help...
nefungovala klima tak sme to pichli na VAG a vypsalo to chybu tlakoveho spinace 00792 - Tlakovy spinac klimatizace (F129)
tak jsme ho vymenili, ale klima porad nechladi. chyba se uz znovu neobjevila takze divny napada vas nekoho neco? dikec!
najskor to rozober , pravdepodobne to pojde opravit...Petee píše:I já měl nějako dobu problémy s klimou ( jak jinak ). VW Golf IV, Climatronik. Dnes jsme snad konečně přišel na to čím to je - netočí se mi ( malá ) sahara - větrák. Když do ní strčím, tak má snahu se točit, ale nemá sílu. Tedy je v čudu Takže momentálně musím sehnat jiný větrák a pak by snad mohl být klid
Řešení pokračuje:Dextersrs píše:ještě jsem zkoušel nechat nějakou dobu nastartovanej motor a při včerejších vedrech mi bylo trochu divný, že se nerozběhne větrák chlazení, normálně běžel i při chladnějším počasí, je možné, že mám v pytli termospínač na chladiči, dneska ho vyměním a uvidíme pak půjdu po jednotce dochlazování, rozebral jsem ji a při vizuelní prohlídce nevipadá na odpal, ale do SMD a čipů nevidím, ale relátka jsou OKDextersrs píše:Zdar lidi, také mám problém s klimou nojo je začátek léta tak se to sipe...
Mám 1.6 74kw AKL, manual klima.
Problém:
Minulí rok jsem udělal komplet servis klimatizace, výměna kompresoru, výměna vysokotlakého čidla, výměna expanzního ventylu tlaková zkouška až do přepadu pojistného ventilu na kompresoru, výplach a dvojí naplnění a vypuštění do včerejšího rána vše OK, přijel jsem dom a večer už klima nešla....
Postřehy:
- při sepnutí tlačítka AC se rozsvítí, motor si přidá a drží vyšší otáčky ale nic jiného se neděje...
- Kontrola svorek multimetrem
a) na tlakovém čidle +/- 12V při zapnutí signální na kostru to je OK
b) na svorce spojky kompresoru + 5.23 V při vyplé i zaplé klimně tam bude asi problémek...
c) kontrola větráků při připojení na tvrdo běží na obě rychlosti malý běží taktéž
d) při zapnutí klima neběží ani jeden větrák
- při vyndání tlakového čidla pořádně práskne až to sundá těsnící gumu, což znamená, že v systému je dost chladiva
- VAG při kontrole akčních členů píše v ŘJ motoru přetížení kompresoru klimatizace, kod už si nepamatuju, ale ve V.I.S popsán nebyl....
dále VAG při testech akčních členů vůbec nenajde ŘJ dochlazování ( řízení větráků chlazení ) z čehož vyplývá chyba na straně ŘJ dochlazování.
Ptám se Vás zkušených, neboť jsem za klimu loni dal celkem 16000,- kč je možné dle výše popsaného, že by odešla ŘJ dochlazování a mělo to popsané příznaky ?
Díky za jakékoli postřehy !!!
Zdar klubák Dextersrs ( Jarda )