Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 07:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

Čau chlapi, potřeboval bych poradit jestli už jste někdo nevyřešil jak udělat do GIV (1.9 TDI alh rotační čerpadlo) dochlazení turba a motoru. Tak abych vytáhnul klíček, zamknul, šel pryč a motor ještě chvíli běžel . . .
Nějak udělat, aby se neotevřel "elap ventil" a taky asi, aby se nevstekal imobilizér . . .

Hledal jsem to po foru, ale na žádným vláknu jsem nic nenašel, max jen že si koupil Magicar, ale to je docela drahá sranda.

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 07:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15014

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

google hks turbo timer

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 12:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

vtuni píše:
google hks turbo timer


JJ taky už jsem viděl, ale jde mi spíš o to jestli si něco takovýho vyrobil někdo doma sám - nějakej plošnej spoj a ták, nebo aspoň nějakej nápad jak by se to dalo provést :-)

Jestli bude jen stačit přidržet svorku 15 a nebude se vstekat imobilizér a ŘJ motoru, pak by se dal vypínač, abych mohl vypnout motor hned . . .

Nejlepší by bylo kdyby to bylo blbovzdorný a samo si to hlídalo teplotu motoru atd, aby mi třeba motor neběže minutu když bude studenej a budu potřebovat jen popoject do garáže.

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 13:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4476

Bydliště:

Prostějov

Pořiď si alarm s funkcí dochlazování turba.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 16:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2013

Příspěvky:

45

Bydliště:

Provodov-Šonov

Jsem u JSDH a lítám na výjezdy cca 5km takže když přiletím na hasku tak turbo je móóóóc teplý, takže něco podobného si plánuju, zatím v hlavě nicméně videl bych to tak, přemostit spínačku relátkem který by drželo jakoby sepnutej klíček, a relátko ovládát jednoduchým monostabilním klopákem který se aktivuje tlačítkem. Jednoduše - dával jsem tomu čočku, potřebuju rychle odejít z auta-> před vypnutím zapalování zmáčknu čudlík, vylezu z auta zamknu a to relé bude držet motor spuštěný třeba dvě tři minuty. Myslím že je to přesně co jsi myslel. Ale jak říkám, zatím v hlavě, pokud by jsi měl zájem něco bych ti načtrnul.

_________________
GIII 1.9 TDI AFN


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 17:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15014

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

můj osobní názor je takovej že než něco vymejšlet, kutit a následně bastlit..
s nejistým výsledkem a vidinou shořelýho auta...
tak radši oželet pár vodek s redbullem na dižině a koupit si za 3litry ten HKS

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 21:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

Twinkey píše:
Jsem u JSDH a lítám na výjezdy cca 5km takže když přiletím na hasku tak turbo je móóóóc teplý, takže něco podobného si plánuju, zatím v hlavě nicméně videl bych to tak, přemostit spínačku relátkem který by drželo jakoby sepnutej klíček, a relátko ovládát jednoduchým monostabilním klopákem který se aktivuje tlačítkem. Jednoduše - dával jsem tomu čočku, potřebuju rychle odejít z auta-> před vypnutím zapalování zmáčknu čudlík, vylezu z auta zamknu a to relé bude držet motor spuštěný třeba dvě tři minuty. Myslím že je to přesně co jsi myslel. Ale jak říkám, zatím v hlavě, pokud by jsi měl zájem něco bych ti načtrnul.


JJ když to sem hodíš budu rád :-) je to přesně jak píšeš :good:
Je pravda, že elektrotechniku a autoelektroniku ve škole máme, ale v těhle klopnejch obvodech se nevyznám což je škoda :-)

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 21:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

vtuni píše:
můj osobní názor je takovej že než něco vymejšlet, kutit a následně bastlit..
s nejistým výsledkem a vidinou shořelýho auta...
tak radši oželet pár vodek s redbullem na dižině a koupit si za 3litry ten HKS



Muj názor je , že si radši něco udělám na autě sám než to kupovat za 3 litry.

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 21:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7954

Bydliště:

Svitavsko

to jsem zvědav jak budete řešit imobilizér..

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 22:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

majrek001 píše:
to jsem zvědav jak budete řešit imobilizér..


To mě právě taky zajímá jestli se nebude vstekat, ale vim, že tátovi když blbla spínačka na Renaultu Laguně 98 rok tak taky vyndal klíček a motor běžel . . a čip by měl bejt vklíčku

Když to nepujde, tak to pomůže aspoň kámošovi co to chce na starý toledo co je bez eletriky a imobilizéru :-)

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 22:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2011

Příspěvky:

2473

Bydliště:

Prostřední Bečva

Jedině tam IMMO nechat natvrdo, prostě někde poblíž spínačky ho přilepit. Ale tím tahle ochrana ztrácí význam...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 22:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

marfy8 píše:
Jedině tam IMMO nechat natvrdo, prostě někde poblíž spínačky ho přilepit. Ale tím tahle ochrana ztrácí význam...


JJ taky mě to napadlo, ale zase by to bylo krok pro zloděje . . . .to radši budud čekat minutu :-) . . . . je otázka jestli to bude imobilizéru vadit . . .

Leda rozlousknout klíč nastartovat a vyndat čip a jít pryč co se bude dít :-)

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 18.09.2013 23:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4476

Bydliště:

Prostějov

Imobilizér se načítá jenom při startu a pak už ho nezajímá. Takže jakmile nastartuješ a budeš mít něco, co podrží sepnuty zapalování, tak motor bude běžet, dokud se to nerozepne.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 07:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

Goauld píše:
Imobilizér se načítá jenom při startu a pak už ho nezajímá. Takže jakmile nastartuješ a budeš mít něco, co podrží sepnuty zapalování, tak motor bude běžet, dokud se to nerozepne.


To nás přesně zajímalo :good:

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 16:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2013

Příspěvky:

45

Bydliště:

Provodov-Šonov

Tak hrubej návrh, časovou konstantu vypočteš: T=1,1xC1xR1
T = perioda v sekundách [s]
R1 = odpor v ohmech [Ohm]
C1 = kapacita ve faradech [F]
Maximální spolehlivá perioda u těchto obvodů je asi 10 minut.

Na pin 3(výstup) připojíš relé kterým přemostíš klíček, paralelně na výstup 3 můžeš dát ledku která bude signalizovat sepnuté relé abys měl přehled. Aktivuješ tlačítkem start a tím reset to zase rozepneš a chcipne to.


Přílohy:
turbo_timer.jpg
turbo_timer.jpg [ 14.84 KiB | Zobrazeno 1180 krát ]

_________________
GIII 1.9 TDI AFN
Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group