Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
TO m4rt4s: Máš to už hotové podle toho druhého zapojení co jsem ti poslal?
Ještě něco málo k tématu (toto není reklama).
http://www.seznamzbozi.cz/?q=turbo+timer&m=f&f=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sbazar.cz/michal.blind/detai ... eho-motoru" onclick="window.open(this.href);return false;
no a tady = http://www.vwbusforum.net/viewtopic.php?f=4&t=2312" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě něco málo k tématu (toto není reklama).
http://www.seznamzbozi.cz/?q=turbo+timer&m=f&f=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sbazar.cz/michal.blind/detai ... eho-motoru" onclick="window.open(this.href);return false;
no a tady = http://www.vwbusforum.net/viewtopic.php?f=4&t=2312" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Bohužel ještě né, nemám na to čas, intenzivně pracuju na absolventské práci ale už jsem si to pročet a ještě mi tam nesedí ty dva C 100n SMD píšou tam když to nebude makat tak je tam přidejte, nebo co už si to moc nepamatuju, taky proč jsou to SMD když zbytek součástek bude ne druhý straně . . . kdybych je tam dal hned né SMD ale normálně s nožičkama tak by měl betj klid, takže tak to plánuju
Jinak už jsem koukal na tyhle mašinky, ale jestli se dá vyrobit vlastní za 300Kč tak bych šel radši cestou samovýroby
Jinak už jsem koukal na tyhle mašinky, ale jestli se dá vyrobit vlastní za 300Kč tak bych šel radši cestou samovýroby
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Možná je to kvůli rozkmitání tak jako je to u zdrojů.Ty M1 se ale dělají i v menším provedení jako jsou ty klas. hnědé.Chce to vyzkoušet.Při instalaci musíš dát ale co nejkratší vývody.
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
No asi to nebude taková sranda jak to vypadá Až na tom začnu dělat určitě se ozvu
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Tak jsem dneska koupil konečně součástky a všechny bez pryskyřice vyšly na 65 Kč teď už jen navrhnout schéma a udělat
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
...a to 2x.....
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Chápu dobře, že jestli to bude makat tak se přidáš ?
Do budoucna plánuju vymyslet nějaký jištění proti krádeži ale né jen nějakej vypínač, aby vypinal jen jednu věc chce to víc prvků aby spínalo víc obvodů.
Jako třeba musí betj sešláplá spojka, zabržděná ruční brzda, třeba zapnutej ventilátor na I a až když budou tyhle všechny věci tak se přívede proud na ventil na čerpadlo připojí ŘJ atd atd . . . jen to chce pořádně promyslet
Do budoucna plánuju vymyslet nějaký jištění proti krádeži ale né jen nějakej vypínač, aby vypinal jen jednu věc chce to víc prvků aby spínalo víc obvodů.
Jako třeba musí betj sešláplá spojka, zabržděná ruční brzda, třeba zapnutej ventilátor na I a až když budou tyhle všechny věci tak se přívede proud na ventil na čerpadlo připojí ŘJ atd atd . . . jen to chce pořádně promyslet
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
To zabezpečení s tou spojkou by šlo zkombinovat s tím tlačítkem z přiloženého obrázku.A to velice jednoduše. Asi o tom pouvažuji.Budu se ale muset poohlédnout po tlačítku v zahraničí.Ta cena u nás cca 1000,-Kč je .
- Přílohy
-
- ENGINE START.jpg (17.91 KiB) Zobrazeno 666 x
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Ono to bude chtít víc věcí, to moje byly jen příklady jak by to šlo. Musim vymyslet něco na co nikdo jen tak nepřijde protože dost lidí šlape spojku když startuje tušim, že i v autoškole to učí Jen ty co se v autech nevyznaj nebo jim nikdo neřekne, že je dobrý při startu odpojit převodovku to nedělaj . . takždopádně by to chtělo udělat i najekou jinou diagnostickou přípojku nebo z ní odpojit napájení nebo tak něco . . kdybych se chtěli napíchnout přes PC
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Tady vymýšlíte takový složitosti a pak k vám přijedou s podválem ... Když vám budou chtít ukrást auto, tak ho prostě ukradou.
Jestli řešíte jen pouliční čorky, tak stačí nějaký schovaný vypínač, dobrý alarm a hotovo.
Jestli řešíte jen pouliční čorky, tak stačí nějaký schovaný vypínač, dobrý alarm a hotovo.
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
S tou odtahovkou máš pravdu . Měl jsem ale možnost vyslechnout rozhovor "profi čorkaře" a ten řekl že:Nejhorší je pro mne domácí udělátko,nikdy nevím co to s autem udělá.Proto když do 5min nenastartuji tak od toho jdu se vší slušností né jako nějaký feťák který vzteky zdemoluje vnitřek autí.
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Noo tak odtahovka je jinej kalibr , ale zase je hodně nápadná
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Právě to napětí 12V na té staré diagnostické zásuvce musíš nechat ať ti svítí LQ na káblu.Další dráty ale musíš uštípat až tak 20cm od zásuvky a chytnout je někde rychlostahovačkou ať nejdou vytáhnout.Je blbost napájení přehazovat,protože zapomeneš a máš problém sám.Cvaklé dráty prodloužit i s napájením na novou zásuvku a tu si dej třeba do motoru jak má BMW. S mým udělátkem se ti ale připojím i s ucvaklým diagnostickým konektorem. A teď je třeba pokračovat na modulu dochlazování turba.Tak hybaj do práce.
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.07.2012 22:40
- Bydliště: Netolice
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Njn furt mi nejde myslet jako zloděj . . . pomalu se k tomu blížim
- azicko
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 03.03.2013 17:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
Ahoj, nedalo by sa tlacidko vyhodit a snimat napr teplotu motoru ? tz. ze pokud je motor 90 -> modul bude fungovat a vypinat az po minutke ...a ked bude menej ako 90 ..modul nebude fungovat ..tz ze sa vypne hned po odpojeni klicku
To by nemuselo byt az take tazke .. hodnota z cidla teploty motoru bude urcite vzdy "nejaka" alebo "> nejaka " popripade "< nejaka" , chcem tym povedat ze vzdy tam bude "niekolko ohmov" viac alebo menej ...nad 85 stupnov napr ..
Alebo sa mylim ?
Samozrejme tlacidko by tam bolo taktiez ..avsak by ho stacilo zapnut iba ked by som chcel vynutit funcknost modulu
Michal
To by nemuselo byt az take tazke .. hodnota z cidla teploty motoru bude urcite vzdy "nejaka" alebo "> nejaka " popripade "< nejaka" , chcem tym povedat ze vzdy tam bude "niekolko ohmov" viac alebo menej ...nad 85 stupnov napr ..
Alebo sa mylim ?
Samozrejme tlacidko by tam bolo taktiez ..avsak by ho stacilo zapnut iba ked by som chcel vynutit funcknost modulu
Michal