Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

TO m4rt4s: :smoke: Máš to už hotové podle toho druhého zapojení co jsem ti poslal?

Ještě něco málo k tématu (toto není reklama).
http://www.seznamzbozi.cz/?q=turbo+timer&m=f&f=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sbazar.cz/michal.blind/detai ... eho-motoru" onclick="window.open(this.href);return false;

no a tady = :P http://www.vwbusforum.net/viewtopic.php?f=4&t=2312" onclick="window.open(this.href);return false;

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

Bohužel ještě né, nemám na to čas, intenzivně pracuju na absolventské práci :D :D :D ale už jsem si to pročet :-) a ještě mi tam nesedí ty dva C 100n SMD píšou tam když to nebude makat tak je tam přidejte, nebo co už si to moc nepamatuju, taky proč jsou to SMD když zbytek součástek bude ne druhý straně . . . kdybych je tam dal hned né SMD ale normálně s nožičkama tak by měl betj klid, takže tak to plánuju :-)

Jinak už jsem koukal na tyhle mašinky, ale jestli se dá vyrobit vlastní za 300Kč tak bych šel radši cestou samovýroby :wink:

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

Možná je to kvůli rozkmitání tak jako je to u zdrojů.Ty M1 se ale dělají i v menším provedení jako jsou ty klas. hnědé.Chce to vyzkoušet.Při instalaci musíš dát ale co nejkratší vývody.

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

No asi to nebude taková sranda jak to vypadá :D Až na tom začnu dělat určitě se ozvu :good:

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

Tak jsem dneska koupil konečně součástky a všechny bez pryskyřice vyšly na 65 Kč :D teď už jen navrhnout schéma a udělat :)

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

...a to 2x..... :lol:

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

Chápu dobře, že jestli to bude makat tak se přidáš ? :D

Do budoucna plánuju vymyslet nějaký jištění proti krádeži :baseball: ale né jen nějakej vypínač, aby vypinal jen jednu věc chce to víc prvků aby spínalo víc obvodů.
Jako třeba musí betj sešláplá spojka, zabržděná ruční brzda, třeba zapnutej ventilátor na I a až když budou tyhle všechny věci tak se přívede proud na ventil na čerpadlo připojí ŘJ atd atd . . . jen to chce pořádně promyslet :-)

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

To zabezpečení s tou spojkou by šlo zkombinovat s tím tlačítkem z přiloženého obrázku.A to velice jednoduše. :smoke: Asi o tom pouvažuji.Budu se ale muset poohlédnout po tlačítku v zahraničí.Ta cena u nás cca 1000,-Kč je :mrgreen: .
Přílohy
ENGINE START.jpg
ENGINE START.jpg (17.91 KiB) Zobrazeno 666 x

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

Ono to bude chtít víc věcí, to moje byly jen příklady jak by to šlo. Musim vymyslet něco na co nikdo jen tak nepřijde :D protože dost lidí šlape spojku když startuje tušim, že i v autoškole to učí :-) Jen ty co se v autech nevyznaj nebo jim nikdo neřekne, že je dobrý při startu odpojit převodovku to nedělaj :D . . takždopádně by to chtělo udělat i najekou jinou diagnostickou přípojku nebo z ní odpojit napájení nebo tak něco . . kdybych se chtěli napíchnout přes PC :wink:

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od marfy8 »

Tady vymýšlíte takový složitosti a pak k vám přijedou s podválem :D ... Když vám budou chtít ukrást auto, tak ho prostě ukradou.
Jestli řešíte jen pouliční čorky, tak stačí nějaký schovaný vypínač, dobrý alarm a hotovo.

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

S tou odtahovkou máš pravdu :? . Měl jsem ale možnost vyslechnout rozhovor "profi čorkaře" a ten řekl že:Nejhorší je pro mne domácí udělátko,nikdy nevím co to s autem udělá.Proto když do 5min nenastartuji tak od toho jdu se vší slušností né jako nějaký feťák který vzteky zdemoluje vnitřek autí.

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

Noo tak odtahovka je jinej kalibr :D , ale zase je hodně nápadná :wink: :-)

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

:laugh: Právě to napětí 12V na té staré diagnostické zásuvce musíš nechat ať ti svítí LQ na káblu.Další dráty ale musíš uštípat až tak 20cm od zásuvky a chytnout je někde rychlostahovačkou ať nejdou vytáhnout.Je blbost napájení přehazovat,protože zapomeneš a máš problém sám.Cvaklé dráty prodloužit i s napájením na novou zásuvku a tu si dej třeba do motoru jak má BMW. 8) S mým udělátkem se ti ale připojím i s ucvaklým diagnostickým konektorem. :tongue: A teď je třeba pokračovat na modulu dochlazování turba.Tak hybaj do práce.

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

Njn furt mi nejde myslet jako zloděj :-D . . . pomalu se k tomu blížim :)

Uživatelský avatar
azicko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 03.03.2013 17:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od azicko »

Ahoj, nedalo by sa tlacidko vyhodit a snimat napr teplotu motoru ? tz. ze pokud je motor 90 -> modul bude fungovat a vypinat az po minutke ...a ked bude menej ako 90 ..modul nebude fungovat ..tz ze sa vypne hned po odpojeni klicku

To by nemuselo byt az take tazke .. hodnota z cidla teploty motoru bude urcite vzdy "nejaka" alebo "> nejaka " popripade "< nejaka" , chcem tym povedat ze vzdy tam bude "niekolko ohmov" viac alebo menej ...nad 85 stupnov napr ..

Alebo sa mylim ? :)

Samozrejme tlacidko by tam bolo taktiez ..avsak by ho stacilo zapnut iba ked by som chcel vynutit funcknost modulu

Michal

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“