Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 19:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15018

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

m4rt4s píše:
vtuni píše:
můj osobní názor je takovej že než něco vymejšlet, kutit a následně bastlit..
s nejistým výsledkem a vidinou shořelýho auta...
tak radši oželet pár vodek s redbullem na dižině a koupit si za 3litry ten HKS


Muj názor je , že si radši něco udělám na autě sám než to kupovat za 3 litry.


a můj názor je, že když něčemu nerozumím, tak do toho radši nevrtám... :mrgreen:

radši mám věci od někoho, kdo tomu rozumí , než od někoho, kdo myslel a kluci mu říkali... :mrgreen: :mrgreen:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 21:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

Twinkey píše:
Tak hrubej návrh, časovou konstantu vypočteš: T=1,1xC1xR1
T = perioda v sekundách [s]
R1 = odpor v ohmech [Ohm]
C1 = kapacita ve faradech [F]
Maximální spolehlivá perioda u těchto obvodů je asi 10 minut.

Na pin 3(výstup) připojíš relé kterým přemostíš klíček, paralelně na výstup 3 můžeš dát ledku která bude signalizovat sepnuté relé abys měl přehled. Aktivuješ tlačítkem start a tím reset to zase rozepneš a chcipne to.



Noo vypadá to zajímavě :good: jen se nad tim budu muset víc zamyslet :-D je to na mě docela veledílo :-D

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

Twinkey píše:
Tak hrubej návrh, časovou konstantu vypočteš: T=1,1xC1xR1
T = perioda v sekundách [s]
R1 = odpor v ohmech [Ohm]
C1 = kapacita ve faradech [F]
Maximální spolehlivá perioda u těchto obvodů je asi 10 minut.

Na pin 3(výstup) připojíš relé kterým přemostíš klíček, paralelně na výstup 3 můžeš dát ledku která bude signalizovat sepnuté relé abys měl přehled. Aktivuješ tlačítkem start a tím reset to zase rozepneš a chcipne to.



yajímalo by mě jak by vypadal ten finální návrh :-)

Nešlo by to udělat jen na jedno tlačítko ?

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 23:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2013

Příspěvky:

45

Bydliště:

Provodov-Šonov

Jako že by jsi to jedním tlačítkem zapnul a nebo vypnul? To ne, jinak když by jsi tam chtěl jenom start tak tam ten reset zapojovat nemusis:)

_________________
GIII 1.9 TDI AFN


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 23:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

Twinkey píše:
Jako že by jsi to jedním tlačítkem zapnul a nebo vypnul? To ne, jinak když by jsi tam chtěl jenom start tak tam ten reset zapojovat nemusis:)


jj buď tam dát třeba přepínač nebo nějaký tlačítko co má třeba drží zamáčklý to by byl start a reset když se zase vymáčkne

a nebo to zapnout a udělat na něco návaznost aby se to při určitým okamžiku vypnulo jako třeba při dalším startu by se dalo ještě relátko na startovací svorku spínačky a to by seplo reset a pak bych si to už jen sám zapínal . . .

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 19.01.2014 13:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

našel jsem tohle schéma a už jsem sestrojil druhje plošnák první nešel a myslel jsem si že jsem při pájení nějakou součátku připílil, tak jsem udělal druhej a stejne to nefunguje. Vyznáte se v tom schématu někdo ? Je možnost je to schéma je funkční ? http://www.seekic.com/circuit_diagram/Control_Circuit/03_Second_to_10_Hours_Timer_Relay_with_4541_IC.html

Všechny součástky jsou připájený dobře, všechno jsem proměřil a zjisti,l že ze švába pin 8 mi nejde žádný napětí - takže tranzistor nepropustí na kostu a relé nemůže sepnout :(

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 19.01.2014 21:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2389

Bydliště:

Krnov - Jëgerndorf

SW1 nastavuješ hrubě čas spuštění.Musíš zkratnout tedy propojku 1/2/3.POT jemně dolaďuješ čas.Zkratnutím start se spínač sepne.

_________________
Pumpe Duse Diesel *** Nikdy nejezděte rychleji, než váš anděl strážný umí létat ***


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 19.01.2014 22:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

JJ to jsem všechno pochopil ale právě, mi to nemaká. Můžu vyfotit muj spoj a klidně sem dám i DPS jestli jsem to nějak nepomotal . . . ale ať to nastavim jak to nastavim tak to nemaká :(

Spíš si myslim, že je to špatně vymyšlený a nefunguje to . . .

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 21.01.2014 15:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2389

Bydliště:

Krnov - Jëgerndorf

Dej si do IE vyhledávače dotaz na zapojení daného IO 4541 IC (datasheet).Je tam toho hafol.Je to sprostě řečeno zapojení s NE556.

_________________
Pumpe Duse Diesel *** Nikdy nejezděte rychleji, než váš anděl strážný umí létat ***


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 24.01.2014 00:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

263

Bydliště:

LUČENEC

To m4rt4s máš tam niečo zlé :) .

_________________
VW GOLF IV 1,6 16V AZD


Naposledy upravil delong dne 24.01.2014 00:46, celkově upraveno 2

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 24.01.2014 00:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

263

Bydliště:

LUČENEC

Ja som robil TENTO Bild4 a funguje dobre :wink: .
Alebo vyskušaj TOTO mne sa osvedčilo ale v inom zapojení :wink: .

_________________
VW GOLF IV 1,6 16V AZD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 25.01.2014 00:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

Je pravda, že jsem vyhodil kontrolní LED diodu s tim odporem, ale to by nemělo mít vliv. Zejtra sem hodim schéma jestli na to kouknete třeba furt něco přehlížim :)

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 25.01.2014 12:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

tady to je
Příloha:
Poznámka: schéma
Timer.JPG
Timer.JPG (91.51 KiB) Zobrazeno 435 krát


Příloha:
Poznámka: DPS
timer2.JPG
timer2.JPG (100.96 KiB) Zobrazeno 435 krát


_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 26.01.2014 23:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

263

Bydliště:

LUČENEC

Máš to nejak divne :wink: . Na tej schéme nevidím Vdd IO1 :roll: . Taktiež nechápem tomu deliču. Úroveň A0 a A1 :roll: .
Daj sem aj originál schému (nie to čo si nakreslil ty tu ) podľa ktorej to staviaš alebo si to navrhol z hlavy ty?
Aj tú DPS si navrhol ty?

_________________
VW GOLF IV 1,6 16V AZD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování
PříspěvekNapsal: 28.01.2014 08:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

131

Bydliště:

Netolice

Je to stejný schéma jen upravený protože jsem nemoch proplest cestičky tak jsem to musel jako "přemostit" kablíkem VDD je hned nad švábem (S1G1 jump - se na DPS spojí kablíkem a má přívod)

+ jsem tam přidal IC2, aby reguloval napětí auto baterky má z něj lést furt 12 V.

_________________
Student, VOŠ automobilní a technická ČB


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group