schéma zásuvky řídící jednotky ventilátorů
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 01.06.2010 17:52
schéma zásuvky řídící jednotky ventilátorů
Zdravím... Mám Golf IV ASV. Z ničeho nic nastal problém s ventilátory, po otočení klíčku nepravidelně spínají a vypínají bez ohledu na klimu. Při zkoušce nové řídící jednotky jsem zjistil že je problém v kabelu zásuvky do řídící jednotky. Bohužel nevím, který to je, ale vzhledem k tomu že ventilátory vždycky sepnou na druhou rychlost předpokládám, že to bude kabel spínající tuto rychlost. Nemáte někdo schéma zapojení téhle zásuvky, abych jí nemusel přepinovat celou?
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: schéma zásuvky řídící jednotky ventilátorů
Zkus to nejdříve stříknout PEGOMINEM.Bývá to dosti často zaoxidované nebo i uhnilé.WDčko nechytej ani do ruky.Na kontakty se nehodí.
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: schéma zásuvky řídící jednotky ventilátorů
Samotné spínání I & II stupně chlazení (pro klimu i pro motor), řeknu to zjednodušeně a sprostě:Vyhodnocuje samotná jednotka dochlazování na základě vstupních údajů ŘJ,čidel.....Hledat závadu v tomto zapojení je opravdu .Co ti na to říká samotná diagnostika?Otestoval jsi si jednotku dochlazování zvlášť pro motor a zvlášť pro klimu?Paměť závad pro 01,08 čistá?Tady máš jen výřez blok. zapojení pro manuální klimu GIV.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 01.06.2010 17:52
Re: schéma zásuvky řídící jednotky ventilátorů
Dík moc za schéma... Diagnostika čistá, řídící jednotka a čidlo na chladiči nový. To sepnutí a vypnutí je závislý na tom, jak se zahejbe s celym svazkem k řídící jednotce. Prostříkával jsem kontaktolem několikrát, ale bez úspěchu.
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: schéma zásuvky řídící jednotky ventilátorů
když to tak taháš, nevysazuje ti jen napájení?Myslím ty pojistky přimo u baterie?30A kov/plast.Proveď si ještě ten test v O1 a O8 těch ventilátorů.