Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 07.12.2013 21:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2011

Příspěvky:

25

Bydliště:

Rakovník

Zdravím, mám problém s elektrikou. Dělali jsme přestavbu z 1.6 SR na 2.3 v5 125kw a po zapojeni nejde natočit. Vše je zapojené a nevíme co s tím může mi někdo poradit. Dávali sem druhou motorovou elektiku co jde do palubovky z automatu a je tam manuál. Nešla by tam kabeláž z jiného motoru jako třeba 1.8 20v? Nebo jestli nemá někdo doma tuhle elektriku doma?

_________________
Golf IV 1.6SR - menší úprava - 2.3 V5 125Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 08.12.2013 20:35 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

27.10.2008

Příspěvky:

2646

Bydliště:

Havl. Brod Okrouhlice

moc jsi toho nenapsal, vymenily jste motor ř.j. a budiky a klice mas stary z ty 1.6?

_________________
NA PRODEJ díly golf iv viewtopic.php?f=40&t=219592&p=2381636#p2381636
OPRAVY A RENOVACE SEDAČEK VW GOLF IV viewtopic.php?f=46&t=260712


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 08.12.2013 21:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

celkem velky překop bije to jistru?

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 08.12.2013 21:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2011

Příspěvky:

25

Bydliště:

Rakovník

Když sem kontroloval jiskru tak všechny válce dávaly. Klíče a budiky jsou staré. Ale spis bude problém, že instalace co jde do palubky, k sondě, k baterce, k aktivnímu uhlí a tak je z automatu a to je manuál.

_________________
Golf IV 1.6SR - menší úprava - 2.3 V5 125Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 08.12.2013 22:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

27.10.2008

Příspěvky:

2646

Bydliště:

Havl. Brod Okrouhlice

hlavni problem je v tom ze nemas sparovany immo, takze bych rekl ze tobe to nastartuje a hned chcipne je to tak? a konrolka immo blika na budikach vid? ta kabelaz urcite taky nebude to pravy ale v tom bych takovej problem nevidel, ale bez sparovani immo to nepojede nikdy ;-)

_________________
NA PRODEJ díly golf iv viewtopic.php?f=40&t=219592&p=2381636#p2381636
OPRAVY A RENOVACE SEDAČEK VW GOLF IV viewtopic.php?f=46&t=260712


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 08.12.2013 22:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2011

Příspěvky:

25

Bydliště:

Rakovník

To pravě že nesviti a vůbec to nenaskočí, ale čerpadlo tlačí palivo. Proste točí na prázdno a po 3 dnech přeměřování a bádání netuším.

_________________
Golf IV 1.6SR - menší úprava - 2.3 V5 125Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 04.01.2014 00:42 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2009

Příspěvky:

12840

Bydliště:

Humpolec

nutné přizpůsobit RJ motoru k budíkům .. souhlasí generace imma RJ motoru a budíků?

v kabeláži problém nebude, rozchodit to nebude problém

_________________
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941




VW Touareg 2008 R5 + chip
Mitsubishi Colt 1999 1.6 16V 66kw

_________________
chiptuning, diagnostika vw group, kodování, montáže navi, pal.pc,tempomatů, originál HF, MF volantů, výměny palubních přístrojů pal.pc - maxidot atd, PIN, IMMO, dojezdy km, dojezdy oken - i SAG!! čeština do navi, upgrade firmware RNS510, zobrazení parkovacích senzoru na navi, mapy atd.. tel 776200941, ODBLOK OBRAZU RNS


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 19:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2011

Příspěvky:

25

Bydliště:

Rakovník

Další problém... Po výměně kompletni el instalace a všech jednotek.... Nechtějí komunikovat. Potřebuji poradit použil sem celou elektriku z bory 2.3 v5 125kw ale z automatu a nechce to komunikovat, protože tam je manuální Prevodovka. Nedalo by se to vyřadit pomoci nějakého relé?

_________________
Golf IV 1.6SR - menší úprava - 2.3 V5 125Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 21:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2011

Příspěvky:

1396

Bydliště:

Někde v Zlínském kraji :)

Pekny prekop z 1.6 ale skoda ze tu nemas topic "(ne) jen muj golf iv"

_________________
Golf IV .:R 1.8T-AGU-,BOV HKS®,Tomason TN6,Zimmermann Sport/DSPF 312x25,Downpipe 3",Cold Air Intake,FMIC,FORGE Hose,AP -40/-30 OOOO R8 TFSI COILSObrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 07:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2011

Příspěvky:

25

Bydliště:

Rakovník

Neboj nějaké fotky jsou. Pak celou přestavbu sem dam. Pro mě je ted hlavní dořešit problém s el aby to bylo pojízdné.

_________________
Golf IV 1.6SR - menší úprava - 2.3 V5 125Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 11:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2011

Příspěvky:

1396

Bydliště:

Někde v Zlínském kraji :)

Drzim pesti at to nastarujes...

_________________
Golf IV .:R 1.8T-AGU-,BOV HKS®,Tomason TN6,Zimmermann Sport/DSPF 312x25,Downpipe 3",Cold Air Intake,FMIC,FORGE Hose,AP -40/-30 OOOO R8 TFSI COILSObrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 12:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2011

Příspěvky:

25

Bydliště:

Rakovník

ReadyHead: budu rád až to končně poběží.. pak sem dam vše co jak se muselo předělat

Kdyby tu byl někdo kdo předelaval elektriku s automatu na manuál tak ta prosím jak si stím poradil...

_________________
Golf IV 1.6SR - menší úprava - 2.3 V5 125Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 18:38 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

27.10.2008

Příspěvky:

2646

Bydliště:

Havl. Brod Okrouhlice

rader píše:
Další problém... Po výměně kompletni el instalace a všech jednotek.... Nechtějí komunikovat. Potřebuji poradit použil sem celou elektriku z bory 2.3 v5 125kw ale z automatu a nechce to komunikovat, protože tam je manuální Prevodovka. Nedalo by se to vyřadit pomoci nějakého relé?

jako co vyřadit pomocí relé?

který jednotky ti s čím nekomunikujou? takže máš teďka v autě el z te 2.3 automat a všechny jednotky máš taky z toho auta z kterého máš tu el jo? i budíky? co bylo za roik původně ta 1.6? a z jakýho roku je ta el z te 2.3?
wft proč jsi do toho radši nedal 1.8t?

hlavně u automatu se musí sešlápnout brzda aby jsi nastartoval ;-) takžě si myslím že bude problém v tom že ty nenastartuješ kvůli tomu čidlu ;-) jestli ti můžu poradit odvez auto k Tornádo1 a udělá ti tu el tak jako to má být ;-) jinak za mě určitě jednodužší sehnat el přímo z 2.3 manuál a je to ;-) protože na tý automat el bude polovina věcí jinak a za přestavbu by jses nedoplatil ;-)

_________________
NA PRODEJ díly golf iv viewtopic.php?f=40&t=219592&p=2381636#p2381636
OPRAVY A RENOVACE SEDAČEK VW GOLF IV viewtopic.php?f=46&t=260712


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 18:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2011

Příspěvky:

25

Bydliště:

Rakovník

Ta 1.6 byla rok 98 a 2.3 je 2002. Ano jen kasle zůstala původní jinak vše je z 2.3 i budiky ty mám dokonce 2. Problém je v tom že tu elektriku na ten manuál nikde nebyla. Když sem Koukal nemohu dohledat jaké relé je u toho automatu pod palubkou ale vím že jedno bylo zelené a druhé černé. Ty víš o té elektrice z toho manuala?

_________________
Golf IV 1.6SR - menší úprava - 2.3 V5 125Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 2.3 v5 125kw přestavba
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 19:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

27.10.2008

Příspěvky:

2646

Bydliště:

Havl. Brod Okrouhlice

jedině z r.v 2000 varinat, nebo 2003 krátkej

_________________
NA PRODEJ díly golf iv viewtopic.php?f=40&t=219592&p=2381636#p2381636
OPRAVY A RENOVACE SEDAČEK VW GOLF IV viewtopic.php?f=46&t=260712


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group