Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 12:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.05.2009

Příspěvky:

10

Bydliště:

Brno

Ahoj , chtěl bych se zeptat,jaká má hodnota odběru proudu u auta v klidu?

Vysvětlím:
Po 2 denní odstávce auta jsem nenastartoval, baterka totálně vybitá (bylo +8°C, nic o čem vím, jsem nenechal zapnuté) :cry:
Nastartoval jsem přes kabely, baterka se jízdou dobila. Pak mi baterku změřili a prý
je v pořádku (napětí Ok, start. proud 70%, má 2 roky).
Během měření se mu zdálo, že napětí klesá dost rychle a že budu mít někde zvýšený odběr...

Pak mi druhý změřil odběr proudu v kliduů- 0,09A...
Může tento odběr způsobit vybití baterky? Jaká ta hodnota má být?
V čem by mohl být problém?

díky moc...
Jeden mi tvrdí, že mi to způsobil ten zvýšený odběr v klidu a baterka je dobrá, druhý, že to bylo baterkou...

_________________
VW Golf IV Variant 1,9 SDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 16:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7969

Bydliště:

Svitavsko

v klidu kolem 50mA nemáš tam třeba nový radio nebo tak něco?

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 17:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.05.2009

Příspěvky:

10

Bydliště:

Brno

Ahoj,
Autorádio mám původní, s elektrikou jsem poslední dobou nic nedělal.
Jenom jsem měnil žhavící svíčky.

Nezdá se mi, že těch 0,09A by to dokázalo vybít baterku za 2 dny bez provozu...
Baterka se dobíjí při jízdě dobře.

_________________
VW Golf IV Variant 1,9 SDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 17:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7969

Bydliště:

Svitavsko

a kolik to dobijí? a při startu má baterka jaké napětí?

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 13:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.05.2009

Příspěvky:

10

Bydliště:

Brno

Baterka v záteži 10V, po nabití 12,8V.
Myslím, že to bude něco jinýho, ale netuším co.

I když je ten odběr zvýšený (0,09A), tak ta baterka je 74Ah a měla by 2 dny vydržet bez problémů.
Prostě jednou za čas to v zimě nenastartuje...

_________________
VW Golf IV Variant 1,9 SDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 13:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7969

Bydliště:

Svitavsko

jestli má ta baterka 10V při startu tak už má nejlepší léta za sebou. tak si zkus od někoho půjčit kloudnou baterku.. nebo ji zkusit nabít nabiječkou, ale 10V je málo. a kolik to dává nastartovaný?

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 15:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2013

Příspěvky:

45

Bydliště:

Provodov-Šonov

Po nastartování by měla mít kolem 14 měřeno na baterce, pokud má míň (12,5-13) tak nedobíjí jak má. Těch tvých 0,09 A je 9 mA a to nemůže vytřískat baterku za dva dny. Když to spočítáš tak je to cca 200mA za den za dva 400 ma čili 0,4 A a když má baterka 70 je blbost aby se tím vybila. Čili buď jste to měřili když to zrovna nebralo a nebo je to v něčem jiném (startér, kostra od baterky atd.) Zaměřil bych se na čistotu kontaktů na baterce, na startéru atd. Často auto vytluče i světýlko v kufru třeba.

_________________
GIII 1.9 TDI AFN


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 15:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7969

Bydliště:

Svitavsko

0,09A = 90mA :blush:

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 15:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2013

Příspěvky:

45

Bydliště:

Provodov-Šonov

Aha sorry, překoukl jsem se o nulu:D tak v tom případě je to dost, začal bych vytahováním pojistek a místo nich píchnout ampermetr. Omlouvám se -> silvestr:D

_________________
GIII 1.9 TDI AFN


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 15:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.05.2009

Příspěvky:

10

Bydliště:

Brno

Ahoj,
Sorry, napsal jsem to blbě...
Nabitá baterka měla 12,8V, cca 74% start. proud -v klidu
baterka měřená v zátěži- 10V a držela.
Napětí při startování už nevím.

Asi zkusím oboje-
příští týden si půjčím jinou baterku a potom zkusím změřit ten zvýšenej odběr (to mi dělal známej,
nemám multimetr).

_________________
VW Golf IV Variant 1,9 SDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký má být odběr proudu v klidu?
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 23:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.05.2009

Příspěvky:

999

baterka by ani v zatezi nemela klesnout tak nizko.je to opravdu jeji smrt.pri poklesu napeti az k 10,5v se baterie obvykle znici anebo minimalne nenavratne poskodi
kamos mel neco podobneho a baterka byla znicena,byla to bosch a vydrzela jenom 2,5 roku a chovala se podobne.
kdyz se dobila na nabijecce,tak ukazovala 12,3,prvni start ok a ujel 20 km a auto stalo celou smenu,ale uz potom nenastartoval.pres draty se nastartovalo a jelo se domu a uz potom zase nenastartoval a baterie ukazovala pod 11v.dobila se znovu a zmerilo se co baterie udela po startu kdyz se vypne motor a uz se na 12v nedostala.v prodejne baterii vyzkouseli na zatezi a varila,takze byla spatna

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group