Golf 1.6 benzín chcípá a chcípá
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04.08.2015 22:27
Golf 1.6 benzín chcípá a chcípá
Dobrý den, prosím o radu. Mám čtyrkového golfa 1.6 16V benzín předělaného na lpg. Auto jsem si dovezl z De, mělo najeto 120tis km, teď má 303000km, do této chvíle nebyl jediný problém. Poté golfík najednou začal chcípat, už je dva měsíce v servisech a stále není závada zjištěna. Vyměněno je téměř vše, včetně řídící jednotky a stále to samé. Auto nastartuji a jedu, ujedu klidně 200km a vše funguje, poté zastavím, třeba deset minut něco vyřizuji, přijdu k autu, znovu nastartuji, ujedu 100m zastavím na křižovatce a auto zdechne a už nechytne!!! Chytne třeba až za jeden, nebo dva dny a pak se vše opakuje znuvu. Dělá to na plyn i na benzín, plyn byl i zcela demontován, aby byl vyloučen konflikt s řídící jednotkou LPG a kupodivu stále potvora chcípá! Nové věci: EGR ventil, čidlo otáček na klice, ŘJ, svíčky, cívky, katalizátor, lambdy, klapka sání atd. Prosím někoho, kdo měl, či někdy slyšel o podobném problému, aby napsal své zkušenosti. Jakýkoliv nápad je vítán, auto je i při těch km stále ve výborné kondici, jen prostě nejede děkuji za Vaše odpovědi.
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Golf 1.6 benzín chcípá a chcípá
Nejspíš někde hapr v elektrice. Zkontrolovat kabeláž a v podezřelých místech rozmotat a prohlidnout. Zkontrolovat pojistkovou skříň, kontakty pojistek a připojení kabelů do ní. Zkontrolovat spínací skříňku.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 1.6 benzín chcípá a chcípá
tady to zdechání dělá většinou snímač otáček na klice, ale to jsi měnil (nevyměnili ti náhodou snímač otáček na vačce místo na klice?)
jaký jsi dával snímač origo nový nebo nějakou čínu?
ještě bych zkusil proměřit čidlo na vačce
nemá to vliv na množství benzínu v nádrží? někdo tady řešil, že mu to po čtvrtku nádrže zdechalo
jaký jsi dával snímač origo nový nebo nějakou čínu?
ještě bych zkusil proměřit čidlo na vačce
nemá to vliv na množství benzínu v nádrží? někdo tady řešil, že mu to po čtvrtku nádrže zdechalo
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04.08.2015 22:27
Re: Golf 1.6 benzín chcípá a chcípá
Takže nové info ze servisu, na vstřikách má být napětí na volnoběh cca 4,5V, ale naměřeno bylo jen 2,5V. Protože jsou vstřiky přímo napojeny na ŘJ a ta byla také vyměněna, vypadá to, že od něčeho dostává špatné informace. Teď se bude zkoušet potenciometr na plynovém pedálu, pak přijde na řadu pojistková skříňka a pak už asi jen vrakoviště . Za ten tip na čidlo na vačce dík, předám to dál. Čidlo otáček ukazovala diagnostika, bylo to dokonce i u VW, po výměně už diagnostika nic nehlásí. Ze začátku když motor chcípnul se rozsvěcela kontrolka protiprokluzu, což by mělo souvislost s klapkou sání. Ta ale také byla vyměněna a stále to samé.
- delong
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf 1.6 benzín chcípá a chcípá
Čidlo na vačke s tým nesúvisí. Ak je vadné tak sa zobrazí aj v diagnostike a riadiačka si to dopočíta . Snímač polohy kľukovej hriadele má veľký vpliv na štart. Ak je zlé nenaštartuješ. Ak si ho menil tak by malo byť OK ale záleží čím si ho nahradil originál z vrakáča alebo čína ?
A ak je aj OK ( čo nie je problém zistiť premerať ) môžeš mať aj iný problém .
Moje tipy sú relé palivového čerpadla (samozrejme to ti diagnostika nevykecá ) , alternátor teraz sa zamysli že asi prečo alternátor alebo imobilizér nedávna skúsenosť . Auto zdochlo keď bolo vyhriate hlavne zvnútra .
Na takéto prípady mám paralernú diagnostiku ešte sa nestalo že by sa nenašla príčina .
To máte fakt blbé servisi dva mesiace a nenájdu problém mňa by tu ukameňovali ak by som dakomu držal auto dva mesiace .
A nepíšeš vôbec ako prebieha štart . Štartér točí ? Má dostatočné otáčky? Napätie , štartovací prúd ?
Štartér točí ale motor nechytí ? Veľmi málo informácií ti dali v tom servise .
A ak je aj OK ( čo nie je problém zistiť premerať ) môžeš mať aj iný problém .
Moje tipy sú relé palivového čerpadla (samozrejme to ti diagnostika nevykecá ) , alternátor teraz sa zamysli že asi prečo alternátor alebo imobilizér nedávna skúsenosť . Auto zdochlo keď bolo vyhriate hlavne zvnútra .
Na takéto prípady mám paralernú diagnostiku ešte sa nestalo že by sa nenašla príčina .
To máte fakt blbé servisi dva mesiace a nenájdu problém mňa by tu ukameňovali ak by som dakomu držal auto dva mesiace .
A nepíšeš vôbec ako prebieha štart . Štartér točí ? Má dostatočné otáčky? Napätie , štartovací prúd ?
Štartér točí ale motor nechytí ? Veľmi málo informácií ti dali v tom servise .
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04.08.2015 22:27
Re: Golf 1.6 benzín chcípá a chcípá
Tak takhle bych si představoval pojetí opravy, škoda že jsi až z Lučence
Čidlo je podle ceny určitě čína, ale diagnostika ho už nehlásí, tak by mělo být v poho. Při startu startér točí, prý tam jde i benzín a svíčky házejí jiskru - v takovém případě nechápu, proč to auto nechytne? Je pravda, že jestli má dostatečné napětí při startu, nebo jestli protéká dostatečný proud, to mi nikdo neříkal a mám podezření, že to měří pouze ve chvíly, kdy auto normálně běží, ale to dá rozum, že v tom případě jsou naměřené hodnoty zcela v pořádku!!!
Alternátor byl měněn cca před dvěma lety - repas - jinak souvislost mi uniká
Podle mě to chce někoho, kdo má k dispozici schémata zapojení a je schopen změřit všechny místa, která jsou na cestě od baterky až po vstřiky a svíčky.
Čidlo je podle ceny určitě čína, ale diagnostika ho už nehlásí, tak by mělo být v poho. Při startu startér točí, prý tam jde i benzín a svíčky házejí jiskru - v takovém případě nechápu, proč to auto nechytne? Je pravda, že jestli má dostatečné napětí při startu, nebo jestli protéká dostatečný proud, to mi nikdo neříkal a mám podezření, že to měří pouze ve chvíly, kdy auto normálně běží, ale to dá rozum, že v tom případě jsou naměřené hodnoty zcela v pořádku!!!
Alternátor byl měněn cca před dvěma lety - repas - jinak souvislost mi uniká
Podle mě to chce někoho, kdo má k dispozici schémata zapojení a je schopen změřit všechny místa, která jsou na cestě od baterky až po vstřiky a svíčky.
- delong
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf 1.6 benzín chcípá a chcípá
A to povedal kto ? "prý tam jde i benzín a svíčky házejí jiskru" . Na takýchto výplodoch sa ťažko určuje závada uznaj sám .
Ak umelci v servise zistili že benál tečie a iskra si iskrý tak je tam ešte jedna vec bod zážehu či že poloha piesta pred hornou úvraťou prvého valca . Rozvody nie je problém pozrieť a tak tiež tlak na palivovej lište. To že tečie benzín ešte nič neznamená . Ja meriam tlak a dám hodnotu napríklad 6bar . Ďalej výfuk (to ako že by bol zapchatý ? ) Možno ho niekto pripchal ať je sranda ?
Alternátor byl měněn cca před dvěma lety - repas - jinak souvislost mi uniká . Dám ti odpoveď :
To by si sa divil čo ukáže osciloskop na altíku dokonca som mal prípad keď altík zahltil CAN zbernicu a auto nie a nie naštartovať . A to bolo v troch autorizákoch ale ani jeden z ních nemeral oscíkom .Netvrdím že je to tvoj prípad ale i to sa stáva . Tak hľadaj súvislosť .
Za prvé treba závadu definovať či ju spôsobuje mechanická časť (napr:rozvod ale aj výfuk) , palivová časť (čerpadlo , filter a iné ) ,
a nakoniec to najdvôležitejšie elektrická sústava.
Niekedy je to závada aj zlúčením dvoch alebo troch častí .
Seriózny servis by mal dodať namerané hodnoty a nie nejaké bláboly. Holt niektoré autorizáky techniku majú ale ju držia v šuplíku lebo s ňou nevedia pracovať a to ešte majú aj zadara školenia .
Poznám aj ja také service a čím väčšia značka tak tým .......
Ak umelci v servise zistili že benál tečie a iskra si iskrý tak je tam ešte jedna vec bod zážehu či že poloha piesta pred hornou úvraťou prvého valca . Rozvody nie je problém pozrieť a tak tiež tlak na palivovej lište. To že tečie benzín ešte nič neznamená . Ja meriam tlak a dám hodnotu napríklad 6bar . Ďalej výfuk (to ako že by bol zapchatý ? ) Možno ho niekto pripchal ať je sranda ?
Alternátor byl měněn cca před dvěma lety - repas - jinak souvislost mi uniká . Dám ti odpoveď :
To by si sa divil čo ukáže osciloskop na altíku dokonca som mal prípad keď altík zahltil CAN zbernicu a auto nie a nie naštartovať . A to bolo v troch autorizákoch ale ani jeden z ních nemeral oscíkom .Netvrdím že je to tvoj prípad ale i to sa stáva . Tak hľadaj súvislosť .
Za prvé treba závadu definovať či ju spôsobuje mechanická časť (napr:rozvod ale aj výfuk) , palivová časť (čerpadlo , filter a iné ) ,
a nakoniec to najdvôležitejšie elektrická sústava.
Niekedy je to závada aj zlúčením dvoch alebo troch častí .
Seriózny servis by mal dodať namerané hodnoty a nie nejaké bláboly. Holt niektoré autorizáky techniku majú ale ju držia v šuplíku lebo s ňou nevedia pracovať a to ešte majú aj zadara školenia .
Poznám aj ja také service a čím väčšia značka tak tým .......