Stránka 1 z 1

Kroužek pod volantem - kalibrace

Napsal: 03.01.2015 12:43
od musli
Zdravím chlapi, potřeboval bych poradit ohledně kroužku pod volantem. Mám Golfa viz podpis - 4x4 s ESP a jednotka mi píše, že je kroužek nesprávně zkalibrovaný a svítí mi kontrolka ESP. Zkoušel jsem kroužek kalibrovat podle návodu tady, ale VAG mi píše, že skupina 060 není dostupná, když natočím skoro pravý rejd, tak dostanu volant do polohy 0° a kontrolka zhasne a chybu smažu, ale když natočím druhý rejd, tak se zase rozsvítí a hodí mi to opět tu samou chybu, protože je úhel natočení nějakých 850°. Kroužek mi vypadl, když jsem sundával volant, tak jsem ho namotal zpět a odpočítal otáčky, abych ho neutrhnul a od té doby to zlobí. Díky za odpovědi.

Re: Kroužek pod volantem - kalibrace

Napsal: 03.01.2015 14:14
od majrek001
máš to blbě namotané.. když je to přesně na středu tak by tam měla být žlutá značka vidět


dokud ho nenamotáš správně tak se té chyb nezbavíš, takže ho znovu rozhoď

Re: Kroužek pod volantem - kalibrace

Napsal: 03.01.2015 17:02
od musli
A kde tam je ta značka? Já jsem to zkoušel namotat na ten kroužek, co zůstane na sloupku řízení a pak na ten protikus, kde je konektor a vždycky jsem měl 0° na jiné straně rejdu, buď vpravo nebo vlevo, takže jakým způsobem to mám motat? Díky za radu :thanks:

Re: Kroužek pod volantem - kalibrace

Napsal: 03.01.2015 17:18
od majrek001
když máš ten kroužek navlečený tak je to tuším v právo nahoře okénko a když budeš točit tak se tam objeví žlutá značka a to je 0° a podle toho pak musíš namotat teprve kabeláž


tady pro představu

Re: Kroužek pod volantem - kalibrace

Napsal: 04.01.2015 12:07
od musli
Tak problém vyřešen. Děkuji za cenné rady i motorpowerovi po telefonu i majrek001 tady na fóru. Problém byl v tom, že jsem měl špatně smotaný ten kabel uvnitř kroužku a v místě, kde se mi objevil žlutý terčík a kryly se mi zářezy na kroužku, už mi nevyšly 2 a čtvrt otáčky k dorazu, které jsem ještě potřeboval. Tak jsem kroužek znova otevřel v poloze, kde se objevil žlutý terčík a kryly se značky a kabel jsem přemotal znova, aby otáčky vyšly. Pak jsem kroužek nasadil a ani nebylo co kalibrovat, kontrolka ESP hned zhasla a v Bloku hodnot jsem měl 0° při rovné poloze volantu, zkusil jsem vytočit pravý a levý rejd a vše ok, opět se volant vrátil do polohy 0 takže je po problému. Přidávám foto správně nastaveného kroužku s popiskama. Ještě jednou děkuji za rady pánové :thanks: