Boční LED blinkry

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
mirasnovak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 18.09.2012 14:11

Boční LED blinkry

Příspěvek od mirasnovak »

Ahoj, koupil jsem si bocni blikace. http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... -led-10-2/
nejsem zadnej elektrikář, ale 2 kabilky jsem si dokazal přepojit. Bohuzel mi asi tak 10 praskla pojistka od blinkrů. A pak se mi dokonce zacalo kourit z pristrojove desky. ( to uz pojistka nepraskla). Levý blinkr ve svetle blika min nez pravý .
Nejaka rada? Autoelektrikar okoli Mlade Boleslavi? Dekuji za vsechny komenty
mirasnovak
VW G4 1.9TDi 81kw 1998

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Boční LED blinkry

Příspěvek od Goauld »

Tak prvně bych je zkusil odpojit, jestli bez nich pojistka nepraská a nekouří se s přístrojovky. Pokud sou vadny, tak je mužeš reklamovat ne ? Mohl si při montáži někde poškodit kabeláž a ta se teď dotýká kostry.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

mirasnovak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 18.09.2012 14:11

Re: Boční LED blinkry

Příspěvek od mirasnovak »

Bocni blikace jsou odpojeny. A jak pisu tak mi to normalne blika, akorat levy blinkr ve svetle meňe. Pojistka nepraská. Po chvilce to zacne smrdet a zavalo se kouřit z pristrojovky.
Takze asi ten kabel k pr.blinkru bude ve skratu ne?
VW G4 1.9TDi 81kw 1998

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Boční LED blinkry

Příspěvek od duduh »