Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
EGR nevyřadíš jelikož je elektronicky a jednotka si ho hlídá a počítá se "vzduchem" z něj - máš zanešenou tu trubku mezi egr a klapkou tak to odšroubuj a pročísti, pak to nebude psát egr a zůstane ti to zapalování
např to profouknout vzduchem nebo nějak mechanicky protahnout
např to profouknout vzduchem nebo nějak mechanicky protahnout
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- sedli01
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 11.11.2015 21:14
- Bydliště: Brno
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
Taky ho nechci odpojovat, jen jsem o tom našel dost informací a že to dost lidí praktukuje.
Myslíš čistě jen tu mosaznou trubku spojující EGR a tu druhou část ? Tu mám uvolněnou, tak to nebude problém. Pokud ji dostanu ven z prostoru motoru.
Edit : Ještě by pak mohlo pomoct, pořádně to vytočit po zahřátí někdě na silnici do vysokých otáček, aby se něco málo vypálilo ?
Myslíš čistě jen tu mosaznou trubku spojující EGR a tu druhou část ? Tu mám uvolněnou, tak to nebude problém. Pokud ji dostanu ven z prostoru motoru.
Edit : Ještě by pak mohlo pomoct, pořádně to vytočit po zahřátí někdě na silnici do vysokých otáček, aby se něco málo vypálilo ?
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
jenže oni odpojují mechanický EGR, který je řízený podtlakem a tady ten je elektronicky a jednotka si ho hlídá.. měl jsem ho zaslepený asi 400km než mi přestal jít elektronický plyn
tak jezdit jen na spotřebu není to pravé ořechové pokud to často podtáčíš tak se ti krutě vymstí až budeš dělat hlavu
tak jezdit jen na spotřebu není to pravé ořechové pokud to často podtáčíš tak se ti krutě vymstí až budeš dělat hlavu
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
1.4 55kw se podle mě podtáčet nedá, protože když nemáš otáčky, nejedeš Co se týče EGR u 1.4 a 1.6 motorů, tak občas odchází i elektronika ventilu, což znamená jedině výměna. Nejdřív bych to vyčistil sprejem na karburátory, nebo přímo na EGR ventily, ale je to v podstatě stejnej sprej a pak uvidíš jestli bude chyba skákat dál.
Tlaky doma nezměříš pokud na to nemáš přípravky, ale v servisu ti to změří.
Tlaky doma nezměříš pokud na to nemáš přípravky, ale v servisu ti to změří.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- sedli01
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 11.11.2015 21:14
- Bydliště: Brno
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
Pročistil jsem to, profouknul mosaznou hadici a pak to projedu a protáhnu do otáček. Chyba stejně nezmizí, musí se smazat na diagnostice ne ?
Jo, je pravda že jezdím pod 2.000 ot/min při běžný jízdě, tak možná to s tím souvisí. Každopádně hlavně, že je to zatím pojizdný a můžu to řešit za pochodu.
Jo, je pravda že jezdím pod 2.000 ot/min při běžný jízdě, tak možná to s tím souvisí. Každopádně hlavně, že je to zatím pojizdný a můžu to řešit za pochodu.
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
musí se smazat
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- sedli01
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 11.11.2015 21:14
- Bydliště: Brno
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
Protáhnul jsem to pořádně, ani bych neřekl, že na dvojku to poletí skoro kilo Chybu se stavím pak ke kamarádovi vymazat, ale myslím že se tím nic nevyřeší a objeví se to opět.
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
to EGR to je na 99% ucpánou trubkou. vylítlo ti něco z toho?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- sedli01
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 11.11.2015 21:14
- Bydliště: Brno
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
Z tý mosazný trubky co vede od EGR někam k zadní části pod vzduchový filtr nevylítlo vůbec nic, když jsem ji profouknul kompresorem. A po dojetí jsem ji zkoušel na omak a byla úplně vlažná, čili pokud chápu správně, že skrz ní prochází spaliny, tak bych na ní asi prsty udržet neměl...
Teď co, buď zkusit vyměnit celý EGR ( ale to už můžou být vyhozený peníze, když to nebude ono ) nebo se zkusit dostat dál na opačnou stranu od egru a pročistit. Co jsem vyhledal, chce to vyčistit i sací klapku, no ale to zase musím naštudovat, co kde najdu a jak
Edit : Nebo ten jégr ( tak sem to přejmonoval ) funguje jak má a problém bude v cívce nebo kabelech, doufal jsem že ta dia přesně vyhodí, kde je problém, ne že nepálí občas jeden dva válce a hledej kde je chyba
Teď co, buď zkusit vyměnit celý EGR ( ale to už můžou být vyhozený peníze, když to nebude ono ) nebo se zkusit dostat dál na opačnou stranu od egru a pročistit. Co jsem vyhledal, chce to vyčistit i sací klapku, no ale to zase musím naštudovat, co kde najdu a jak
Edit : Nebo ten jégr ( tak sem to přejmonoval ) funguje jak má a problém bude v cívce nebo kabelech, doufal jsem že ta dia přesně vyhodí, kde je problém, ne že nepálí občas jeden dva válce a hledej kde je chyba
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
tak záleží jak jsi jel pokud kudlu tak je egr zavřený
ten se otvírá tuším do 3000ot a auto nesmí být ve velké zátěži..
a profouknout to šlo jo? nech tu chybu smazat od egr a veřím, že už tam nebude
a pak vyřešit ten zbytek s vynecháním zapalování
vždyť ti to přesně vypsala, který nepálí co víc bys chtěl vědět? nepálí válec 1 a válec 4 to je dost informací na to, aby si to vyřešil
kabely od svíček k modulu zapalování jsi už někdy měnil?
ten se otvírá tuším do 3000ot a auto nesmí být ve velké zátěži..
a profouknout to šlo jo? nech tu chybu smazat od egr a veřím, že už tam nebude
a pak vyřešit ten zbytek s vynecháním zapalování
vždyť ti to přesně vypsala, který nepálí co víc bys chtěl vědět? nepálí válec 1 a válec 4 to je dost informací na to, aby si to vyřešil
kabely od svíček k modulu zapalování jsi už někdy měnil?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- sedli01
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 11.11.2015 21:14
- Bydliště: Brno
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
Je to možný, že proto byla téměř studená, držel jsem to po ohřevu na provozku pod krkem.
Profouknout šla, ani na jedné z těch přírub nebylo usazenin tolik, aby to něco ucpalo.
Ano, pokud mluvíme o té mosazné trubce o průměru cca 15 mm tak tu jsem profouknul a nic z ní nevyletělo a průchozí byla, dál už jedině může být ucpaná ta součást na 1. z těch foto co jsem dával pár vzkazů z5 ( druhý konec té trubky - na jednom je EGR, na druhý toto, v prostoru pod vzducháčem ).
Auto mám měsíc, kabely budou původní. Podívám se, myslím že tam mám 2 ty cívky, z každý jdou 2 zapalovací kabely. Pokud půjdou na 1. a 4. válec fajky ze stejný cívky ( nebo modulu, už v tom mám bordel ), tak je to cívka.
Nezdá se mi, že by najednou odešly dvě fajky.
Mě to nedá spát, jdu si zapálit a mrknout na to, zlatá motorka
Profouknout šla, ani na jedné z těch přírub nebylo usazenin tolik, aby to něco ucpalo.
Ano, pokud mluvíme o té mosazné trubce o průměru cca 15 mm tak tu jsem profouknul a nic z ní nevyletělo a průchozí byla, dál už jedině může být ucpaná ta součást na 1. z těch foto co jsem dával pár vzkazů z5 ( druhý konec té trubky - na jednom je EGR, na druhý toto, v prostoru pod vzducháčem ).
Auto mám měsíc, kabely budou původní. Podívám se, myslím že tam mám 2 ty cívky, z každý jdou 2 zapalovací kabely. Pokud půjdou na 1. a 4. válec fajky ze stejný cívky ( nebo modulu, už v tom mám bordel ), tak je to cívka.
Nezdá se mi, že by najednou odešly dvě fajky.
Mě to nedá spát, jdu si zapálit a mrknout na to, zlatá motorka
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
je tam buď jeden ten modul z kterého vedou káble a nebo má každá svíčka cívku na každé svíčce
http://www.cc-autodily.cz/modul-zapalovaci-oct-2_2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cc-autodily.cz/modul-zapalovaci-oct-2_2" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- sedli01
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 11.11.2015 21:14
- Bydliště: Brno
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
Hážu foto ( imho, z toho zvuku motoru mi málem zešedivěly vlasy
Je tam tedy jen jeden modul. Ten bych zkusil vyměnit, napadla mě možnost sehnat to na autovrakovišti, ale tam si taky nemůžu bejt jistej funkčností. Mělo by to být toto : http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... vJH8Alnfc=
Edit : A kód motoru mám AXP
Je tam tedy jen jeden modul. Ten bych zkusil vyměnit, napadla mě možnost sehnat to na autovrakovišti, ale tam si taky nemůžu bejt jistej funkčností. Mělo by to být toto : http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... vJH8Alnfc=
Edit : A kód motoru mám AXP
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
zkusit můžeš nový stojí cca 1000 - 1500,- a kabely cca 600 - 800,- , ale můžeš zkusit vrakáč
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- sedli01
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 11.11.2015 21:14
- Bydliště: Brno
Re: Uvolněné paraboly předních světel, vnitřní osvětlení nefunkční u řidiče
Jen není divné, že vynechávaly dva válce , když je modul společný pro všechny fajky ? Měly by spíš vynechat všechny. Zkusím vrakoviště, když nemám 100% jistotu, že je to ono. Byla by škoda dát tam neorigo modul, když ten originál bude plně funkční. Bohužel jinak než vylučovací metodou se toho nedopátrám.
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.