Stránka 3 z 3

Re: Kolečkotronic manual NA Klimatronic automat

Napsal: 24.05.2016 23:58
od bayern
Co jsem tak četl různé příspěvky, tak nikde o žádné jednotce pod baterkou nepíší, stačí jen koupit celý výměník + panel + el. svazek, stačí to pak propojit a zapojit čidlo na slunce a hotovo. Žádná jednotka pod baterkou není nikde psaná, takže se asi nemusí řešit.

Re: Kolečkotronic manual NA Klimatronic automat

Napsal: 25.05.2016 00:49
od oneb1t
tady je obrazek zapojeni co by moh pasovat i pro tebe ;)
http://uk-mkivs.net/topic/26432-diy-how ... ing-works/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://uk-mkivs.net/topic/19927-climatr ... ll-how-to/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kolečkotronic manual NA Klimatronic automat

Napsal: 25.05.2016 08:18
od bayern
Podle těch příspěvků od Oneb1ta se to podle mě dá zapojit bez jakýchkoliv problémů. Nevypadá to zas tak složitě a nikde tam nemluví o jednotce pod baterkou.

Mám jen strach z výměny výměníku, že už nikdy nebude fungovat klimatizace, že to bude utíkat atd. Mění se někde nějaká těsnění nebo něco?

Re: Kolečkotronic manual NA Klimatronic automat

Napsal: 25.05.2016 08:49
od Wíťa
Tak se podivej do etky ze manual klima a climatronic maji jine r.j. Na sahary

Re: Kolečkotronic manual NA Klimatronic automat

Napsal: 25.05.2016 11:14
od oneb1t
jinej mit muzou otazka je jestli to vadi :D

protoze se to mozna lisi jen z nasledujiciho duvodu
From what I have researched already I'm pretty sure that little purple wire is for bridging a couple of the contacts in the radiator fan control unit. From the wiring diagrams I've got it looks like cars from October 1999 on with manual aircon had a temp sensor to shut off the aircon compressor connected between terminals T14/14 and T14/5 on the radiator fan control, but on climatronic cars those two terminals are directly connected together.

Re: Kolečkotronic manual NA Klimatronic automat

Napsal: 25.05.2016 13:12
od Goauld
bayern píše:Mám jen strach z výměny výměníku, že už nikdy nebude fungovat klimatizace, že to bude utíkat atd. Mění se někde nějaká těsnění nebo něco?
Těsnění bys vyměnit měl, na každym spoji, kterej rozděláš je O kroužek a je to speciál pro klimatizace, aby ho médium nerozleptávalo. Na maticovy spoje by se měla použít hliníková pasta na závity.

Re: Kolečkotronic manual NA Klimatronic automat

Napsal: 31.07.2016 22:35
od hindour
bayern píše:Wiťa:

1) čidlo slunečního svitu mám,
2) ŘJ jednotka na sahary = celý ten panel pod rádiem mám
3) Climakompresor pro climatronic mas?
4) Mám origo dráty z VW golf IV CLIMAtronic
5) Maxidot mám

3) Nikde jsem nic o climakompresoru nečetl, proč bych měl měnit climakompresor, když ten vypínač co tam je teď na manuálu (AC), spíná jen 2 kontakty na té spojce climakompresoru?
kompresor je stejnej, ale musí se jinak přepojit. pokud máš manuál klimu, tak neměníš žádnou jednotku sahary.

Re: Kolečkotronic manual NA Klimatronic automat

Napsal: 31.07.2016 22:44
od hindour
oneb1t píše:jinej mit muzou otazka je jestli to vadi :D

protoze se to mozna lisi jen z nasledujiciho duvodu
From what I have researched already I'm pretty sure that little purple wire is for bridging a couple of the contacts in the radiator fan control unit. From the wiring diagrams I've got it looks like cars from October 1999 on with manual aircon had a temp sensor to shut off the aircon compressor connected between terminals T14/14 and T14/5 on the radiator fan control, but on climatronic cars those two terminals are directly connected together.
ne, nevadí jiný jednotky, předělal jsem manuál na climatronic, jednotky sahary fungujou stejně. tzn, neměnil jsem jí.