Vag-com 4 zavady

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
orsi99
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 13.06.2016 13:39
Bydliště: Valašské Meziříčí

Vag-com 4 zavady

Příspěvek od orsi99 »

Dobrý den, včera jsem napích auto na Vag-com přes můj kkl-usb 409.1. Nalezlo to 4 zavady.

00282-nastavovač škrrící klapy
00518-potenciometr škrtící klapy
00525-lambda sonda
00530-potenciometr škrtící klapy pro řízení volnoběhu.

Asi 3 dny z5 jsem měnil olej a filtry. Zrovna jsem vyčistil i škrtící klapu (demontoval jsem jí, zakladní nastavení jsem nedělal). Máte někdo zkušenosti ohledně těchto chyb ? Díky za všechny nápady a rady.
VW G4 1.4, 16V, 55kW,AHW

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Vag-com 4 zavady

Příspěvek od Shorty »

No to nastavení jsi teda udělat měl, pak bývá vysoký volnoběh. Chybu to ale pak vyhazuje jinou, to pak hlásí spíš špatný tlak/netěsnost v sání. Takže kontrola, zda jsi všechno zapojil správně a vymazání chyb - pokud se vrátí a vyzkoušet akční členy (to testuje ovládání klapky) plus v měřených hodnotách zkontrolovat, zda reaguje na sešlápnutí plynu.

Lambda je jedna velká magie, jdou udělat nějaké testy, ale často se nepodaří ani spustit nebo dokončit. Tam to bohužel často končí výměnou kus za kus :-(
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

orsi99
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 13.06.2016 13:39
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Vag-com 4 zavady

Příspěvek od orsi99 »

Je mi jasne že je to chyba neudělat původni nastaveni klapy. Mám doma KKL usb kabel. Jde to i přest něj vratit z5? A ty akční členy to slyším poprvé takže španělská vesnice ale kouknu na net. Jina klapu jsem kontroloval dvakrát vše je jak má být. No a ta lambda může dělat to že mi z výfuku dost zapáchá benzín ? Jakoby ta směs byla moc bohatá. Říkal mi to kolega, že může být na vině lambda. Někdy to trošku více začmoudí.
VW G4 1.4, 16V, 55kW,AHW

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Vag-com 4 zavady

Příspěvek od Shorty »

No když vlezeš do jednotky motoru (jednotka 01), tak tam jsou v té pravé skupině akční členy (tuším kanál 03). Musíš mít na to vypnutý motor a proklikej jednotlivé ty testy...

Ohledně lambdy - ano, ovlivňuje to množství paliva ve směsi, takže smrad asi neni dobrej ale kouř z vejfuku by spíš mohlo signalizovat žraní vody/oleje. Např. kámošovi to žralo olej (sice 1.6 ale to je podobný motor) a ten pak lítal na lambdu, které to zkrátilo životnost a musela se vyměnit. Takže koukni, jak je to s olejem a vodou: mizení jednotlivých kapalin a jejich mísení (mastný flek v expanzce, bílá emulze na víčku oleje...)
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

orsi99
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 13.06.2016 13:39
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Vag-com 4 zavady

Příspěvek od orsi99 »

Tak je to vyřešeno ! Všechny chyby jsem smazal udělal jsem ZNŠK a v chybách motoru-01 už nic nenalezeno.
VW G4 1.4, 16V, 55kW,AHW

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“