Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20.03.2016 15:49
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
Tak to je pech. Já jsem ještě neměl čas zkusit spínač vyměnit. Přemýšlim, že zkusim koupit novou baterku, protože ji mám s autem 3,5 roku a nevim, jak dlouho byla v autě předemnou.
Jinak alternátor by měl dobíjet v rozmezí 13.8V- 14.6V
Jinak alternátor by měl dobíjet v rozmezí 13.8V- 14.6V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
Graun: je to málo nechal bych ho zrepasovat
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
Ok. Od původního majitele jsem našel účet na opravu altíku, tak zřejmě ji neudělali pořádně. Nevím co všechno se měnilo (1900kč v roce 2012, od té doby ujete cca 50tis km). Btw nestačí vyměnit pouze regulátor?
Kdysi jsem to dělal na jiném autě a pomohlo to.
Mohlo by to být příčinou, že je nižší napětí na altík pro vykázání té chyby 00668?
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Kdysi jsem to dělal na jiném autě a pomohlo to.
Mohlo by to být příčinou, že je nižší napětí na altík pro vykázání té chyby 00668?
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
ono někdy ty repasi je sranda dáš za repas 1500,- a materiál je z toho 70Kč, tak co ti tam asi tak vyměnili že možná by stačil jen regulátor
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
Tož co se tam měnilo, to nevím. Jestli jen dali nové ložiska a uhlíky a tím to zhaslo, kdo ví. To zjistím až sundám ten regulátor.
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- matasimek
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravák su ze Zlínska
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
kluci ještě k té závadě svorky 30, podívejte se pořádně na pojistkovou skřínku umístěnou na baterce, vytáhnout vyšroubovat rozlousknout a podívat se, něky je neviditelně jedlá pod povrchem mezi bakelitovýma krytama. Možná to nepomůže, ale bude vás to stát jen hodinku času.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
matasimek: to jsem mu psal na první stránce jestli to neni ohořelý kontakty - bývá to docela často vytavený když se to nehlídá a zoxiduje spoj
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
Tak jsem dovezl auto ze servisu. Dělali mi tu hlavu (píst.kruhy a stírací gufera na ventilech) kvůli té spotřebě oleje. Na jednom pístu byl prasklý pístní kroužek, ostatní zapečené, takže to bylo potřeba vyměnit. Vyměnil i ten paliv.filtr, tak jsem zvědavý jak to bude nyní jezdit (ty ranní rozjezdy).
Ptal jsem se na tu chybu a servisák mi říkal, že by to mohlo dělat kromě toho alternátoru i neorigo rádio. Je to možné?
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Ptal jsem se na tu chybu a servisák mi říkal, že by to mohlo dělat kromě toho alternátoru i neorigo rádio. Je to možné?
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
Může, pokud je špatně zapojeny a pouští napětí kam nemá, tak to pak dělá různy divy.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
Ještě mně napadl jeden dotaz k té chybě. Původní majitel si tam nechal domontovat autom.rozvícení světel po nastartování. Nemůže to mít a tímto spojitost? Ve svorkovnici je vložen velký modul a připojen na svorku 30.
Může to mít vliv na výskyt té chyby?
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
Může to mít vliv na výskyt té chyby?
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- delong
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
Môže ale aj nemusí . Ak to spod tej svorky 30 odpojíš na skúšku tak zistíš ľahko zmenu .
Mal som raz aj ja podobnú závadu . Ale pri jazde z ničoho nič náhodne zblbli budíky spadli na nulu, kontrolky sa na chvíľu náhodne rosvietili vždy keď to urobilo zakaždým poblikla iná kontrolka. Potom to išlo úplne normálne . Bola to náhodná chyba. Nedalo sa určiť kedy tento stav zas nastane.Bežné meranie dobíjania a aj prúdu nič nedokazovali . Diagnostika tiež hlásila svorku30 .
Tak som pripojil osciloskop na altík a šli sme na skúšobnú jazdu. 20 minút jazdy a nič. Ale potom to prišlo.
Aj oscík sa išiel zblázniť a hneď my bolo jasné že altík nie je na tom dobre.Nasledovala demontáž a meranie . Altík vyzeral jak nový potvrdzoval to aj nápis REMANUFACTURED IN GERMANY EXCHANGE. Všimol som si že zberače rotora sú nejaké tenké . Zrejme ich len dorovnali sústruhom. Žiadna výmena za nové .
Diodový mostík ako nový ešte sa leskol. Nedalo my a premeral som každú jednu diódu. Nič všetko OK.
Ostával len regulátor . Prremeral som ho externe a on tiež OK . Uhlíky OK. Nešlo my to do hlavy . Zložil som to a šlo sa testovať. Závada pretrváva . Osciloskop zaznamenal zas altík a až keď som si priebehy pozeral zo záznamu pamäti tak my došlo že sú to diódy. Znovu demontáž a meranie . Ale diódy meraním (každá jedná sa merala samostatne) neukázali závadu . Zapojil som ich na cudzí zdroj a meral záťažou 50A .
A zrazu voalá jedna dioda na chvíľu išla do skratu ale pochvíli sa vrátila do normálu . Diody na pohľad boli ako nové ešte sa leskli od novoty. Nemal som dvôvod im neveriť.
Nahradil som ju inou zložil a šlo sa testovať . A zrazu nič nič sa nedialo všetko bežalo OK.
Tak som hneď pochopil význam REMANUFACTURED . Diagnostika už žiadnu svorku 30 nevyhodila .
Druhý prípad bol jednoduchší tam bola vadná spínacia skrinka. Po výmene ktorá trvala 10 minút všetko Ok.
A k tomu neorigo rádiu by som doporučoval nepotrebné piny vypinovať a zaizolovať. Aspoń ja to tak robím .
Mal som raz aj ja podobnú závadu . Ale pri jazde z ničoho nič náhodne zblbli budíky spadli na nulu, kontrolky sa na chvíľu náhodne rosvietili vždy keď to urobilo zakaždým poblikla iná kontrolka. Potom to išlo úplne normálne . Bola to náhodná chyba. Nedalo sa určiť kedy tento stav zas nastane.Bežné meranie dobíjania a aj prúdu nič nedokazovali . Diagnostika tiež hlásila svorku30 .
Tak som pripojil osciloskop na altík a šli sme na skúšobnú jazdu. 20 minút jazdy a nič. Ale potom to prišlo.
Aj oscík sa išiel zblázniť a hneď my bolo jasné že altík nie je na tom dobre.Nasledovala demontáž a meranie . Altík vyzeral jak nový potvrdzoval to aj nápis REMANUFACTURED IN GERMANY EXCHANGE. Všimol som si že zberače rotora sú nejaké tenké . Zrejme ich len dorovnali sústruhom. Žiadna výmena za nové .
Diodový mostík ako nový ešte sa leskol. Nedalo my a premeral som každú jednu diódu. Nič všetko OK.
Ostával len regulátor . Prremeral som ho externe a on tiež OK . Uhlíky OK. Nešlo my to do hlavy . Zložil som to a šlo sa testovať. Závada pretrváva . Osciloskop zaznamenal zas altík a až keď som si priebehy pozeral zo záznamu pamäti tak my došlo že sú to diódy. Znovu demontáž a meranie . Ale diódy meraním (každá jedná sa merala samostatne) neukázali závadu . Zapojil som ich na cudzí zdroj a meral záťažou 50A .
A zrazu voalá jedna dioda na chvíľu išla do skratu ale pochvíli sa vrátila do normálu . Diody na pohľad boli ako nové ešte sa leskli od novoty. Nemal som dvôvod im neveriť.
Nahradil som ju inou zložil a šlo sa testovať . A zrazu nič nič sa nedialo všetko bežalo OK.
Tak som hneď pochopil význam REMANUFACTURED . Diagnostika už žiadnu svorku 30 nevyhodila .
Druhý prípad bol jednoduchší tam bola vadná spínacia skrinka. Po výmene ktorá trvala 10 minút všetko Ok.
A k tomu neorigo rádiu by som doporučoval nepotrebné piny vypinovať a zaizolovať. Aspoń ja to tak robím .