Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
Napsal: 06.10.2016 21:10
Zdravím pánové,
předem upozorňuji, že zde píšu poprvé a tak pokud by bylo něco špatně, tak se omlouvám a zároveň mě normálně prosím upozorněte
teď k věci.
Už nějakou delší dobu mám v paměti závad řídící jednotky motoru 4 závady a zaboha se jich nemůžu zbavit (čidlo tepl. chladící kapaliny (G62) - 00522, regulace běhu naprázdno - 00533, tlakový spínač servořízení (F88) - 00557, palubní svorka 30 - 00668).
Postupně jsem se chtěl závad zbavit a tak jsem začal u čidla chl. kapaliny, bylo mi ale divné, že budíky mi ukazovaly teplotu správnou a shodovala se s teplotou vyčtenou na bloku přes diagnostiku.
Nejdříve jsem se pokusil změřit dráty od čidla k řj motoru, jestli propouští a dráty by měly být v pořádku. Koupil jsem tedy nové čidlo, vyměnil ho ale závada na diag pořád. Budíky opět ukazovali teplotu správně, vystoupali v pohodě na 90 stupňů a drželi teplotu a stejnou jako v bloku na diagnostice.
Palubní svorka 30 - další závada, s kterou jsem se neskamarádil. Četl jsem zde fóra, zkoušel vyměnit relé na svorce 30, nabíjel baterku, měřil baterku, kontroloval ukostření, čistil spoje atd a závada neodstraněna.
Tlakový spínač servořízení - u této závady mi bylo řečeno, ať ji neřeším, že se závada objevuje často u dosti aut a je to blbost a nic to nedělá. Né, že bych se toho držel a na závadu jsem se vykašlal, ale spíše mě zaráželo a s**lo, proč se mi nedaří zbavit se ostatních závad.
Regulace běhu naprázdno - k této závadě jsem se ani nedostal a nezkoušel se ji zbavit
Nejhorší na tom je to, že ani jedna závada mi nedělá problémy myslím, žádné náznaky zlobení auta, pouze se vyčtou v paměti závad a po smazaní a znovu natočení se hned objeví tyto a stále dokola.
Opět po prolétnutí internetu, různých témat apod mě už napadá jediná věc, že by mohla být špatná řídící jednotka motoru, ale zase mě zaráží, že mi komunikuje.
Můžete mi prosím někdo poradit? Už fakt nevím.
předem upozorňuji, že zde píšu poprvé a tak pokud by bylo něco špatně, tak se omlouvám a zároveň mě normálně prosím upozorněte
teď k věci.
Už nějakou delší dobu mám v paměti závad řídící jednotky motoru 4 závady a zaboha se jich nemůžu zbavit (čidlo tepl. chladící kapaliny (G62) - 00522, regulace běhu naprázdno - 00533, tlakový spínač servořízení (F88) - 00557, palubní svorka 30 - 00668).
Postupně jsem se chtěl závad zbavit a tak jsem začal u čidla chl. kapaliny, bylo mi ale divné, že budíky mi ukazovaly teplotu správnou a shodovala se s teplotou vyčtenou na bloku přes diagnostiku.
Nejdříve jsem se pokusil změřit dráty od čidla k řj motoru, jestli propouští a dráty by měly být v pořádku. Koupil jsem tedy nové čidlo, vyměnil ho ale závada na diag pořád. Budíky opět ukazovali teplotu správně, vystoupali v pohodě na 90 stupňů a drželi teplotu a stejnou jako v bloku na diagnostice.
Palubní svorka 30 - další závada, s kterou jsem se neskamarádil. Četl jsem zde fóra, zkoušel vyměnit relé na svorce 30, nabíjel baterku, měřil baterku, kontroloval ukostření, čistil spoje atd a závada neodstraněna.
Tlakový spínač servořízení - u této závady mi bylo řečeno, ať ji neřeším, že se závada objevuje často u dosti aut a je to blbost a nic to nedělá. Né, že bych se toho držel a na závadu jsem se vykašlal, ale spíše mě zaráželo a s**lo, proč se mi nedaří zbavit se ostatních závad.
Regulace běhu naprázdno - k této závadě jsem se ani nedostal a nezkoušel se ji zbavit
Nejhorší na tom je to, že ani jedna závada mi nedělá problémy myslím, žádné náznaky zlobení auta, pouze se vyčtou v paměti závad a po smazaní a znovu natočení se hned objeví tyto a stále dokola.
Opět po prolétnutí internetu, různých témat apod mě už napadá jediná věc, že by mohla být špatná řídící jednotka motoru, ale zase mě zaráží, že mi komunikuje.
Můžete mi prosím někdo poradit? Už fakt nevím.