Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 16.10.2016 21:13 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

20.03.2016

Příspěvky:

12

Tak to je pech. Já jsem ještě neměl čas zkusit spínač vyměnit. Přemýšlim, že zkusim koupit novou baterku, protože ji mám s autem 3,5 roku a nevim, jak dlouho byla v autě předemnou.
Jinak alternátor by měl dobíjet v rozmezí 13.8V- 14.6V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 16.10.2016 21:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7071

Bydliště:

Svitavsko

Graun: je to málo nechal bych ho zrepasovat

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 16.10.2016 21:59 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

21.06.2016

Příspěvky:

192

Bydliště:

Nový Jičín

Ok. Od původního majitele jsem našel účet na opravu altíku, tak zřejmě ji neudělali pořádně. Nevím co všechno se měnilo (1900kč v roce 2012, od té doby ujete cca 50tis km). Btw nestačí vyměnit pouze regulátor?
Kdysi jsem to dělal na jiném autě a pomohlo to.

Mohlo by to být příčinou, že je nižší napětí na altík pro vykázání té chyby 00668?

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk

_________________
VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), červená metalíza, jezdí na LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 17.10.2016 06:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7071

Bydliště:

Svitavsko

ono někdy ty repasi je sranda dáš za repas 1500,- a materiál je z toho 70Kč, tak co ti tam asi tak vyměnili že :pleasantry: možná by stačil jen regulátor

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 17.10.2016 13:54 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

21.06.2016

Příspěvky:

192

Bydliště:

Nový Jičín

Tož co se tam měnilo, to nevím. Jestli jen dali nové ložiska a uhlíky a tím to zhaslo, kdo ví. To zjistím až sundám ten regulátor.

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk

_________________
VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), červená metalíza, jezdí na LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 24.10.2016 20:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

689

Bydliště:

Moravák su ze Zlínska

kluci ještě k té závadě svorky 30, podívejte se pořádně na pojistkovou skřínku umístěnou na baterce, vytáhnout vyšroubovat rozlousknout a podívat se, něky je neviditelně jedlá pod povrchem mezi bakelitovýma krytama. Možná to nepomůže, ale bude vás to stát jen hodinku času.

_________________
Golf V Tdi 77kw+DPF;GOLF IV Tdi,96KW, Vento Tdi,Polo 6N2, POLO 86-GT, AUDI 80.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 25.10.2016 10:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7071

Bydliště:

Svitavsko

matasimek: to jsem mu psal na první stránce jestli to neni ohořelý kontakty - bývá to docela často vytavený když se to nehlídá a zoxiduje spoj

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 25.10.2016 19:37 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

21.06.2016

Příspěvky:

192

Bydliště:

Nový Jičín

Tak jsem dovezl auto ze servisu. Dělali mi tu hlavu (píst.kruhy a stírací gufera na ventilech) kvůli té spotřebě oleje. Na jednom pístu byl prasklý pístní kroužek, ostatní zapečené, takže to bylo potřeba vyměnit. Vyměnil i ten paliv.filtr, tak jsem zvědavý jak to bude nyní jezdit (ty ranní rozjezdy).
Ptal jsem se na tu chybu a servisák mi říkal, že by to mohlo dělat kromě toho alternátoru i neorigo rádio. Je to možné?

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk

_________________
VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), červená metalíza, jezdí na LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 26.10.2016 00:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4272

Bydliště:

Prostějov

Může, pokud je špatně zapojeny a pouští napětí kam nemá, tak to pak dělá různy divy.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 26.10.2016 14:57 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

21.06.2016

Příspěvky:

192

Bydliště:

Nový Jičín

Ještě mně napadl jeden dotaz k té chybě. Původní majitel si tam nechal domontovat autom.rozvícení světel po nastartování. Nemůže to mít a tímto spojitost? Ve svorkovnici je vložen velký modul a připojen na svorku 30.
Může to mít vliv na výskyt té chyby?
Obrázek
Obrázek

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk

_________________
VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), červená metalíza, jezdí na LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řídící jednotka motoru - nemohu se zbavit 4 závad
PříspěvekNapsal: 26.10.2016 22:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

263

Bydliště:

LUČENEC

Môže ale aj nemusí . Ak to spod tej svorky 30 odpojíš na skúšku tak zistíš ľahko zmenu .

Mal som raz aj ja podobnú závadu . Ale pri jazde z ničoho nič náhodne zblbli budíky spadli na nulu, kontrolky sa na chvíľu náhodne rosvietili vždy keď to urobilo zakaždým poblikla iná kontrolka. Potom to išlo úplne normálne . Bola to náhodná chyba. Nedalo sa určiť kedy tento stav zas nastane.Bežné meranie dobíjania a aj prúdu nič nedokazovali . Diagnostika tiež hlásila svorku30 .
Tak som pripojil osciloskop na altík a šli sme na skúšobnú jazdu. 20 minút jazdy a nič. Ale potom to prišlo.
Aj oscík sa išiel zblázniť :lol: a hneď my bolo jasné že altík nie je na tom dobre.Nasledovala demontáž a meranie . Altík vyzeral jak nový potvrdzoval to aj nápis REMANUFACTURED IN GERMANY EXCHANGE. Všimol som si že zberače rotora sú nejaké tenké . Zrejme ich len dorovnali sústruhom. Žiadna výmena za nové .
Diodový mostík ako nový ešte sa leskol. Nedalo my a premeral som každú jednu diódu. Nič všetko OK.
Ostával len regulátor . Prremeral som ho externe a on tiež OK . Uhlíky OK. Nešlo my to do hlavy . Zložil som to a šlo sa testovať. Závada pretrváva . Osciloskop zaznamenal zas altík a až keď som si priebehy pozeral zo záznamu pamäti tak my došlo že sú to diódy. Znovu demontáž a meranie . Ale diódy meraním (každá jedná sa merala samostatne) neukázali závadu . Zapojil som ich na cudzí zdroj a meral záťažou 50A .
A zrazu voalá jedna dioda na chvíľu išla do skratu ale pochvíli sa vrátila do normálu :roll: . Diody na pohľad boli ako nové ešte sa leskli od novoty. Nemal som dvôvod im neveriť.
Nahradil som ju inou zložil a šlo sa testovať . A zrazu nič nič sa nedialo všetko bežalo OK.
Tak som hneď pochopil význam REMANUFACTURED :lol: . Diagnostika už žiadnu svorku 30 nevyhodila .

Druhý prípad bol jednoduchší tam bola vadná spínacia skrinka. Po výmene ktorá trvala 10 minút všetko Ok.

A k tomu neorigo rádiu by som doporučoval nepotrebné piny vypinovať a zaizolovať. Aspoń ja to tak robím :wink: .

_________________
VW GOLF IV 1,6 16V AZD


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group