Konektor pod klimatizací
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18.03.2017 14:25
Konektor pod klimatizací
Ahoj, nepodařilo se mi to tady najít, ale určitě jde o obecně známou věc - při koupi ojetiny jsem se zapomněl zeptat k čemu slouží fialový konektor pod klimatizací - jak se jmenuje, co se do něj strká a co dělá. Viz foto.
H.
H.
- maxberg
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 15.05.2011 20:48
- Bydliště: Klatovsko
Re: Konektor pod klimatizací
Je to konektor OBD na připojení diagnostiky např. VAG.
Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk
Golf IV, 1.6 16V 77kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18.03.2017 14:25
Re: Konektor pod klimatizací
Díky fíky, to je vše.
-
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 17.02.2017 07:11
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektor pod klimatizací
Nenašel jsem lepší téma....
Mohu se zeptat na zkušenosti s diagnostiku v odkazu ?https://auto.bazos.cz/inzerat/74763981/ ... odpora.php
Co s ní lze a nelze programovat?
Dostanu se prez ní do budíku na změnu KÓDU imobilizéru ?
Prosím o zkušenosti..
Mohu se zeptat na zkušenosti s diagnostiku v odkazu ?https://auto.bazos.cz/inzerat/74763981/ ... odpora.php
Co s ní lze a nelze programovat?
Dostanu se prez ní do budíku na změnu KÓDU imobilizéru ?
Prosím o zkušenosti..
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Konektor pod klimatizací
je to UNI diagnostika a umí takový ten základ číst/mazat chyby, občas nějaké základní nastavení (výhoda je podpora mnoho značek a pak je logické, že toho neumí tolik jak třeba VCDS, který je určen VW koncern) - na kódování zapomeň a na vyčtení immo taky.
Pro mě je to strašně nepřehledné oproti VAG (VCDS) a na vw koncern používám VCDS - hlavně skrz kódování, logy a rychlost
Pro mě je to strašně nepřehledné oproti VAG (VCDS) a na vw koncern používám VCDS - hlavně skrz kódování, logy a rychlost
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Konektor pod klimatizací
Delphi umí stejny věci jako vag-com, akorát se k nim jinak dostává, protože se nemenujou stejně. Samozřejmě, že specielní funkce jako je vyčtení pinu, ktery nejdou ani klasickým vag-comem, nejdou ani v delphi.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Konektor pod klimatizací
u deplhi dost záleží jestli u daného modelu je hvězdička (tedy jakási podpora jinak pak to čte hodnoty, který nevíš ani co znamenají) - pokud ne tak je to dost osekané, ale číst chyby a mazat a nějaké čtení měřených hodnot a akční členy jdou snad u všeho
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Konektor pod klimatizací
U koncernu VW to umí ve většině případů stejny věci jako obyč vag-com, ale rozložení funkcí je prostě jinde. Takže se pak těžko postupuje podle nějakyho návodu na nastavení určité věci, když je návod pro vag-com, nebo VCDS.
Ostatní modely aut sou na tom různě podle podpory, ale skoro všechny auta se dají načíst přes eOBD protokol, ovšem to je pouze motorová jednotka, kde pak můžeš vidět a mazat chyby, dívat se na měřeny hodnoty a to je všechno.Do ostatních jednotek se bez podpory konkrétního modelu dostat nedá.
Dělám s tím často, takže to píšu jako zkušenost, ne jako domněnku
Každopádně taková diagnostika má smysl pro mechanika, kterej spravuje ruzny auta, pro někoho kdo chce diagnostiku jenom pro svoje auta, v našem případě Golf IV, stačí opravdu jenom obyčejnej VAG kabel a příslušnej program.
Ostatní modely aut sou na tom různě podle podpory, ale skoro všechny auta se dají načíst přes eOBD protokol, ovšem to je pouze motorová jednotka, kde pak můžeš vidět a mazat chyby, dívat se na měřeny hodnoty a to je všechno.Do ostatních jednotek se bez podpory konkrétního modelu dostat nedá.
Dělám s tím často, takže to píšu jako zkušenost, ne jako domněnku
Každopádně taková diagnostika má smysl pro mechanika, kterej spravuje ruzny auta, pro někoho kdo chce diagnostiku jenom pro svoje auta, v našem případě Golf IV, stačí opravdu jenom obyčejnej VAG kabel a příslušnej program.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Konektor pod klimatizací
Goauld: dotaz trochu mimo.. Nevíš náhodou kde se dostanu na readiness kód v deplhi (dělám v tom jen výměčně, když nemám poruce hex-can) (zkoušeli jsme ještě prográmek od Würtu, kde to bylo pod EOBD, alespoň co jsme porovnávali hex-canem kde je vypís nefunčních okruhů krásně přehledný)?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Konektor pod klimatizací
U delphi je při načtení přes eOBD v okně vpravo dole vidět některy vlastní testy a jejich stav, ale celej readiness kód jako takovej bohužel nikde vidět není.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 17.02.2017 07:11
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektor pod klimatizací
Takže tím mi chceš říct že vážně musím kvůli svému jednomu autu kupovat origo diagnostiku? Potřebuji hlavně ten imobilizér a budiky
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Konektor pod klimatizací
tím chtěl říct, že na tvoje auto ti stačí KKL (s FTDI čipem) kabel za 250,- a nebo si kopíš delphi či hex-can
kkl kabel + program vag commander 1.4 jde např vyčíst pin u GIV s budíky VDO.
to jestli koupíš origo diagnostiku nebo čínskou kopii už je na tobě
kkl kabel + program vag commander 1.4 jde např vyčíst pin u GIV s budíky VDO.
to jestli koupíš origo diagnostiku nebo čínskou kopii už je na tobě
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Konektor pod klimatizací
Goauld: díky za info vyzkouším
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu