Konektor pod klimatizací

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
J4Y4G3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 18.03.2017 14:25

Konektor pod klimatizací

Příspěvek od J4Y4G3 »

Ahoj, nepodařilo se mi to tady najít, ale určitě jde o obecně známou věc - při koupi ojetiny jsem se zapomněl zeptat k čemu slouží fialový konektor pod klimatizací - jak se jmenuje, co se do něj strká a co dělá. Viz foto.
H.
Přílohy
IMAG0184.jpg

Uživatelský avatar
maxberg
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 15.05.2011 20:48
Bydliště: Klatovsko

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od maxberg »

Je to konektor OBD na připojení diagnostiky např. VAG.

Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk
Golf IV, 1.6 16V 77kW

J4Y4G3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 18.03.2017 14:25

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od J4Y4G3 »

Díky fíky, to je vše.

14kapr88
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 17.02.2017 07:11
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od 14kapr88 »

Nenašel jsem lepší téma....
Mohu se zeptat na zkušenosti s diagnostiku v odkazu ?https://auto.bazos.cz/inzerat/74763981/ ... odpora.php
Co s ní lze a nelze programovat?
Dostanu se prez ní do budíku na změnu KÓDU imobilizéru ?

Prosím o zkušenosti..

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od majrek001 »

je to UNI diagnostika a umí takový ten základ číst/mazat chyby, občas nějaké základní nastavení (výhoda je podpora mnoho značek a pak je logické, že toho neumí tolik jak třeba VCDS, který je určen VW koncern) - na kódování zapomeň a na vyčtení immo taky.

Pro mě je to strašně nepřehledné oproti VAG (VCDS) a na vw koncern používám VCDS - hlavně skrz kódování, logy a rychlost
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od Goauld »

Delphi umí stejny věci jako vag-com, akorát se k nim jinak dostává, protože se nemenujou stejně. Samozřejmě, že specielní funkce jako je vyčtení pinu, ktery nejdou ani klasickým vag-comem, nejdou ani v delphi.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od majrek001 »

u deplhi dost záleží jestli u daného modelu je hvězdička (tedy jakási podpora jinak pak to čte hodnoty, který nevíš ani co znamenají) - pokud ne tak je to dost osekané, ale číst chyby a mazat a nějaké čtení měřených hodnot a akční členy jdou snad u všeho
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od Goauld »

U koncernu VW to umí ve většině případů stejny věci jako obyč vag-com, ale rozložení funkcí je prostě jinde. Takže se pak těžko postupuje podle nějakyho návodu na nastavení určité věci, když je návod pro vag-com, nebo VCDS.
Ostatní modely aut sou na tom různě podle podpory, ale skoro všechny auta se dají načíst přes eOBD protokol, ovšem to je pouze motorová jednotka, kde pak můžeš vidět a mazat chyby, dívat se na měřeny hodnoty a to je všechno.Do ostatních jednotek se bez podpory konkrétního modelu dostat nedá.
Dělám s tím často, takže to píšu jako zkušenost, ne jako domněnku :wink:
Každopádně taková diagnostika má smysl pro mechanika, kterej spravuje ruzny auta, pro někoho kdo chce diagnostiku jenom pro svoje auta, v našem případě Golf IV, stačí opravdu jenom obyčejnej VAG kabel a příslušnej program.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od majrek001 »

Goauld: dotaz trochu mimo.. Nevíš náhodou kde se dostanu na readiness kód v deplhi (dělám v tom jen výměčně, když nemám poruce hex-can) (zkoušeli jsme ještě prográmek od Würtu, kde to bylo pod EOBD, alespoň co jsme porovnávali hex-canem kde je vypís nefunčních okruhů krásně přehledný)?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od Goauld »

U delphi je při načtení přes eOBD v okně vpravo dole vidět některy vlastní testy a jejich stav, ale celej readiness kód jako takovej bohužel nikde vidět není.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

14kapr88
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 17.02.2017 07:11
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od 14kapr88 »

Takže tím mi chceš říct že vážně musím kvůli svému jednomu autu kupovat origo diagnostiku? Potřebuji hlavně ten imobilizér a budiky

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od majrek001 »

tím chtěl říct, že na tvoje auto ti stačí KKL (s FTDI čipem) kabel za 250,- a nebo si kopíš delphi či hex-can


kkl kabel + program vag commander 1.4 jde např vyčíst pin u GIV s budíky VDO.

to jestli koupíš origo diagnostiku nebo čínskou kopii už je na tobě
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Konektor pod klimatizací

Příspěvek od majrek001 »

Goauld: díky za info vyzkouším
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“