Zdravím, mám problém s klimou, kompresor se mě sepne když na něho přivedu napětí přímo krásně valí a chladí to ale tlačítkem z kabiny ho nerozjedu větráky se ale normálně točí může to být třeba pojistkou ? vůbec nevím kde ju v motorovým prostoru hledat.
Omlouvám se za možná hloupej dotaz. Mám golfana chvilku
Climatronic
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Climatronic
Pojistkou to nejspíš nebude. V motorovym prostoru sou akorát tři pojistky, (když nepočítám ty páskovy, ktery maji vysoky hodnoty) a to na baterce v tom boxu odkud vedou kabely. 2 sou pro ABS a jedna pro větráky.
Pojistky ktery maji spojitost s klimatizací sou v interierovym bloku pojistek, z boku palubky u řidiče a sou to pojistky č. 5, 16, 25, ty můžeš zkontrolovat.
Základní předpoklad funkce klimatizace je samozřejmě náplň, takže je potřeba zjistit jestli je ji tam správny množství. Pak funkci ovlivňuje tlakovej spínač klimatizace, čidlo teploty vody a pak v podstatě všechny čidla teploty v v boxu klimatizace. V případě automatické převodovky ještě snímač plynovyho pedálu, ale předpokládám, že automat nemáš.
Potom to můžou být ruzny chyby řídících jednotek, nebo kabeláže.
Témat okolo klimatizace je tady už spousta, takže doporučuju pohledat a pročíst. Climatronic se dá samozřejmě načíst diagnostikou, takže případny chyby sou vidět, nebo se na ně dá přijít sledování měřených hodnot. Například když bude čidlo venkovní teploty ukazovat -46°C, nebo čidlo teploty chladící kapaliny bude ukazovat přehřátí, atd. klimatizace se nespustí.
Pojistky ktery maji spojitost s klimatizací sou v interierovym bloku pojistek, z boku palubky u řidiče a sou to pojistky č. 5, 16, 25, ty můžeš zkontrolovat.
Základní předpoklad funkce klimatizace je samozřejmě náplň, takže je potřeba zjistit jestli je ji tam správny množství. Pak funkci ovlivňuje tlakovej spínač klimatizace, čidlo teploty vody a pak v podstatě všechny čidla teploty v v boxu klimatizace. V případě automatické převodovky ještě snímač plynovyho pedálu, ale předpokládám, že automat nemáš.
Potom to můžou být ruzny chyby řídících jednotek, nebo kabeláže.
Témat okolo klimatizace je tady už spousta, takže doporučuju pohledat a pročíst. Climatronic se dá samozřejmě načíst diagnostikou, takže případny chyby sou vidět, nebo se na ně dá přijít sledování měřených hodnot. Například když bude čidlo venkovní teploty ukazovat -46°C, nebo čidlo teploty chladící kapaliny bude ukazovat přehřátí, atd. klimatizace se nespustí.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 26.07.2012 12:31
Re: Climatronic
DěkujuGoauld píše:Pojistkou to nejspíš nebude. V motorovym prostoru sou akorát tři pojistky, (když nepočítám ty páskovy, ktery maji vysoky hodnoty) a to na baterce v tom boxu odkud vedou kabely. 2 sou pro ABS a jedna pro větráky.
Pojistky ktery maji spojitost s klimatizací sou v interierovym bloku pojistek, z boku palubky u řidiče a sou to pojistky č. 5, 16, 25, ty můžeš zkontrolovat.
Základní předpoklad funkce klimatizace je samozřejmě náplň, takže je potřeba zjistit jestli je ji tam správny množství. Pak funkci ovlivňuje tlakovej spínač klimatizace, čidlo teploty vody a pak v podstatě všechny čidla teploty v v boxu klimatizace. V případě automatické převodovky ještě snímač plynovyho pedálu, ale předpokládám, že automat nemáš.
Potom to můžou být ruzny chyby řídících jednotek, nebo kabeláže.
Témat okolo klimatizace je tady už spousta, takže doporučuju pohledat a pročíst. Climatronic se dá samozřejmě načíst diagnostikou, takže případny chyby sou vidět, nebo se na ně dá přijít sledování měřených hodnot. Například když bude čidlo venkovní teploty ukazovat -46°C, nebo čidlo teploty chladící kapaliny bude ukazovat přehřátí, atd. klimatizace se nespustí.