Blikání INSP na displeji v tachometru
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Blikání INSP na displeji v tachometru
Dobrý den, bliká mi po nastartování INSP na displeji v tachometru. nedávno mi tam blikalo Service oil. To jsem podle zdejšího návodu vypnul. Ale když zkouším to INSP, tak se to chová podle návodu, ukáže se ---, ale po vypnutí klíčku a znova zapnutí opět bliká INSP. Dělám něco špatně, nebo to musím dát vymazat do servisu? Vag mám, ale nefunguje mi napojení na přístrojovku.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
Mezi OIL a INSP se přepíná stisknutím nulovacího tlačítka počítadla kilometrů. Když se z OIL nepřepneš na INSP tak smažeš jenom OIL. Prostě každej interval se maže samostatně.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale oil jsem vymazal nedávno. To šlo. Teď mi bliká insp. Postup jak to dělám je snad stejný jako zde na FAQ:
1. Při vypnutém klíčku zmáčknu nulovací tlačítko u tachometru
2. Zapnu klíček do pozice svítících kontrolek
3. Povolím to nulovací tlačítko, klíček stále zapnutý
4. Stisknu nulovací tlačítko, tím přepnu mezi oil a insp
5. Tlačítkem u otáčkoměru přepnu doprava, objeví se ---
6. Vypnu klíček
Teď by to mělo být smazáno, ne? Tak jsem to dělal i u oil, samozřejmě přepnuté na ten oil. Pomohlo to a už to nebliká. Ale u toho insp když zapnu znovu klíček a nastartuji, tak to bliká znovu. Po chvíli to přestane, ale....
1. Při vypnutém klíčku zmáčknu nulovací tlačítko u tachometru
2. Zapnu klíček do pozice svítících kontrolek
3. Povolím to nulovací tlačítko, klíček stále zapnutý
4. Stisknu nulovací tlačítko, tím přepnu mezi oil a insp
5. Tlačítkem u otáčkoměru přepnu doprava, objeví se ---
6. Vypnu klíček
Teď by to mělo být smazáno, ne? Tak jsem to dělal i u oil, samozřejmě přepnuté na ten oil. Pomohlo to a už to nebliká. Ale u toho insp když zapnu znovu klíček a nastartuji, tak to bliká znovu. Po chvíli to přestane, ale....
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
Tak buď to děláš špatně, nebo to má nějakou jinou neznámou příčinu. Pak jedině zkusit smazat přes vag.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
Přes vag se mi nedá na budíky napojit, jak jsem psal. Ale už se povedlo, asi jsem vždycky nějak špatně překliknul.
Děkuji
Děkuji
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
nemáš tam neorigo radio, že se nejde spojit s budíky?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
Nevím jaké jsou rádia v golfech IV originál, ale koupil jsem ho s rádiem Sony. Měl jsem doma rádio VW Beta, to by mělo být přímo do VW, tak jsem ho tam dal. Ale co by to mělo společného s budíky? PIN rádia si to ale načítá samo, když odpojím baterii. Tak nevím, ale ve vagu mi to při kliknutí na přístrojovku napíše něco jako, že nemám oprávnění se napojit na tohle zařízení.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
Origo rádio má jiny zapojení konektoru, než všechny neorigo. Některy neorigo pouští 12V na pin diagnostiky v ISO konektoru a tím vyruší celou komunikaci jednotek v autě, nebo vytváří nesmyslny chování.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
Aha. No to původní sony mělo úplně jiný konektor, tak tam byla redukce s ISO na nějaký jiný. Ten ISO konektor vypadá že je zapojený originál a neupravovaný. Vše hraje a funguje jak má, tak nevím.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- Plague
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 05.10.2016 20:12
- Bydliště: Brno
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
Přežije ti paměť rádia vyndání klíče? A hraje rádio i bez klíčů, když ho opětovně zapneš? To je hlavní věc, která se u neorigo mění. Pokud ne, tak je přehozené trvalé a spínané napětí. Vidět to být nemusí, konektor se dá přepinovat.
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
Primárně nešlo o rádio, ale o to, že mu nejde načíst přístrojová deska. S tím mohlo být spojeny špatny zapojení rádia.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
Že se dají přepinovat konektory vím, už jsem pár rádií pozapojoval. Rádio hraje když je klíček zapnutý i vypnutý, ale musí být v zapalování. Tedy, po zapnutí klíčku se rádio zapne, hraje jak má. Po vypnutí klíčku hraje pořád, ale po vytáhnutí klíčku se vypne samo, zapnout bez klíčku ve spínačce nejde. Paměť rádia drží jak má, dokonce se všechno načte i po odpojení a znovuzapojení baterie, tak si myslím že je konektor zapojen dobře. Ten vag-com mi funguje normálně, ale jen na tu přístrojovku se nejde dostat, jak jsem psal výše. Už si to přesně nepamatuji, ale píše mi to něco ve smyslu, že nemám oprávnění se spojit se zařízením, nebo tak něco. Jinak vše funguje jak má.Plague píše:Přežije ti paměť rádia vyndání klíče? A hraje rádio i bez klíčů, když ho opětovně zapneš? To je hlavní věc, která se u neorigo mění. Pokud ne, tak je přehozené trvalé a spínané napětí. Vidět to být nemusí, konektor se dá přepinovat.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- Plague
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 05.10.2016 20:12
- Bydliště: Brno
Re: Blikání INSP na displeji v tachometru
No rádio se po vytažení klíče má vypnout, ale pak má jít opětovně zapnout (ale po čase se samo vypne). Golf IV 1999 AKL, rádio Gamma.
Takže problém asi někde jinde než základní napětí. Někde se tady válí schéma zapojení tak bych ho pro jistotu zkontroloval, ale ta hláška VAG je divná, to nepopírám.
Takže problém asi někde jinde než základní napětí. Někde se tady válí schéma zapojení tak bych ho pro jistotu zkontroloval, ale ta hláška VAG je divná, to nepopírám.