Propad otáček při držení plynu!!

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od noxik600 »

Za dva měsíce mne čeká technická, auto je připravené, ale zjistil jsem tohle.
Po celou dobu videa držím plynový pedál ve stejné poloze a pak přijdou ty propady.. jako kdybych pedál pustil a zase sešlápnul.
Mám lanko, takže to bude dělat něco v klapce? Setkal se s tím někdo?
Předem díky za odpověď.

https://www.youtube.com/watch?v=Hh3MxVy ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;


VOLKSWAGEN GOLF IV Variant (1J5), 1.6 74kW. AKL, r.v. 10.1999.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od noxik600 »

Nikdo nic..
Při jízdě se mi to stalo 2x, jenže jsem podeziral čerpadlo a kabely.
Zřídka když při rozjezdu stlačím plyn. pedál, tak otáčky spadnou až na 200, na vteřinu zhasnou budíky, sundám rychle nohu z plynu a budíky svítí a otáčky hupsnou na 850+-.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od Goauld »

No pravděpodobně ta klapka, ale může to být klidně něco jinyho. On ti těžko bude někdo radit, když to auto nevidí pichnuty na diagnostice za jízdy, protože to může být víc věcí, nebo jejich kombinace.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od noxik600 »

VAG je bez chyby.
A za jízdy mám sledovat které skupiny? Pak to sem hodím na posouzení.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od Goauld »

Zkus se podívat bez nastrtovanyho motoru na polohu škrtící klapky a pomaličku šlapat na plyn, jestli v některej okamžik nebude ukazovat nesmyslnou hodnotu.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od majrek001 »

AKL to má lanko ne?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od Goauld »

Jo, psal to aji v prvním příspěvku.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od noxik600 »

Ale jakou hodnotu? stupně otevření klapky jdou postupně, ale ještě to projedu.
Právě jsem klapku vyčistil, ale zapomněl připojit, tak jsem zas odpojil baterku, pripojil klapku, baterku a nejde nastartovat, budiky blikají, motor se otáčí, jako kdyby byla vybitá baterie, tak ji teď nabíjím(měla 11.7) a uvidím.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od noxik600 »

Baterie nabitá 12.6v jak zapnu světla 11.8. - nenastartovaná.
Ale i na volnoběh, jak zapnu vyhřívání skla +jedno zrcátko, světla pohasnou a sníží se trochu otáčky. Takže asi dosluhuje?
Jinak ty otáčky po vyčištění klapky/potenciometru lepší, ale dělá to pořád..

Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od noxik600 »

Goauld píše:Zkus se podívat bez nastrtovanyho motoru na polohu škrtící klapky a pomaličku šlapat na plyn, jestli v některej okamžik nebude ukazovat nesmyslnou hodnotu.
Takhle to ukazuje postupně větší i menší hodnoty- 3,5 až 102,5 stupně!! , a teď už nejde udělat základní nastavení. skáče tam chyba-zakladni nastavení nebylo provedeno..

Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od Goauld »

Tak máš aspoň jasno, že je klapka mrtvá :wink:
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od noxik600 »

No..
Ale třeba 5 minut je to OK, a pak volnoběh 11 ot, škubání při stlačení spojky..
Nová už je na cestě, no ..
Díky ;-)

Ani zázračná Diava nepomohla :D
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
Fessy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 03.08.2016 08:27

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od Fessy »

Díval jsem se jen tak orientačně, ale předpokládám, že ty jsi už trochu vybíral. Na kolik tě vyšla? Nová/vrakáč ?
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od noxik600 »

Nová za 2600.
Už je v autě, otáčky drží na 800, ALE..
Udělám základní nastavení bez chyb, závady 0, ale v 3 poli mám 00000100, což značí: jednotka ovládání škrtící klapky bez proudu (taktovací poměr =0)
Co to kurňa znamená?
Obrázek
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Propad otáček při držení plynu!!

Příspěvek od Graun »

To je v pořádku. Tak to má být po tom základním nastavení.
Jinak ty náhrady nejsou zcela bez problémů a může se stát, že po čase bude blbnout znova (dle příspěvků zdejších uživatelů).

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“