Propad otáček při držení plynu!!
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Propad otáček při držení plynu!!
Za dva měsíce mne čeká technická, auto je připravené, ale zjistil jsem tohle.
Po celou dobu videa držím plynový pedál ve stejné poloze a pak přijdou ty propady.. jako kdybych pedál pustil a zase sešlápnul.
Mám lanko, takže to bude dělat něco v klapce? Setkal se s tím někdo?
Předem díky za odpověď.
https://www.youtube.com/watch?v=Hh3MxVy ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
VOLKSWAGEN GOLF IV Variant (1J5), 1.6 74kW. AKL, r.v. 10.1999.
Po celou dobu videa držím plynový pedál ve stejné poloze a pak přijdou ty propady.. jako kdybych pedál pustil a zase sešlápnul.
Mám lanko, takže to bude dělat něco v klapce? Setkal se s tím někdo?
Předem díky za odpověď.
https://www.youtube.com/watch?v=Hh3MxVy ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
VOLKSWAGEN GOLF IV Variant (1J5), 1.6 74kW. AKL, r.v. 10.1999.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Nikdo nic..
Při jízdě se mi to stalo 2x, jenže jsem podeziral čerpadlo a kabely.
Zřídka když při rozjezdu stlačím plyn. pedál, tak otáčky spadnou až na 200, na vteřinu zhasnou budíky, sundám rychle nohu z plynu a budíky svítí a otáčky hupsnou na 850+-.
Při jízdě se mi to stalo 2x, jenže jsem podeziral čerpadlo a kabely.
Zřídka když při rozjezdu stlačím plyn. pedál, tak otáčky spadnou až na 200, na vteřinu zhasnou budíky, sundám rychle nohu z plynu a budíky svítí a otáčky hupsnou na 850+-.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Propad otáček při držení plynu!!
No pravděpodobně ta klapka, ale může to být klidně něco jinyho. On ti těžko bude někdo radit, když to auto nevidí pichnuty na diagnostice za jízdy, protože to může být víc věcí, nebo jejich kombinace.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Propad otáček při držení plynu!!
VAG je bez chyby.
A za jízdy mám sledovat které skupiny? Pak to sem hodím na posouzení.
A za jízdy mám sledovat které skupiny? Pak to sem hodím na posouzení.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Zkus se podívat bez nastrtovanyho motoru na polohu škrtící klapky a pomaličku šlapat na plyn, jestli v některej okamžik nebude ukazovat nesmyslnou hodnotu.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Propad otáček při držení plynu!!
AKL to má lanko ne?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Jo, psal to aji v prvním příspěvku.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Ale jakou hodnotu? stupně otevření klapky jdou postupně, ale ještě to projedu.
Právě jsem klapku vyčistil, ale zapomněl připojit, tak jsem zas odpojil baterku, pripojil klapku, baterku a nejde nastartovat, budiky blikají, motor se otáčí, jako kdyby byla vybitá baterie, tak ji teď nabíjím(měla 11.7) a uvidím.
Právě jsem klapku vyčistil, ale zapomněl připojit, tak jsem zas odpojil baterku, pripojil klapku, baterku a nejde nastartovat, budiky blikají, motor se otáčí, jako kdyby byla vybitá baterie, tak ji teď nabíjím(měla 11.7) a uvidím.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Baterie nabitá 12.6v jak zapnu světla 11.8. - nenastartovaná.
Ale i na volnoběh, jak zapnu vyhřívání skla +jedno zrcátko, světla pohasnou a sníží se trochu otáčky. Takže asi dosluhuje?
Jinak ty otáčky po vyčištění klapky/potenciometru lepší, ale dělá to pořád..
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
Ale i na volnoběh, jak zapnu vyhřívání skla +jedno zrcátko, světla pohasnou a sníží se trochu otáčky. Takže asi dosluhuje?
Jinak ty otáčky po vyčištění klapky/potenciometru lepší, ale dělá to pořád..
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Takhle to ukazuje postupně větší i menší hodnoty- 3,5 až 102,5 stupně!! , a teď už nejde udělat základní nastavení. skáče tam chyba-zakladni nastavení nebylo provedeno..Goauld píše:Zkus se podívat bez nastrtovanyho motoru na polohu škrtící klapky a pomaličku šlapat na plyn, jestli v některej okamžik nebude ukazovat nesmyslnou hodnotu.
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Tak máš aspoň jasno, že je klapka mrtvá
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Propad otáček při držení plynu!!
No..
Ale třeba 5 minut je to OK, a pak volnoběh 11 ot, škubání při stlačení spojky..
Nová už je na cestě, no ..
Díky
Ani zázračná Diava nepomohla
Ale třeba 5 minut je to OK, a pak volnoběh 11 ot, škubání při stlačení spojky..
Nová už je na cestě, no ..
Díky
Ani zázračná Diava nepomohla
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Díval jsem se jen tak orientačně, ale předpokládám, že ty jsi už trochu vybíral. Na kolik tě vyšla? Nová/vrakáč ?
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Nová za 2600.
Už je v autě, otáčky drží na 800, ALE..
Udělám základní nastavení bez chyb, závady 0, ale v 3 poli mám 00000100, což značí: jednotka ovládání škrtící klapky bez proudu (taktovací poměr =0)
Co to kurňa znamená?
Už je v autě, otáčky drží na 800, ALE..
Udělám základní nastavení bez chyb, závady 0, ale v 3 poli mám 00000100, což značí: jednotka ovládání škrtící klapky bez proudu (taktovací poměr =0)
Co to kurňa znamená?
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Propad otáček při držení plynu!!
To je v pořádku. Tak to má být po tom základním nastavení.
Jinak ty náhrady nejsou zcela bez problémů a může se stát, že po čase bude blbnout znova (dle příspěvků zdejších uživatelů).
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Jinak ty náhrady nejsou zcela bez problémů a může se stát, že po čase bude blbnout znova (dle příspěvků zdejších uživatelů).
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG