Tak včera volnoběh 800, dnes 1100. Po startu ok, ale na křižovatce jsem trochu pridal plyn a otacky zůstaly na 1100. Po o to napíchnu na VAG a resetuju, ale nechápu..
I jako neoriginální díl to snad musí fungovat, ne?
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
Propad otáček při držení plynu!!
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Propad otáček při držení plynu!!
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Propad otáček při držení plynu!!
musí určitě není ten správný výraz - u el. replikových věcích spíš mohla by fungovat a něco už jako nové nefunguje
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Tak na Vagu chyba 01314 - řídící jednotka motoru - bez komunikace,
00282 - ovladac skrtici klapky (V60)" - sporadicka,
00668 - palubní napětí - svorka 30.
(baterie nová 75Ah)
Zahýbal jsem konektorem klapky, vymazal chyby, provedl základní nastavení klapky a jsem zatím bez chyb. Cesta 50 km v pohodě, volnoběh 800/min.
To musí fungovat jsem myslel tak, že přece přece nebudu vyrábět škrtící klapky, aby mi je všichni vraceli, ale nějakým způsobem to fungovat musí, ač třeba po omezenou dobu.
00282 - ovladac skrtici klapky (V60)" - sporadicka,
00668 - palubní napětí - svorka 30.
(baterie nová 75Ah)
Zahýbal jsem konektorem klapky, vymazal chyby, provedl základní nastavení klapky a jsem zatím bez chyb. Cesta 50 km v pohodě, volnoběh 800/min.
To musí fungovat jsem myslel tak, že přece přece nebudu vyrábět škrtící klapky, aby mi je všichni vraceli, ale nějakým způsobem to fungovat musí, ač třeba po omezenou dobu.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Propad otáček při držení plynu!!
Tak mě pustili na STK díky šikovnému technikovi na emisích- říkal, že lambda, emise v pohodě, ale klapka je vadná, tak jsem mu říkal, že je nová. Divil se, že jinak je to OK.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.