Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Propad otáček při držení plynu!!
PříspěvekNapsal: 12.12.2017 12:41 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.01.2016

Příspěvky:

298

Tak včera volnoběh 800, dnes 1100. Po startu ok, ale na křižovatce jsem trochu pridal plyn a otacky zůstaly na 1100. Po o to napíchnu na VAG a resetuju, ale nechápu..
I jako neoriginální díl to snad musí fungovat, ne?

Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk

_________________
VOLKSWAGEN GOLF IV Variant (1J5), 1.6 74kW. AKL, r.v. 10.1999.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Propad otáček při držení plynu!!
PříspěvekNapsal: 12.12.2017 18:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8634

Bydliště:

Svitavsko

musí určitě není ten správný výraz - u el. replikových věcích spíš mohla by fungovat a něco už jako nové nefunguje

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Propad otáček při držení plynu!!
PříspěvekNapsal: 12.12.2017 19:56 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.01.2016

Příspěvky:

298

Tak na Vagu chyba 01314 - řídící jednotka motoru - bez komunikace,
00282 - ovladac skrtici klapky (V60)" - sporadicka,
00668 - palubní napětí - svorka 30.
(baterie nová 75Ah)
Zahýbal jsem konektorem klapky, vymazal chyby, provedl základní nastavení klapky a jsem zatím bez chyb. Cesta 50 km v pohodě, volnoběh 800/min.

To musí fungovat jsem myslel tak, že přece přece nebudu vyrábět škrtící klapky, aby mi je všichni vraceli, ale nějakým způsobem to fungovat musí, ač třeba po omezenou dobu.

_________________
VOLKSWAGEN GOLF IV Variant (1J5), 1.6 74kW. AKL, r.v. 10.1999.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Propad otáček při držení plynu!!
PříspěvekNapsal: 12.01.2018 17:30 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.01.2016

Příspěvky:

298

Tak mě pustili na STK díky šikovnému technikovi na emisích- říkal, že lambda, emise v pohodě, ale klapka je vadná, tak jsem mu říkal, že je nová. Divil se, že jinak je to OK.

_________________
VOLKSWAGEN GOLF IV Variant (1J5), 1.6 74kW. AKL, r.v. 10.1999.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group