dneska už jsou nový regulátory na nižší napětí (díky baterie AGM, který nemají rádi vysoké napětí) - taky jsem teď dělal repas a dobijí to na baterce trvale 14,2V, tak to je vpořádku
kostry máš taky všechny očištěný někdy - hlavně pod stěrači u svazku, kde je ukostřená jednotka motoru, když je na tom smršťovačka tak není vidět jak je to sežraný - odřezat smršťovačku jestli není černý drát
Golf 1.6 SR 74kw svorka 30
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 1.6 SR 74kw svorka 30
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Golf 1.6 SR 74kw svorka 30
Mě to po koupi golfa taky občas vyhodilo. Nedávno(asi půl roku zpátky) jsem měnil baterii a alternátor za repasovaný a od té doby nic. Tak musím zaklepat. Ale kámoš mi říkal, že to může dělat, když motor někomu zdechne. Tedy myslím když třeba někdy špatně zařadíte a motor to neutáhne, při zaparkování zapomenete rychlost a pustíte spojku apod. nevím co je na tom pravdy.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14.06.2012 15:26
Re: Golf 1.6 SR 74kw svorka 30
Zdař,mám dotaz na relátka.Relé č.103 nejde do něj nic.Tak jsem obešel relátko drátem(jsem ho překlenul) a ten se začal rychle zahřívat.Plošnáky jsem propípal.
A relé č.53 na pozici č.4 v KNIZE je psáno,že je neobsazeno ale proud tam jde K čemu slouží?
Jěštěse chci zeptat,relé svorky 30 se má tak zahřívat?Díky.
Je to palivové čerpadlo?A relé č.53 na pozici č.4 v KNIZE je psáno,že je neobsazeno ale proud tam jde K čemu slouží?
Jěštěse chci zeptat,relé svorky 30 se má tak zahřívat?Díky.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14.06.2012 15:26
Re: Golf 1.6 SR 74kw svorka 30
Takže opraveno,aut.elektrikář našel pod konektorem ABS(kostky v to svazku drátu)přervaný tlustý zelený drát.
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 1.6 SR 74kw svorka 30
Takže jsem musel nakonec vyměnit kompletní kabel od altíku po svorkovnici. Stačilo koupit měděný kabel 25mm2, dvě kabelové očka (M6,M8) a smršťovací bužírku (komplet za 130kč), zapájet je, nastrojit ostatní kabely a namontovat. Po té opravě tam už nejsou ztráty (14.3-14.4V). Jak jsem totiž zjistil, že se stejně to původně opravené očko vyhřívalo (samozřejmě, že se ztrátama napětí).
Jinak druhovýroba kabelu za 17stovek je mimo mísu.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Jinak druhovýroba kabelu za 17stovek je mimo mísu.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG