Golf 1.6 SR 74kw svorka 30

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 1.6 SR 74kw svorka 30

Příspěvek od majrek001 »

dneska už jsou nový regulátory na nižší napětí (díky baterie AGM, který nemají rádi vysoké napětí) - taky jsem teď dělal repas a dobijí to na baterce trvale 14,2V, tak to je vpořádku

kostry máš taky všechny očištěný někdy - hlavně pod stěrači u svazku, kde je ukostřená jednotka motoru, když je na tom smršťovačka tak není vidět jak je to sežraný - odřezat smršťovačku jestli není černý drát
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1530
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Golf 1.6 SR 74kw svorka 30

Příspěvek od varok »

Mě to po koupi golfa taky občas vyhodilo. Nedávno(asi půl roku zpátky) jsem měnil baterii a alternátor za repasovaný a od té doby nic. Tak musím zaklepat. Ale kámoš mi říkal, že to může dělat, když motor někomu zdechne. Tedy myslím když třeba někdy špatně zařadíte a motor to neutáhne, při zaparkování zapomenete rychlost a pustíte spojku apod. nevím co je na tom pravdy.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

gars7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 14.06.2012 15:26

Re: Golf 1.6 SR 74kw svorka 30

Příspěvek od gars7 »

Zdař,mám dotaz na relátka.Relé č.103 nejde do něj nic.Tak jsem obešel relátko drátem(jsem ho překlenul) a ten se začal rychle zahřívat.Plošnáky jsem propípal.
IMG_20180729_131015[1].jpg
Je to palivové čerpadlo?
A relé č.53 na pozici č.4 v KNIZE je psáno,že je neobsazeno ale proud tam jde
IMG_20180729_141210[1].jpg
K čemu slouží?
Jěštěse chci zeptat,relé svorky 30 se má tak zahřívat?Díky.

gars7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 14.06.2012 15:26

Re: Golf 1.6 SR 74kw svorka 30

Příspěvek od gars7 »

Takže opraveno,aut.elektrikář našel pod konektorem ABS(kostky v to svazku drátu)přervaný tlustý zelený drát. :pleasantry:

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf 1.6 SR 74kw svorka 30

Příspěvek od Graun »

Takže jsem musel nakonec vyměnit kompletní kabel od altíku po svorkovnici. Stačilo koupit měděný kabel 25mm2, dvě kabelové očka (M6,M8) a smršťovací bužírku (komplet za 130kč), zapájet je, nastrojit ostatní kabely a namontovat. Po té opravě tam už nejsou ztráty (14.3-14.4V). Jak jsem totiž zjistil, že se stejně to původně opravené očko vyhřívalo (samozřejmě, že se ztrátama napětí).

Jinak druhovýroba kabelu za 17stovek je mimo mísu.Obrázek

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“