Nefunkční klima a rozpálený kabel
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.03.2018 07:34
Nefunkční klima a rozpálený kabel
Dobrý den, mám problém s Golfem 1,6i, 2002, nechal jsem naplnit klima v servisu a zkontrolovat chod celé klima soustavy. Klima prý naplněná, ale nefunkční, mám jim na to dát další den (auto jsem pracovně potřeboval hned). Závěr: vřelý kabel (pravý silný) na pojistkovce nad baterkou (nevím k čemu vede, odpojil jsem a vše ostatní funguje, pravý větrák z mého pohledu zepředu při stání (dá se pochopit, motor při volnoběhu) sepne na chvilku, levý, ten menší vůbec (nikdy jsem s teplotou vody problém neměl). Klima Climatronic nechladí. Dotaz na silný kabel z poj. krabičky u baterie, na co je??, má spojitost s klimou?? A co menší větrák, spíná při klimě?? Děkuji za odpověď vw mazáků.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.03.2018 07:34
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
Dodatek, zkoušel jsem vyvolat z Climatroniku závady a ukázalo to 466, nebo 4b6 a teď 444, tak nevím. Klima nejde stále. Myslím si, že v servisu něco podojili (proto vřelý kabel a vada klimky nenalezena).
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
jako první by bylo dobré mrknout do FAQ viz pravidla kde je popois všeho možného i zmíněných pojistek http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=176&start=66" onclick="window.open(this.href);return false;
napruž kontakty pro pojistky na pojistkovce na baterce bude tam přechoďák proto se to hřejlé - případně vyměnit pojistkovku pokud už je vyhřátá
pravý ventilátor (tedy spolujezdec) běží jen pokud sepnutá klima
napruž kontakty pro pojistky na pojistkovce na baterce bude tam přechoďák proto se to hřejlé - případně vyměnit pojistkovku pokud už je vyhřátá
pravý ventilátor (tedy spolujezdec) běží jen pokud sepnutá klima
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.03.2018 07:34
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
Děkuji za odpověď, silný kabel je rozpálený celý, ne jen u pojistkovky, na kóde jsem mrknul, 444 by mělo být bez závad, což realitě neodpovídá, na pojistkovce jsou maticové spoje, není co napružit.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
tak si odpoj baterku povol ho a obrus zespoda ať má ideální dotek.. a je to tedy ten pravý tedy nejblíže k motoru? od klimy jsou jak je ty tři pojistky zelené
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.03.2018 07:34
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
Je to ten nejsilnější(černý) vlevo na pojistkovce, tedy u motoru, teď tady čtu, že je to asi od alternátoru (skřínku jsem objednal novou, zítra se vymění), ovšem mám zato, že to začalo žhavit v ní po zásahu servisu do klimy, nevím kde, nevím jak, jsou to dovedové, ať zkouším jak chci, co chci, menší větrák se ani nepohne e trubky klimy jsou horké všechny.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
zkontroloval bych ještě všechny země a ošistil o oško na altíků - někde tam nejspíš bude přechod
tak ti klima nejde - bývá problém někdy v dochlazovací jednotce na nosníku - chce to napíchnout na diagnostiku co je v klimě vše za chyby a jestli spína spojka
tak ti klima nejde - bývá problém někdy v dochlazovací jednotce na nosníku - chce to napíchnout na diagnostiku co je v klimě vše za chyby a jestli spína spojka
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.03.2018 07:34
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
Ten altík očistím, to je možné, ten kabel žhne fest, klima ukazovala jen závadu 4b6 nebo 466, po vynulování jen 444. Při zapnutí klimy se mírně zvýší otáčky, myslím tedy, že spojka sepne, jistotu však nemám. Najdu někoho s velkou diagnostikou, snad to něco ukáže, neumím posoudit. Děkuji Ti za ochotu pomoci.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
napíchni to na diagnostiku - tady ten test klimatroniku je vcelku k ničemu moc toho na tom nezměříš bež diagnostiky
taky je dobrý očistit zem od mootru ke kastli a pod držákem baterku je zem kde to bývá rado zežrané.
zkus ještě změřit kolik je napětí na altíku a kolik to dobijí na baterce
taky je dobrý očistit zem od mootru ke kastli a pod držákem baterku je zem kde to bývá rado zežrané.
zkus ještě změřit kolik je napětí na altíku a kolik to dobijí na baterce
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.03.2018 07:34
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
Zítra budu pokračovat, děkuji Ti za rady a nápady od fochu. Zítra to projdu všechno, jedno po druhém.
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
Zrovna nedávno jsem řešil tuto závadu také. Nedobíjelo mi to správně a hledal jsem, kde je vada. Nakonec jsem objevil chybu v oxidaci kabelu v tom očku. Kabel jsem vytáhl celý ven, odstřihl konec, očko zakrimpoval znova a také i zapájel. Byla tam ztráta cca 0.5V, což je dost. Proto se to přehřívalo a vypalovalo i celou svorkovnici. Tu jsem také musel vyměnit.
Jinak s tím napružením měl majrek01 na mysli ty kontakty uvnitř svorkovnice. Tam jsou také hezké přechoďáky.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Jinak s tím napružením měl majrek01 na mysli ty kontakty uvnitř svorkovnice. Tam jsou také hezké přechoďáky.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.03.2018 07:34
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
Vidíš, další užitečný nápad, také provedu, bude to nějaká taková " ptákovina", ale potrápí dost.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
Graun - neměl jsem namysli napružení pinu ve svorkovnici, ale pinu co drží ty tři zelené pojistky kde se to často vyhřívá
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.03.2018 07:34
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
Pánové, dnes jsem sehnal origo novou hlavní poj. skříňku, nová očka (celý kabel je asi za 1600 na objednání), zítra se do toho pustím, pak budu řešit další, klimu - velký větrák se ani nehne, zkusím ho spojit z 12V, zda jde vůbec. Jak píšete u tří malých pojistek je vše Ok, natvrdo vyhřátý je kontakt silného kabelu od altíku (nabíjelo to normálně (ztráty jsem neměřil), baterka nová asi rok, při spuštění klimky si motor přidá na točkách, doufám proto, že spojka sepne a kompresor spojí, trubky i hadice, vše vřelé, klima doplněna, platil jsem 0,8kg (plná má prý 0,85kg, tzn.,že byla prázdná (ovšem, věřte dnes servisu, prý by na zprovoznění potřebovali nejméně dva dny, samo, že placených, tak to by byla opět palba a co oprava, to další problémy.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Nefunkční klima a rozpálený kabel
vzhledem k tomu, že máš trubky od klimy teplé tak nejspíš nesepne spojka - ověř to přes diagnostiku jestli spíná
na té pojistkovce na baterce máš osazené všechny tři zelené pojistky jedna slouží pro ventilátory
na té pojistkovce na baterce máš osazené všechny tři zelené pojistky jedna slouží pro ventilátory
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu