Tak to bylo jinak...
Při návštěvě dílny, přes kterou jsem auto pořizoval, vyrátili jakékoliv "bezpečnostní naserzlodějátko". Napájení OBD zásuvky je teď vyřešené "zlodějkou" z pojistkové skříně a komunikace probíhá bez problémů.
práce na 60 minut od chcípnutí motoru po odjezd. Potřebné nářadí: OBD, 12V zkoušečka, páječka a dráty.
Golf IV nejde diag
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 02.02.2017 13:19
- Bydliště: Řež
Re: Golf IV nejde diag
Golf mk4 Variant 1.9 TDI
Š Felicia 1.3 MPI
Š Felicia 1.3 MPI
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Golf IV nejde diag
Vždyť se také vypínala K-line, nebo +15, tajným vypínačem jako ochrana. Vsadím se že to tam někde bude. Ale bypas je řešení.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf IV nejde diag
přesně tak chvilka hledaní a bude tam vypínač , ale lepší je odpojovat spíš K-line než napájení
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 02.02.2017 13:19
- Bydliště: Řež
Re: Golf IV nejde diag
No, pokud někde takový vypínač bude, tak odteď vypíná dráty, které vedou do nikam...
Golf mk4 Variant 1.9 TDI
Š Felicia 1.3 MPI
Š Felicia 1.3 MPI