Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 10.11.2007 23:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

plzeňsko

Ahoj lidičky, mám takovej dotaz, jde předělat komfortní řídící jednotka druhé generace na třetí? Pokud jde pasujou konektory na kabeláži, nebo se to musí přepinovat?, případně co se musí přepinovat. Musí se měnit ještě jiná část elektroniky v autě(mozky zámků ve dveřích, budíky...)? Pokud to někdo dělal, hodte mi sem pls. nějakej návod. Zajímají mne pouze holá fakta, ne názory. Díky P

_________________
Golf IV 1,6 Highline Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 10.11.2007 23:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

14842

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

pokud se nepletu tak druhá generace na třetí předělat nejde...třetí na druhou ano

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 10.11.2007 23:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5558

Bydliště:

Brno, Jihlava

Jde predelat druha na treti, ale musi se vymenit komfortka + jednotky ve dverich + prepinovat kabelaz. Jedinej kdo to absolvoval (o kom vim) je MKTech.

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 10.11.2007 23:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

14842

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

jo špatně jsem se vyjádřil...nejde změnit to původní ... leda koupit vše v gen 3 a předělat to komplet.... (něco jako předělat celý auto na z NeCAN na Can...taky to jde..ale rovná se to výměně téměř celé elektroinstalace.....)....opačně to jde totiž přizpůsobit ty původní co máš.......(prý)....jak immo....tak komfortky.....

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 01:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

plzeňsko

Dobře tedy, co všechno se musí vyměnit? Comfortka, mozky zámků ve všech pěti dveřích, budíky, řídicí jednotka air bagů(tohle všechno, nebo naopak něco ne)? A co to přepinování a kde, co za co(nebo výměna celýho el.svazku?, ale do výměny el. svazku bych se nerad pouštěl)?

_________________
Golf IV 1,6 Highline Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 01:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5558

Bydliště:

Brno, Jihlava

Pitrs píše:
Dobře tedy, co všechno se musí vyměnit? Comfortka, mozky zámků ve všech pěti dveřích, budíky, řídicí jednotka air bagů(tohle všechno, nebo naopak něco ne)? A co to přepinování a kde, co za co(nebo výměna celýho el.svazku?, ale do výměny el. svazku bych se nerad pouštěl)?

Budiky asi nemusi, ale ty stary ti nebudou ukazovat otevreny dvere na maxidotu :wink:

Jednotka bagu muze zustat (pokud nebudes predelavat CAN/neCAN), jednotky v 5ti dverich? Snad ve 4ech dverich :lol:

Prepinovani = zamena pinu v konektoru, kdyby byl potreba jinej svazek tak se to nenazyva prepinovani :roll:

Kontaktuj MKTecha, nikdo krom nej to neabsolvoval, takze tu jen "placame do vetru".

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 10:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1751

Od kterého roku byla 3 generace a v čem je lepší oproti 2 gen.?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 11:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

plzeňsko

Deivid píše:
Od kterého roku byla 3 generace a v čem je lepší oproti 2 gen.?

trojkova se dává do pětkovejch golfů, do dvojkovejch fabii, dvojkovejch octavek, atd. Třetí generace umožňuje další nastavení např u stěračů u světel aj.

_________________
Golf IV 1,6 Highline Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 11:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1751

Pitrs píše:
Deivid píše:
Od kterého roku byla 3 generace a v čem je lepší oproti 2 gen.?

trojkova se dává do pětkovejch golfů, do dvojkovejch fabii, dvojkovejch octavek, atd. Třetí generace umožňuje další nastavení např u stěračů u světel aj.



ok díky a druhá generace je ve všech IV?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 11:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

plzeňsko

Deivid píše:
Pitrs píše:
Deivid píše:
Od kterého roku byla 3 generace a v čem je lepší oproti 2 gen.?

trojkova se dává do pětkovejch golfů, do dvojkovejch fabii, dvojkovejch octavek, atd. Třetí generace umožňuje další nastavení např u stěračů u světel aj.



ok díky a druhá generace je ve všech IV?

Myslim, že ještě existovala generace 2,5, ale to si nejsem jisty, no a do čtyřek se měla dávat práve dvojkova a dvapůltá generace. Ale netušim jak je to s těmi poslednimi typy

_________________
Golf IV 1,6 Highline Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 15:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5558

Bydliště:

Brno, Jihlava

Pitrs píše:
Deivid píše:
Pitrs píše:
Deivid píše:
Od kterého roku byla 3 generace a v čem je lepší oproti 2 gen.?

trojkova se dává do pětkovejch golfů, do dvojkovejch fabii, dvojkovejch octavek, atd. Třetí generace umožňuje další nastavení např u stěračů u světel aj.



ok díky a druhá generace je ve všech IV?

Myslim, že ještě existovala generace 2,5, ale to si nejsem jisty, no a do čtyřek se měla dávat práve dvojkova a dvapůltá generace. Ale netušim jak je to s těmi poslednimi typy

Do ctyrek se davala 2.5ta gen a 3.gen. Lisi se treba prave v tom zobrazovani otevrenych dveri na maxidotu atd.

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 22:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

85

Bydliště:

Severní Morava

Já nedávno předělával 2,5G komfortu (auto 04/2001) na 3G včetně výměny budíků z polodotu IMMO2 za maxidot s IMMO3.
Do GIV sedávala třetí generace komfortsystému od 05/2001. Rozdíl oproti 2,5G je v tom, že CAN-BUS komfortsystému je propojen až do budíků (předtím to byl uzavřený okruh mezi dveřníma jednotkama a centrální jednotkou komfortu) a kromě nové verze dveřních a hlavní jednotky komfortu jsou i jinak zapojeny signály ve dvou konektorech na hlavní jednotce. Několik signálů z původní jednotky zůstane volných, protože u 3G už to běhá prakticky všechno po datové sběrnici (stavy dveřních kontaktů atd.). Já to řešil tak, že pro novou jednotku jsem vzal druhý konektor do kterého jsem přepinoval použité signály a v tom starém jsem nechal čtyři dráty co zbyly nezapojené.
Kromě přepinování dvou konektorů bylo potřeba ještě natáhnout dva kroucené dráty do budíků, to je to propojení CANu po kterém běhají stavy dveřních kontaktů atd. Jo a taky tři dráty z rádia do budíků, pro zobrazení infa z rádia na maxidotu.
Jo ta 2,5G komfortu se dávala od 05/1999 do 04/2001. Předtím byl ten komfortsystém zapojený podobně, CAN tam taky byl, ale zase jenom mezi jednotkama komfortu. Jinak tehdy úplně chyběl na autě CAN pro pohonnou jednotku (neCAN budíky atd.). Konkrétní rozdíly neznám, starší schémata jsem nestudoval, protože jsem to nepotřeboval.
Co se změnilo po předělávce. Třítlačítkový ovladač na centrál, jde zvlášť odemykat kufr a ten se po zabouchnutí sám zamkne. Zobrazení otevření jednotlivých dveří i kapoty na maxidotu. Nějaké drobné rozdíly jsou ve funkcích alarmu komfortu. No další rozdíly už se týkají spíš maxidotu jako takového, info, dojezd atd. I když jsem dával budíky s IMMO3, motorovou jednotku jsem nechal původní s IMMO2. Stačilo nakódovat do budíků nové klíčky, nic víc, přízpůsobovat jednotku motoru netřeba.
Tady máte obrázek pro přepinování těch konektorů. Je to vypsané z origo golfáckých schémat. Signály s x-kama v prvním sloupci se pro třetí generaci nezapojují. Barvy drátů jsou tak, že ta první barva je základní a druhá je poružek. Speciálně bacha na dráty černá/hnědá a hnědá/černá, samozřejmě že jsem to při přepinování přehodil. Jo taky vřele doporučuju sehnat si na to origo vypichováky, hlavně na ty menší mini-ISO kontakty (jsou tam použity větší i menší).


Přílohy:
Poznámka: tabulka pro přepinování
komfort_vw.gif
komfort_vw.gif (30.55 KiB) Zobrazeno 2938 krát


_________________
Golf VI/2.0 TDi CR/6q/Webasto/Dynaudio/RNS510/MFA Premium


Naposledy upravil stinger dne 20.11.2007 20:01, celkově upraveno 4
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 22:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4625

Bydliště:

Chrudimsko

stinger: mám golfa 06/2002 s polodotem a dvoutlačítkové DO, kdybych sehnal třítlačítko šlo by mi pak otevírání kufru zvlášť......já už jsem v tom fakt zamotanej :oops:

_________________
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 22:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

plzeňsko

stinger píše:
Já nedávno předělával 2,5G komfortu (auto 04/2001) na 3G včetně výměny budíků z polodotu IMMO2 za maxidot s IMMO3.
Do GIV sedávala třetí generace komfortsystému od 05/2001. Rozdíl oproti 2,5G je v tom, že CAN-BUS komfortsystému je propojen až do budíků (předtím to byl uzavřený okruh mezi dveřníma jednotkama a centrální jednotkou komfortu) a kromě nové verze dveřních a hlavní jednotky komfortu jsou i jinak zapojeny signály ve dvou konektorech na hlavní jednotce. Několik signálů z původní jednotky zůstane volných, protože u 3G už to běhá prakticky všechno po datové sběrnici (stavy dveřních kontaktů atd.). Já to řešil tak, že pro novou jednotku jsem vzal druhý konektor do kterého jsem přepinoval použité signály a v tom starém jsem nechal čtyři dráty co zbyly nezapojené.
Kromě přepinování dvou konektorů bylo potřeba ještě natáhnout dva kroucené dráty do budíků, to je to propojení CANu po kterém běhají stavy dveřních kontaktů atd. Jo a taky tři dráty z rádia do budíků, pro zobrazení infa z rádia na maxidotu.
Jo ta 2,5G komfortu se dávala od 05/1999 do 04/2001. Předtím byl ten komfortsystém zapojený podobně, CAN tam taky byl, ale zase jenom mezi jednotkama komfortu. Jinak tehdy úplně chyběl na autě CAN pro pohonnou jednotku (neCAN budíky atd.). Konkrétní rozdíly neznám, starší schémata jsem nestudoval, protože jsem to nepotřeboval.
Co se změnilo po předělávce. Třítlačítkový ovladač na centrál, jde zvlášť odemykat kufr a ten se po zabouchnutí sám zamkne. Zobrazení otevření jednotlivých dveří i kapoty na maxidotu. Nějaké drobné rozdíly jsou ve funkcích alarmu komfortu. No další rozdíly už se týkají spíš maxidotu jako takového, info, dojezd atd. I když jsem dával budíky s IMMO3, motorovou jednotku jsem nechal původní s IMMO2. Stačilo nakódovat do budíků nové klíčky, nic víc, přízpůsobovat jednotku motoru netřeba.
Tady máte obrázek pro přepinování těch konektorů. Je to vypsané z origo golfáckých schémat, to co je napsáno šedě tak je pro boru. Signály s x-kama v prvním sloupci se pro třetí generaci nezapojují. Barvy drátů jsou tak, že ta první barva je základní a druhá je poružek. Speciálně bacha na dráty černá/hnědá a hnědá/černá, samozřejmě že jsem to při přepinování přehodil. Jo taky vřele doporučuju sehnat si na to origo vypichováky, hlavně na ty menší mini-ISO kontakty (jsou tam použity větší i menší).


Děkuji moc, přesně tohle jsem potřeboval. Jen se chci ještě zeptat, který el součástky jsi měnil? Mám golfa 1.1.1999. Já jsem se někde dočet, že se musí měnit comfortka(kde je skovaná?-vedle řídící jednotky motoru(pod stěrači?)), mozky zámků(pátý dveře snad mozek nemají, budíky a prý i řídící jednotka airbagů, měnil jsi tohle všechno, nebo ještě něco dalšího? Čísla nově dávaných součástek nemáš? Přepojoval jsi i kabeláž na zásuvkach u těch vyměněných součástek(mozky zámků, budíky, případně ten airbak)? Ještě jednou díky Pitrs

_________________
Golf IV 1,6 Highline Edition


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
PříspěvekNapsal: 12.11.2007 21:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

85

Bydliště:

Severní Morava

Toxyz: tak jestli máš 02/2002 tak to už by měl být komfort 3G, to znamená centrální jednotka komfortu 1C0 959 799B. S touhle by měly fungovat 434MHz třítlačítkové dálky. Zkus zjistit co máš za číslo komfortky.

Pitrs: no pokud máš golfa z 01/1999, tak to bude problém. Pokud bys měl měnit i budíky aby se zobrazovaly otevřené dveře, tak musíš předělat celé auto na CAN, protože k CAN budíkům potřebuješ i řj motoru a airbagů s CAN, což bude docela náročná přestavba. Šlo by nechat řj komfortu 3G a CAN z komfortky nikam dál nepropojovat, sice to asi bude hlásit chybu komunikace po sběrnici, ale nějak by to fungovat mělo. Nemůžu říct jestli stoprocentně. V tom případě ale bude jediná výhoda oproti komfortsystému 2,5G jen v třítlačítkové dálce, což nevím jestli to za to stojí.
Při upgradu z 2,5G na 3G se mění hlavní jednotka komfortsystému, dálky, budíky a dveřní jednotky, jinak nic.

_________________
Golf VI/2.0 TDi CR/6q/Webasto/Dynaudio/RNS510/MFA Premium


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group