Mám golfa 01/2003,měl jsem tam dvoutlačítkovou dálku.Koupil jsem od Nalima trojtalčítkovou a tlačítko na otvírání kufru funguje jak má(odemkne se jen kufr a při zabouchnutí se znovu zamkne).Toxyz píše:stinger: mám golfa 06/2002 s polodotem a dvoutlačítkové DO, kdybych sehnal třítlačítko šlo by mi pak otevírání kufru zvlášť......já už jsem v tom fakt zamotanej
Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- sisa
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
díky pánové, ještě pro jistotu kouknu na číslo komfortky a chci to taktéžsisa píše:Mám golfa 01/2003,měl jsem tam dvoutlačítkovou dálku.Koupil jsem od Nalima trojtalčítkovou a tlačítko na otvírání kufru funguje jak má(odemkne se jen kufr a při zabouchnutí se znovu zamkne).Toxyz píše:stinger: mám golfa 06/2002 s polodotem a dvoutlačítkové DO, kdybych sehnal třítlačítko šlo by mi pak otevírání kufru zvlášť......já už jsem v tom fakt zamotanej
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- Pitrs
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: plzeňsko
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
To Stinger: já měl za to, že už comfortni system druhý generace běhal někde po canu, někde jsem čet že by to mělo být mezi řj comfortu, řj motoru, možná zámkama a možná climatronikem. Alespoň tak jsem to čet... .stinger píše:Toxyz: tak jestli máš 02/2002 tak to už by měl být komfort 3G, to znamená centrální jednotka komfortu 1C0 959 799B. S touhle by měly fungovat 434MHz třítlačítkové dálky. Zkus zjistit co máš za číslo komfortky.
Pitrs: no pokud máš golfa z 01/1999, tak to bude problém. Pokud bys měl měnit i budíky aby se zobrazovaly otevřené dveře, tak musíš předělat celé auto na CAN, protože k CAN budíkům potřebuješ i řj motoru a airbagů s CAN, což bude docela náročná přestavba. Šlo by nechat řj komfortu 3G a CAN z komfortky nikam dál nepropojovat, sice to asi bude hlásit chybu komunikace po sběrnici, ale nějak by to fungovat mělo. Nemůžu říct jestli stoprocentně. V tom případě ale bude jediná výhoda oproti komfortsystému 2,5G jen v třítlačítkové dálce, což nevím jestli to za to stojí.
Při upgradu z 2,5G na 3G se mění hlavní jednotka komfortsystému, dálky, budíky a dveřní jednotky, jinak nic.
- stinger
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní Morava
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
Pitrs: to ano, komfotsystém běhá po CANu vždycky, ale dá se říct že sám pro sebe, ten CAN je jenom mezi dveřníma jednotkama a hlavní jednotkou komfortu, nikam jinam nevede.
Až u třetí generace se "komfort CAN" propojuje až do budíků. Jenže když tam dáš budíky s CANem (IMMO3), tak musíš předělat auto na "motorový CAN" to jest nová řj motoru, ABS a airbagů včetně opovídající kabeláže. S komfortsystémem to přímo nesouvisí, ale ty CANové budíky to potřebují, jinak se s těma jednotkama nedomluví.
Až u třetí generace se "komfort CAN" propojuje až do budíků. Jenže když tam dáš budíky s CANem (IMMO3), tak musíš předělat auto na "motorový CAN" to jest nová řj motoru, ABS a airbagů včetně opovídající kabeláže. S komfortsystémem to přímo nesouvisí, ale ty CANové budíky to potřebují, jinak se s těma jednotkama nedomluví.
- Pitrs
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: plzeňsko
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
To Stinger: Aha, tak to jsem netušil, já měl za to, že s motorem a abskem to po canu už komunikuje, že stačí vyměnit comfortni mozek, mozky zámků(kvuli kompatibilite s can3), budíky(taky kvvůli kompatibilitě s can3) no a nejspiš mozek pytlů(taky kvůli kompatibilitě) no a potom jen přepinovat.stinger píše:Pitrs: to ano, komfotsystém běhá po CANu vždycky, ale dá se říct že sám pro sebe, ten CAN je jenom mezi dveřníma jednotkama a hlavní jednotkou komfortu, nikam jinam nevede.
Až u třetí generace se "komfort CAN" propojuje až do budíků. Jenže když tam dáš budíky s CANem (IMMO3), tak musíš předělat auto na "motorový CAN" to jest nová řj motoru, ABS a airbagů včetně opovídající kabeláže. S komfortsystémem to přímo nesouvisí, ale ty CANové budíky to potřebují, jinak se s těma jednotkama nedomluví.
- stinger
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní Morava
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
Pitrs: CAN mezi řj motoru, ABS a airbagy byl až od 05/1999, to je ta 2,5 generace. Tam stačí jenom dát místo budíků s IMMO2 budíky s IMMO3 (obojí už je CAN verze) a propojit je s komfort CAN-bus, plus vyměnit všechny dveřní a hlavní jednotku komfortu a samozřejmě přepinovat konektory. To byl můj případ.
- Pitrs
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: plzeňsko
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
tak dik, tos mi nepotěšil, já právě měl za to, že dvojkova generace už komunikovala s řj motoru po canu, a že jedinej rozdíl mezi comfortem dva a comfortem dvapůlkou byl v tom, že dvaapůlka měla komunikaci po canu právě s airbagama. Tím pádem se při inovaci z dvaapůlky na comfortku třetí generace nemusela měnit řj. airbagů.Něco podobnýho právě řešili i na konkurečním octaviaclubu a tam právě psaly, že pokud se předělává z dvojkový comfortky na trojkovou, tak se mění řj comfortu, řj airbagů a mozky zámků, a pokud se předělává z dva a půlkový generace comfortu zak se mění totéž, až na řj airbagů(ta tam už zůstává). A tvrdí, že jim to funguje , Tak já tedy nevím, jsem z toho už nějakej zmatenej, já si myslel, že v octavkach je téměř všechno shodný s golfikem. Ale i tak díky moc za čas... Jen mám ještě jeden dotaz, jak poznám, že se skutečně jedná o druhou generaci?, neliší se třeba i datumy(druhy) comfortek podle druhu výbavy(mám high-line), koukám do papírů, podle kterých to auto bylo vyráběný, a má dvou tlačítkovou dálku na 433,92mhz. Ještě jednou díky.stinger píše:Pitrs: CAN mezi řj motoru, ABS a airbagy byl až od 05/1999, to je ta 2,5 generace. Tam stačí jenom dát místo budíků s IMMO2 budíky s IMMO3 (obojí už je CAN verze) a propojit je s komfort CAN-bus, plus vyměnit všechny dveřní a hlavní jednotku komfortu a samozřejmě přepinovat konektory. To byl můj případ.
- stinger
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní Morava
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
Napiš jaké máš číslo budíků. Pokud 1J0 920 xxx tak jsou CANové a výměna za nové a IMMO3 nebude problém. Jestli to budou 1J0 919 xxx tak jsou neCANové a pak je to problém, nové tam bez předělávky řj pohonu na CAN nepůjdou.
- Pitrs
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: plzeňsko
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
mám 1j0 919..., ty jsi měl v dvaapůlce už canový budíky?stinger píše:Napiš jaké máš číslo budíků. Pokud 1J0 920 xxx tak jsou CANové a výměna za nové a IMMO3 nebude problém. Jestli to budou 1J0 919 xxx tak jsou neCANové a pak je to problém, nové tam bez předělávky řj pohonu na CAN nepůjdou.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
Budíky IMMO 3 no problem. Tuším , že Stinger je má taky ode mne. Pokud je z FM.
- martex
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
to Stinger : mrkni na to schema přepinování .. podle mě máš špatně popsaný piny na konektoru T23 3gen. a to : 4,7,12,13.
http://www.chipforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- stinger
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní Morava
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
Pitrs: jo já už měl CANové budíky, dávaly se od 05/1999 do 04/2001, to byly ješte s IMMO2 a komfort 2,5G později už pak byly s IMMO3 a komfortsystém 3G
chiptuner: ano mám, maxidot sport verze je bezkonkurenční
martex: čoveče, čučím do toho, porovnávám se schématy a nevidím nic co by bylo blbě. Můžeš to víc konkretizovat?
chiptuner: ano mám, maxidot sport verze je bezkonkurenční
martex: čoveče, čučím do toho, porovnávám se schématy a nevidím nic co by bylo blbě. Můžeš to víc konkretizovat?
- martex
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
večer ti to písnu přesně jenom co si pamatuju tak máš jinak jeden výstup do řj šíbru.
PS: pro upřesnění popis neodpovídá číslu pinu.
PS: pro upřesnění popis neodpovídá číslu pinu.
http://www.chipforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pitrs
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: plzeňsko
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
Mám něco lepšího, myslím, že tohle je číslo řídící jednotky motoru 06A906019AK, jede tahle jednotka s comfortní řj po canu?. Můžete mi to pls někdo zjistit? Díkystinger píše:Napiš jaké máš číslo budíků. Pokud 1J0 920 xxx tak jsou CANové a výměna za nové a IMMO3 nebude problém. Jestli to budou 1J0 919 xxx tak jsou neCANové a pak je to problém, nové tam bez předělávky řj pohonu na CAN nepůjdou.
- martex
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komfortní řídící jednotka třetí generace u čtyřek golfů?
to Stinger ..tak na 7pinu máš řj šíbru a ta tam není je na 12pinu , to co máš na pinu 4 má bejt na 13pinu , a na ten 7pin přivedeš BR/BL ze 2pinu - 2,5gen . mrkni na tostinger píše:Pitrs: jo já už měl CANové budíky, dávaly se od 05/1999 do 04/2001, to byly ješte s IMMO2 a komfort 2,5G později už pak byly s IMMO3 a komfortsystém 3G
chiptuner: ano mám, maxidot sport verze je bezkonkurenční
martex: čoveče, čučím do toho, porovnávám se schématy a nevidím nic co by bylo blbě. Můžeš to víc konkretizovat?
http://www.chipforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;