Otvirani kufru u GIV dalkou ?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- EAST
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: East Bohemia
Otvirani kufru u GIV dalkou ?
Dotazek :
mam komfortku 3generace a tedka jsem si sehnal 3tlacitkovej klic s dalkou.
Jde nejako naucit ten klic aby otviral i kufr?
Dikes
mam komfortku 3generace a tedka jsem si sehnal 3tlacitkovej klic s dalkou.
Jde nejako naucit ten klic aby otviral i kufr?
Dikes
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
Zeptej se Toxyze, ten to myslim taky ted resil...
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
EAST ví že mě se ptát nemůže protože u mě je stupeň rozpracování ještě nižší klíč má ještě na stole, protože přes zámekkufru nelze a na VAGu jsem ještě nebylTomm píše:Zeptej se Toxyze, ten to myslim taky ted resil...
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
Ty jsi ale brzdaaaaaToxyz píše:EAST ví že mě se ptát nemůže protože u mě je stupeň rozpracování ještě nižší klíč má ještě na stole, protože přes zámekkufru nelze a na VAGu jsem ještě nebylTomm píše:Zeptej se Toxyze, ten to myslim taky ted resil...
/ Sry za OT
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- EAST
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: East Bohemia
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
no spis cekame, kdo to z nas driv vyresi se mi zda
- jaykay
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
resil jsem to na kombiku
funguje to tak, ze podrzis tlacitko kufru na dalce asi 2 vteriny, smerovky bliknou a odemkne se ti jenom kufr (odemkne - neodskoci - neni tam zadne servo - alespon u me ne), ostatni dvere zustavaji zamknute, otevres manualne kufr a kdyz ho zaklapnes, zamkne se
funguje to tak, ze podrzis tlacitko kufru na dalce asi 2 vteriny, smerovky bliknou a odemkne se ti jenom kufr (odemkne - neodskoci - neni tam zadne servo - alespon u me ne), ostatni dvere zustavaji zamknute, otevres manualne kufr a kdyz ho zaklapnes, zamkne se
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
jaykay píše:resil jsem to na kombiku
funguje to tak, ze podrzis tlacitko kufru na dalce asi 2 vteriny, smerovky bliknou a odemkne se ti jenom kufr (odemkne - neodskoci - neni tam zadne servo - alespon u me ne), ostatni dvere zustavaji zamknute, otevres manualne kufr a kdyz ho zaklapnes, zamkne se
nj takhle to fungovat má to vím, ale jak to ten zámek naučit
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
najdite si téma nevím jak se to jmenovalo ale bylo to něco z generace 2 na 3 nebo tak nějak se to jmenoval četl jsem to tady, tak cca 1-2 měsíce back. vím že se tam někdo na to ptal a někdo mu na to odpovídal "nejsem si jist ale mám za to že paskal"Toxyz píše:jaykay píše:resil jsem to na kombiku
funguje to tak, ze podrzis tlacitko kufru na dalce asi 2 vteriny, smerovky bliknou a odemkne se ti jenom kufr (odemkne - neodskoci - neni tam zadne servo - alespon u me ne), ostatni dvere zustavaji zamknute, otevres manualne kufr a kdyz ho zaklapnes, zamkne se
nj takhle to fungovat má to vím, ale jak to ten zámek naučit
Když to najdu hodím to sem
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
Jde to
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
Našel jsem to i když tady nikde není vyhledáváni grrrrrrrrr bechy teda já je aspoň nemám to bylo OT a teď back.
odkaz tu http://vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=43660
copyright stinger : Já nedávno předělával 2,5G komfortu (auto 04/2001) na 3G včetně výměny budíků z polodotu IMMO2 za maxidot s IMMO3.
Do GIV sedávala třetí generace komfortsystému od 05/2001. Rozdíl oproti 2,5G je v tom, že CAN-BUS komfortsystému je propojen až do budíků (předtím to byl uzavřený okruh mezi dveřníma jednotkama a centrální jednotkou komfortu) a kromě nové verze dveřních a hlavní jednotky komfortu jsou i jinak zapojeny signály ve dvou konektorech na hlavní jednotce. Několik signálů z původní jednotky zůstane volných, protože u 3G už to běhá prakticky všechno po datové sběrnici (stavy dveřních kontaktů atd.). Já to řešil tak, že pro novou jednotku jsem vzal druhý konektor do kterého jsem přepinoval použité signály a v tom starém jsem nechal čtyři dráty co zbyly nezapojené.
Kromě přepinování dvou konektorů bylo potřeba ještě natáhnout dva kroucené dráty do budíků, to je to propojení CANu po kterém běhají stavy dveřních kontaktů atd. Jo a taky tři dráty z rádia do budíků, pro zobrazení infa z rádia na maxidotu.
Jo ta 2,5G komfortu se dávala od 05/1999 do 04/2001. Předtím byl ten komfortsystém zapojený podobně, CAN tam taky byl, ale zase jenom mezi jednotkama komfortu. Jinak tehdy úplně chyběl na autě CAN pro pohonnou jednotku (neCAN budíky atd.). Konkrétní rozdíly neznám, starší schémata jsem nestudoval, protože jsem to nepotřeboval.
Co se změnilo po předělávce. Třítlačítkový ovladač na centrál, jde zvlášť odemykat kufr a ten se po zabouchnutí sám zamkne. Zobrazení otevření jednotlivých dveří i kapoty na maxidotu. Nějaké drobné rozdíly jsou ve funkcích alarmu komfortu. No další rozdíly už se týkají spíš maxidotu jako takového, info, dojezd atd. I když jsem dával budíky s IMMO3, motorovou jednotku jsem nechal původní s IMMO2. Stačilo nakódovat do budíků nové klíčky, nic víc, přízpůsobovat jednotku motoru netřeba.
Tady máte obrázek pro přepinování těch konektorů. Je to vypsané z origo golfáckých schémat. Signály s x-kama v prvním sloupci se pro třetí generaci nezapojují. Barvy drátů jsou tak, že ta první barva je základní a druhá je poružek. Speciálně bacha na dráty černá/hnědá a hnědá/černá, samozřejmě že jsem to při přepinování přehodil. Jo taky vřele doporučuju sehnat si na to origo vypichováky, hlavně na ty menší mini-ISO kontakty (jsou tam použity větší i menší).
PS: ten obrázek jsem nekopčil je v tom odkazu
odkaz tu http://vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=43660
copyright stinger : Já nedávno předělával 2,5G komfortu (auto 04/2001) na 3G včetně výměny budíků z polodotu IMMO2 za maxidot s IMMO3.
Do GIV sedávala třetí generace komfortsystému od 05/2001. Rozdíl oproti 2,5G je v tom, že CAN-BUS komfortsystému je propojen až do budíků (předtím to byl uzavřený okruh mezi dveřníma jednotkama a centrální jednotkou komfortu) a kromě nové verze dveřních a hlavní jednotky komfortu jsou i jinak zapojeny signály ve dvou konektorech na hlavní jednotce. Několik signálů z původní jednotky zůstane volných, protože u 3G už to běhá prakticky všechno po datové sběrnici (stavy dveřních kontaktů atd.). Já to řešil tak, že pro novou jednotku jsem vzal druhý konektor do kterého jsem přepinoval použité signály a v tom starém jsem nechal čtyři dráty co zbyly nezapojené.
Kromě přepinování dvou konektorů bylo potřeba ještě natáhnout dva kroucené dráty do budíků, to je to propojení CANu po kterém běhají stavy dveřních kontaktů atd. Jo a taky tři dráty z rádia do budíků, pro zobrazení infa z rádia na maxidotu.
Jo ta 2,5G komfortu se dávala od 05/1999 do 04/2001. Předtím byl ten komfortsystém zapojený podobně, CAN tam taky byl, ale zase jenom mezi jednotkama komfortu. Jinak tehdy úplně chyběl na autě CAN pro pohonnou jednotku (neCAN budíky atd.). Konkrétní rozdíly neznám, starší schémata jsem nestudoval, protože jsem to nepotřeboval.
Co se změnilo po předělávce. Třítlačítkový ovladač na centrál, jde zvlášť odemykat kufr a ten se po zabouchnutí sám zamkne. Zobrazení otevření jednotlivých dveří i kapoty na maxidotu. Nějaké drobné rozdíly jsou ve funkcích alarmu komfortu. No další rozdíly už se týkají spíš maxidotu jako takového, info, dojezd atd. I když jsem dával budíky s IMMO3, motorovou jednotku jsem nechal původní s IMMO2. Stačilo nakódovat do budíků nové klíčky, nic víc, přízpůsobovat jednotku motoru netřeba.
Tady máte obrázek pro přepinování těch konektorů. Je to vypsané z origo golfáckých schémat. Signály s x-kama v prvním sloupci se pro třetí generaci nezapojují. Barvy drátů jsou tak, že ta první barva je základní a druhá je poružek. Speciálně bacha na dráty černá/hnědá a hnědá/černá, samozřejmě že jsem to při přepinování přehodil. Jo taky vřele doporučuju sehnat si na to origo vypichováky, hlavně na ty menší mini-ISO kontakty (jsou tam použity větší i menší).
PS: ten obrázek jsem nekopčil je v tom odkazu
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
tak teorii víme,ale EAST to už zřejmě zkoušel a nejde mu to...v tom to vězí....já to ještě ani nezkoušelbear píše:Našel jsem to i když tady nikde není vyhledáváni grrrrrrrrr bechy teda já je aspoň nemám to bylo OT a teď back.
odkaz tu http://vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=43660
copyright stinger : Já nedávno předělával 2,5G komfortu (auto 04/2001) na 3G včetně výměny budíků z polodotu IMMO2 za maxidot s IMMO3.
Do GIV sedávala třetí generace komfortsystému od 05/2001. Rozdíl oproti 2,5G je v tom, že CAN-BUS komfortsystému je propojen až do budíků (předtím to byl uzavřený okruh mezi dveřníma jednotkama a centrální jednotkou komfortu) a kromě nové verze dveřních a hlavní jednotky komfortu jsou i jinak zapojeny signály ve dvou konektorech na hlavní jednotce. Několik signálů z původní jednotky zůstane volných, protože u 3G už to běhá prakticky všechno po datové sběrnici (stavy dveřních kontaktů atd.). Já to řešil tak, že pro novou jednotku jsem vzal druhý konektor do kterého jsem přepinoval použité signály a v tom starém jsem nechal čtyři dráty co zbyly nezapojené.
Kromě přepinování dvou konektorů bylo potřeba ještě natáhnout dva kroucené dráty do budíků, to je to propojení CANu po kterém běhají stavy dveřních kontaktů atd. Jo a taky tři dráty z rádia do budíků, pro zobrazení infa z rádia na maxidotu.
Jo ta 2,5G komfortu se dávala od 05/1999 do 04/2001. Předtím byl ten komfortsystém zapojený podobně, CAN tam taky byl, ale zase jenom mezi jednotkama komfortu. Jinak tehdy úplně chyběl na autě CAN pro pohonnou jednotku (neCAN budíky atd.). Konkrétní rozdíly neznám, starší schémata jsem nestudoval, protože jsem to nepotřeboval.
Co se změnilo po předělávce. Třítlačítkový ovladač na centrál, jde zvlášť odemykat kufr a ten se po zabouchnutí sám zamkne. Zobrazení otevření jednotlivých dveří i kapoty na maxidotu. Nějaké drobné rozdíly jsou ve funkcích alarmu komfortu. No další rozdíly už se týkají spíš maxidotu jako takového, info, dojezd atd. I když jsem dával budíky s IMMO3, motorovou jednotku jsem nechal původní s IMMO2. Stačilo nakódovat do budíků nové klíčky, nic víc, přízpůsobovat jednotku motoru netřeba.
Tady máte obrázek pro přepinování těch konektorů. Je to vypsané z origo golfáckých schémat. Signály s x-kama v prvním sloupci se pro třetí generaci nezapojují. Barvy drátů jsou tak, že ta první barva je základní a druhá je poružek. Speciálně bacha na dráty černá/hnědá a hnědá/černá, samozřejmě že jsem to při přepinování přehodil. Jo taky vřele doporučuju sehnat si na to origo vypichováky, hlavně na ty menší mini-ISO kontakty (jsou tam použity větší i menší).
PS: ten obrázek jsem nekopčil je v tom odkazu
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otvirani kufru u GIV dalkou ?
tak teorii víme,ale EAST to už zřejmě zkoušel a nejde mu to...v tom to vězí....já to ještě ani nezkoušel [/quote]
aha tak to bude na dlouho aspoň u tebe
aha tak to bude na dlouho aspoň u tebe