dodelani bocnich airbagu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: dodelani bocnich airbagu
... a naprostá většina národa ví, o co jde...
VW Golf VI variant, CFHC 146kW/415Nm TDIfun
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: dodelani bocnich airbagu
Podle:nogis píše:... a naprostá většina národa ví, o co jde...
Mi nepripada ze bys ty vedel; .. i kdyz ted sis to mozna uz uvedomil.nogis píše:Mám VW Bora Variant, r.v. 03, pytel ve volantu, před spolujezdcem, v předních sedačkách, v A sloupkách, v B sloupkách i v C sloupkách, tzn. 10 airbagů. Nepřijde mi na tom nic divného, 10 pytlů jde vidět v inzerátech celkem často. Mám sem hodit fotky ať se nedohadujete?
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: dodelani bocnich airbagu
Úplně zbytečně chytáš za slovo. Když si přečteš celou diskuzi, pochopíš, že snahou bylo logicky vysvětlit počty pytlů v Etce vs. bazary. Bohužel jen ty si pořád dokola zpíváš tu písničku...
Stále čekám na tvou logickou odpověď ohledně těch počtů, všeználku
Stále čekám na tvou logickou odpověď ohledně těch počtů, všeználku
VW Golf VI variant, CFHC 146kW/415Nm TDIfun
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: dodelani bocnich airbagu
no se hned nerozčiluj.. logická odpověd od mě ne od Toma: když můžeš koupit airbag volantu, airbag spolujezdce...proč nemůžeš koupit airbag B sloupku a airbag C sloupku...
(prtože je to jeden hlavový bag)
ale tahle diskuze už je jen slovíčkaření..myslím že pravý význam tohoto topicu je aby lidi případní zájemci o koupi G-IV /Bora..zbytečně nevyhazovali peníze klvůli tomu že naletí prodejci v bazaru na kecy typu...má to deset bagů..proto je to o 30 tisíc dražší než to vedle.... u konkurence co má jen 6
(prtože je to jeden hlavový bag)
ale tahle diskuze už je jen slovíčkaření..myslím že pravý význam tohoto topicu je aby lidi případní zájemci o koupi G-IV /Bora..zbytečně nevyhazovali peníze klvůli tomu že naletí prodejci v bazaru na kecy typu...má to deset bagů..proto je to o 30 tisíc dražší než to vedle.... u konkurence co má jen 6
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: dodelani bocnich airbagu
Pokud jsi OPRAVDU nepochopil ani jeden z mych predeslych prispevku ktere "to" vysvetluji, ani Vtuniho shrnuti a dokonce ani nevidis ze podle fotek co jsem sem dal je odpalovaci zarizeni jen jedno, tak pro tebe mam uz jen jedinou vetu: zustan si u svych 10 bagu a bud spokojenej ze se muzes citit bezpecnejsi nez ty co maji "pouhych" 6 bagunogis píše:Úplně zbytečně chytáš za slovo. Když si přečteš celou diskuzi, pochopíš, že snahou bylo logicky vysvětlit počty pytlů v Etce vs. bazary. Bohužel jen ty si pořád dokola zpíváš tu písničku...
Stále čekám na tvou logickou odpověď ohledně těch počtů, všeználku
EDIT: V tomto tematu prestavam odpovidat
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: dodelani bocnich airbagu
Připadám se, jak když mluvím s tatarem... Neřeš to, tady to fakt nemá cenu.
VW Golf VI variant, CFHC 146kW/415Nm TDIfun
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm