Nebo stačí aby vytáhl budíky a podíval se na číslo. Podle mě neCAN !baciluss píše:Neviem presne ako to vlastne je a chcelo by to otestovat. To co hovorite ze CAN bol az od polky roku 00 alebo az po tak mate pravdu ale treba to chapat tak ze ten CAN uz vyuzivalo viac systemov vaute. Medzi motorom, budikmi a ABS bol CAN uz skor. Ved strejda Bosch vymyslel CAN bus uz v roku 1988 a prave koli automobilovemu priemyslu. Tak preco by s tym cakal viac ako 10 rokov???
2bear Neviem peco ho chlapca strasite. Co som pozeral na schemu tak 1.6 Simos mal CAN uz od roku 97. Kod motora AEH a AKL a dokonca aj na ABS. Netvrdim ze vsetky 1.6-ky mali tuto jednotku co ma CAN.A nevidim v tom tak vela vedy prerobit auto na CAN aj ked s tym nemam skusenosti ale teoreticky treba inu RJ motora pokial povodna nema CAN, pravdepodobne prepinovat konektor a 3 draty navyse do palubovky a malo by to fachat. ABS a ani AIRBAGY nemusia mat CAN.
Miovan Napis aky mas kod motora a snad to bude jeden z tych co som tu napisal. A potom je to uz na tebe ci to skusis alebo nie. Nehovorim ze to na 100% viem spravit ale teoreticky ano pokial budes mat RJ motora s CAN. Treba to vyskusat.Rad ti s tym trochu pomozem ale potrebujes este packu stieracov s ovladanim na PC a cidlo teplomera....teda pokial nemas klimatronik. Polodot budikov na benzin som tu par videl. Hlavne kup take aby ti sedela stupnica rychlosti s tou tvojou.
Palubný PC do G4 1.6 SR r.v. 98
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubný PC do G4 1.6 SR r.v. 98
- baciluss
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubný PC do G4 1.6 SR r.v. 98
Nie je to len o budikoch...ja napriklad som kupi teraz polodot CAN....mam Boru r.v. januar 99 a od RJ motora idu CANove kable do budikov aj do ABS. Povodne budiky su 919. Ked som tam dal ten polodot tak pri pokuse nastartovat vyskocili otacky normalne. ABS zhaslo normalne a ostatok som odkodoval lebo tam bola vybava z predosleho auta. Dnes som chcel ist do servisu nakodovat kluce ale nefunguje im on-line prenos cez ktory sa to robi. Takze cakam uz len na to. Packa s ovladanim je na ceste ku mne a este pozriem ten kablik co spominal crossic aby mi ukazovalo dobre spotrebu.bear píše:Nebo stačí aby vytáhl budíky a podíval se na číslo. Podle mě neCAN !baciluss píše:Neviem presne ako to vlastne je a chcelo by to otestovat. To co hovorite ze CAN bol az od polky roku 00 alebo az po tak mate pravdu ale treba to chapat tak ze ten CAN uz vyuzivalo viac systemov vaute. Medzi motorom, budikmi a ABS bol CAN uz skor. Ved strejda Bosch vymyslel CAN bus uz v roku 1988 a prave koli automobilovemu priemyslu. Tak preco by s tym cakal viac ako 10 rokov???
2bear Neviem peco ho chlapca strasite. Co som pozeral na schemu tak 1.6 Simos mal CAN uz od roku 97. Kod motora AEH a AKL a dokonca aj na ABS. Netvrdim ze vsetky 1.6-ky mali tuto jednotku co ma CAN.A nevidim v tom tak vela vedy prerobit auto na CAN aj ked s tym nemam skusenosti ale teoreticky treba inu RJ motora pokial povodna nema CAN, pravdepodobne prepinovat konektor a 3 draty navyse do palubovky a malo by to fachat. ABS a ani AIRBAGY nemusia mat CAN.
Miovan Napis aky mas kod motora a snad to bude jeden z tych co som tu napisal. A potom je to uz na tebe ci to skusis alebo nie. Nehovorim ze to na 100% viem spravit ale teoreticky ano pokial budes mat RJ motora s CAN. Treba to vyskusat.Rad ti s tym trochu pomozem ale potrebujes este packu stieracov s ovladanim na PC a cidlo teplomera....teda pokial nemas klimatronik. Polodot budikov na benzin som tu par videl. Hlavne kup take aby ti sedela stupnica rychlosti s tou tvojou.
Moje motto:
Nekupuj nove pokial si to pokazene este ani nerozobral. Az ked to nepojde opravit alebo to uz nezlozis tak potom mas dovod kupit nove alebo zanovne.
Nekupuj nove pokial si to pokazene este ani nerozobral. Az ked to nepojde opravit alebo to uz nezlozis tak potom mas dovod kupit nove alebo zanovne.
- VW-Lama
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Czech republic or England :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubný PC do G4 1.6 SR r.v. 98
Jestli mi řekneš, že ti šel narvat CAN polodot do NECAN elektriky, tak mi způsobíš srdeční kolaps!!!
baciluss píše:Nie je to len o budikoch...ja napriklad som kupi teraz polodot CAN....mam Boru r.v. januar 99 a od RJ motora idu CANove kable do budikov aj do ABS. Povodne budiky su 919. Ked som tam dal ten polodot tak pri pokuse nastartovat vyskocili otacky normalne. ABS zhaslo normalne a ostatok som odkodoval lebo tam bola vybava z predosleho auta. Dnes som chcel ist do servisu nakodovat kluce ale nefunguje im on-line prenos cez ktory sa to robi. Takze cakam uz len na to. Packa s ovladanim je na ceste ku mne a este pozriem ten kablik co spominal crossic aby mi ukazovalo dobre spotrebu.bear píše: Nebo stačí aby vytáhl budíky a podíval se na číslo. Podle mě neCAN !
- baciluss
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubný PC do G4 1.6 SR r.v. 98
Tak si pre istotu zober uz pilulku Nehovorim ze to ide v vsetkych pripadoch ale musi to ist. Ako som uz hore pisal. Dalej som nasiel na scheme jeden kablik pri ktorom bolo napisane ENGINE SPEED SIGNAL takze to by malo byt na otackomer....pravdepodobne. Podla mna bude vo viacerych autach natiahnute CAN bus vedenie medzi motorovou jednotkou a budikmi ale kedze strasie budiky to nepodporuju tak sa nic nedeje a tieto kable nie su vyuzite....Aj ked mam pocit ze aj stare budiky maju CAN...ale uzavretu. Ze sa na nu neda napojit.To je ale len moj nazor.VW-Lama píše:Jestli mi řekneš, že ti šel narvat CAN polodot do NECAN elektriky, tak mi způsobíš srdeční kolaps!!!
baciluss píše: Nie je to len o budikoch...ja napriklad som kupi teraz polodot CAN....mam Boru r.v. januar 99 a od RJ motora idu CANove kable do budikov aj do ABS. Povodne budiky su 919. Ked som tam dal ten polodot tak pri pokuse nastartovat vyskocili otacky normalne. ABS zhaslo normalne a ostatok som odkodoval lebo tam bola vybava z predosleho auta. Dnes som chcel ist do servisu nakodovat kluce ale nefunguje im on-line prenos cez ktory sa to robi. Takze cakam uz len na to. Packa s ovladanim je na ceste ku mne a este pozriem ten kablik co spominal crossic aby mi ukazovalo dobre spotrebu.
V novych budikoch sa da napojit na CAN Gateway pretoze to je v budikoch a tam sa da odkodovat a nakodovat co chces aby komunikovalo po zbernici...jak vybava tak ABS, AGB, AIRBAG. Este rozmyslam prepojit komfortku s budikmi cez zbernicu ze co to spravi. Mozno nic a verim ze ma tu niekto bude vyvadzat z omylu ale si myslim ze kazda dverova jednotka ma nejaku svoju adresu a vysiela signaly na zaklade ktorych sa da rozpoznat o ktore dvere sa jedna. Ale teraz som si neni isty ci budiky 2g podporuju vypisovanie ktore dvere su otvorene. ALe skusim to aj tak.Len tak pre srandu kralikov...
19 - CAN Gateway: -- KWP-1281
VAG-COM Works fine. This is physically located in the Instrument Cluster, but functionally it controls communications on the CAN-BUS.
Look at the last digit in the coding. Add the values for the options together to get the correct coding.
0 - No available equipment
+1 - Automatic Transmission
+2 - ABS Brakes
+4 - Airbags
So, if you want to support Automatic Transmission, ABS Brakes, and Airbags, (add 1+2+4 = 7) = 00007. Note: 2002+ models do not need to be coded separately for automatic transmission, so a 2002 with Automatic Transmission, ABS Brakes, and Airbags, (add 2+4 = 6) = 00006.
Moje motto:
Nekupuj nove pokial si to pokazene este ani nerozobral. Az ked to nepojde opravit alebo to uz nezlozis tak potom mas dovod kupit nove alebo zanovne.
Nekupuj nove pokial si to pokazene este ani nerozobral. Az ked to nepojde opravit alebo to uz nezlozis tak potom mas dovod kupit nove alebo zanovne.
- VW-Lama
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Czech republic or England :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubný PC do G4 1.6 SR r.v. 98
Začínám cítit infarkt!
- baciluss
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubný PC do G4 1.6 SR r.v. 98
Daj si medicinu a rozdychaj to
Samozrejme je zaklad to aby RJ motora mala CAN....ostatne by malo byt v pohode.
Samozrejme je zaklad to aby RJ motora mala CAN....ostatne by malo byt v pohode.
Moje motto:
Nekupuj nove pokial si to pokazene este ani nerozobral. Az ked to nepojde opravit alebo to uz nezlozis tak potom mas dovod kupit nove alebo zanovne.
Nekupuj nove pokial si to pokazene este ani nerozobral. Az ked to nepojde opravit alebo to uz nezlozis tak potom mas dovod kupit nove alebo zanovne.
- Miovan
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 23.03.2008 22:15
- Bydliště: Topoľčany
Re: Palubný PC do G4 1.6 SR r.v. 98
Dobré aj ja som skoro skolaboval tento víkend to pozriem lebo je auto v servise a dám vedieť:)
len tu neumierajte:) dik
len tu neumierajte:) dik