Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 01.06.2008 03:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2358

Majllo píše:
no ale keby som chcel davat kapacitor nie je to lepsie tahat znovu a samostatne na kapacitor dalsi kabel???lebo videl som to uz aj tak urobene...


myslis primo z baterky k tomu hlavnimu napajecimu natahnout jeste jeden pro kapik? Jaky by to melo princip? Z kapiku by jsi vedl kabelaz kam? Jestli do zesiku, tak na co by jsi tam mel ten hlavni napajeci? Ten kdo to tak mel musel byt dobrej trotl :lol:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 01.06.2008 07:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Majllo píše:
no ale keby som chcel davat kapacitor nie je to lepsie tahat znovu a samostatne na kapacitor dalsi kabel???lebo videl som to uz aj tak urobene...


na co..to musel být blázen.... :mrgreen:
natáhni to to takhle..jinak to snad ani nejde.... :roll:
/+/ baterka - pojistka - kapacitor (pokud chceš)- distribuční blok (pokud krmíš víc zesilovačů) - zesilovač

/-/
baterka -kostra- kapacitor (pokud chceš)- distribuční blok (pokud krmíš víc zesilovačů) - zesilovač

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 01.06.2008 11:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.03.2008

Příspěvky:

604

Bydliště:

SR

jqa som mu vravel ze je to zbytocne..ale on ze nie.a kamelaze mal v kufri ako v rozvodovej skrini :lol:

_________________
VW Jetta 1.8T MK4, VW Tiguan 1.4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 01.06.2008 11:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.03.2008

Příspěvky:

604

Bydliště:

SR

ale on mal aj minus tahane z baterky,zevraj to nerobi nejaky sum ako ked das - nakostru, co moze byt aj pravda

_________________
VW Jetta 1.8T MK4, VW Tiguan 1.4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 01.06.2008 11:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4476

Bydliště:

Prostějov

Co se týče toho kapacitoru, když se připojuje, je nejlepší ho připojit co nejblíž spotřebiče, protože čím delší je k němu kabel tím věčí ztráty se tam tvoří.
Jestli měl někdo nataženej kabel od baterky až do kufru a na konci jenom kapacitor je to uplně na nic, pokud dál od toho kap. nevedl kabel dál k zesilovači.
Není pravda že místo kap. je lepší velká baterka, protože baterky mají jinou vybíjecí charakteristiku a nejsou schopny vyrovnat uplně všechny výkonovy špičky ktery vznikají při maximálním výkonu zesilovače, takže i tak se před zesilovač dává kapacitor (kondenzátor) Dokáže ve velice krátkym čase vyrovnat napěťovy špičky při extrémních výkonech.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 01.06.2008 12:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Goauld píše:
Co se týče toho kapacitoru, když se připojuje, je nejlepší ho připojit co nejblíž spotřebiče, protože čím delší je k němu kabel tím věčí ztráty se tam tvoří.
Jestli měl někdo nataženej kabel od baterky až do kufru a na konci jenom kapacitor je to uplně na nic, pokud dál od toho kap. nevedl kabel dál k zesilovači.
Není pravda že místo kap. je lepší velká baterka, protože baterky mají jinou vybíjecí charakteristiku a nejsou schopny vyrovnat uplně všechny výkonovy špičky ktery vznikají při maximálním výkonu zesilovače, takže i tak se před zesilovač dává kapacitor (kondenzátor) Dokáže ve velice krátkym čase vyrovnat napěťovy špičky při extrémních výkonech.


tak tak...taky si myslím že kap není zbytečnost... mínus se někdy tahá taky přímo od bateky..ale přijde mi to zbytečný pokud člověk nestaví nějakou Hi-end soustavu za 200 000.-
a rozdíl je tam v těch "našich obyčejných zástavbách" okolo 1kW RMS neznatelnej..

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 01.06.2008 20:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.03.2008

Příspěvky:

604

Bydliště:

SR

suhlasim je rozdiel ked niekto chodi s tym na db dragy ako ked niekto si chce vychutnat len hudbu vo svojom VW

_________________
VW Jetta 1.8T MK4, VW Tiguan 1.4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 03.06.2008 17:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1771

Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu. :idea:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 05.06.2008 00:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2358

Deivid píše:
Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu. :idea:


rizeni to vubec nevadi, vsecko je skovany a zaplastovany, jinak repro jsi tam mel asi urco 200W spicku, ale zalezi co jsi mel za zesik, asi nic extreme vykony pokud tam byla jen 80A pojistka :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 05.06.2008 01:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2868

Bydliště:

Brno

jako řekni Shafťáku,že si člověk na ten řev a masáž rychle zvyká...je jako s koněma,zvedneš výkona najedou se ti to zdá normální a pak i málo...to samý i audio... :wink:

_________________
TEL: 608 508 518

_________________
Golf IV silVWer-black, ex Passat 3C, Audi A5...samá nafta... :-D


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 05.06.2008 09:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.03.2008

Příspěvky:

604

Bydliště:

SR

presne tak ja som nemal woofer a dal som 600W max a dnes by som dal isto nieco silnejsie...na ten hluk sa rychlo zvika :mrgreen: ale mam tam origo zosik este na 8 reprakov.

_________________
VW Jetta 1.8T MK4, VW Tiguan 1.4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 06.06.2008 11:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

shaft.cz píše:
Deivid píše:
Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu. :idea:


rizeni to vubec nevadi, vsecko je skovany a zaplastovany, jinak repro jsi tam mel asi urco 200W spicku, ale zalezi co jsi mel za zesik, asi nic extreme vykony pokud tam byla jen 80A pojistka :wink:


to jo..můj rozvodnej blok 4x60A ..a to nemám nic moc hudbu :mrgreen:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 06.06.2008 12:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2358

Filip píše:
jako řekni Shafťáku,že si člověk na ten řev a masáž rychle zvyká...je jako s koněma,zvedneš výkona najedou se ti to zdá normální a pak i málo...to samý i audio... :wink:


jojo jak rikas :( furt to chce vic a vic, nazacatku me stacilo 23, pak 25 pak 27, 31 a radio bylo v plnym ale uz to bylo jak tech 23 na zacatku (myslim tim ze si clovek zvykne) :lol: mno jinak dejte bacha na tlaky zas to neni nic moc dobryho pro zdravi :lol:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 06.06.2008 12:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.03.2008

Příspěvky:

604

Bydliště:

SR

vtuni píše:
shaft.cz píše:
Deivid píše:
Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu. :idea:


rizeni to vubec nevadi, vsecko je skovany a zaplastovany, jinak repro jsi tam mel asi urco 200W spicku, ale zalezi co jsi mel za zesik, asi nic extreme vykony pokud tam byla jen 80A pojistka :wink:


to jo..můj rozvodnej blok 4x60A ..a to nemám nic moc hudbu :mrgreen:


to teda vobec nie :mrgreen: :lol:

_________________
VW Jetta 1.8T MK4, VW Tiguan 1.4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení zesilovače
PříspěvekNapsal: 06.06.2008 14:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Majllo píše:
vtuni píše:
shaft.cz píše:
Deivid píše:
Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu. :idea:


rizeni to vubec nevadi, vsecko je skovany a zaplastovany, jinak repro jsi tam mel asi urco 200W spicku, ale zalezi co jsi mel za zesik, asi nic extreme vykony pokud tam byla jen 80A pojistka :wink:


to jo..můj rozvodnej blok 4x60A ..a to nemám nic moc hudbu :mrgreen:


to teda vobec nie :mrgreen: :lol:


nemám...jen 4 zesy :cry: .... 1100W RMS ....2200W MAX :mrgreen:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group