Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 08.08.2013 17:06
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Zdravim, potřeboval bych poradit kdyz si koupim světla depo s čočkou která je určená pro H7 tak ostrikovače mít nemusim ? Nehodlám tam dávat něco jiného jen se mi libi ta čočka tam takže bych to tak nechal..
- sahara
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 13.05.2011 11:26
- Bydliště: Vysočina
- kmara
- VWagenista
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 16.10.2011 21:06
- Bydliště: MoraVWa
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Zdarec, potřeboval bych poradit. Mám ted origo hella světla a chtěl bych ty Depo R32 look. Bude se tam muset něco měnit nebo jenom vyměním kus za kus?
Díky
Díky
VW Golf IV black magic, 1.9 TDi, 81 kW, r.v. 2002
- GOLFÁK
- Profík
- Příspěvky: 1009
- Registrován: 19.02.2008 16:42
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Mění se to kus za kus, žádný dodělávky nejsou potřeba. Spíš předělávky až zjistíš, že v noci snima nic nevidíš.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 25.11.2012 18:55
- Bydliště: Jihomoravsky kraj
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Ahoj kluci , měl bych dotaz VW Bora s originálníma xenonama dá se u nich nějak vylepšit jejich svítivost . Ted to nesvítí nějak moc zázračně .. jsou to takové bludičky ... Díky za odpovědi
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
tak pro začátek dát kvalitní značkový výbojky pokud nepomůže tak leda nechat pokovit paraboly znovu
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- romaneek
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 18.03.2009 12:57
- Bydliště: Tachovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Ahojte,
taktéž řeším svítivost originálních xenonů.
Vydal jsem se trochu jinou cestou a to je namísto xenonu osadit světlo bi-led modulem, který svítí daleko lépe. (Něco málo nafoceno mám).
Originální nivelaci chci zachovat a mám zatím tyto poznatky, když odpojím ať výbojku nebo startér tak jednotka ve vagu hlásí chybu, ale naklápění normálně funguje, projektor by se do korpusu vejít měl.
Nyní jej mám již usazený v parabole a chystám se světlo nahrubo sesadit, abych si ověřil, že vše sedne. Poté nalakuji plasty uvnitř načerno (když už se v tom rýpu a mám černé auto ), zapojím projektor na + co jde při zapnutí tlumených do měniče a odzkouším na autě a až poté chci nalepit sklo.
Během této přestavby mě doprovází pár "ale" a tak mám pár dotazů na někoho zkušenějšího kdo se v elektrice vyzná případně si už něčím podobným prošel.
1. Mám popraskané ty dva horní plasty, které jsou uvnitř světla, ve kterých je závit, jsou zacvaklé do paraboly a nastavují její sklon a taktéž ten bílý spodní ve kterém je nacvaklý motorek pro nastavování sklonu.
Dají se tyto díly použít z halogenových světel, nebo případně koupit?
2. Máte někdo ověřené, že nivelace funguje i bez xenonu a jestli je nějak vázaná na měnič napětí pro xenon umístěný zezadu na světle (mám novější typ)?
Díky za případnou pomoc i reakce
Roman
taktéž řeším svítivost originálních xenonů.
Vydal jsem se trochu jinou cestou a to je namísto xenonu osadit světlo bi-led modulem, který svítí daleko lépe. (Něco málo nafoceno mám).
Originální nivelaci chci zachovat a mám zatím tyto poznatky, když odpojím ať výbojku nebo startér tak jednotka ve vagu hlásí chybu, ale naklápění normálně funguje, projektor by se do korpusu vejít měl.
Nyní jej mám již usazený v parabole a chystám se světlo nahrubo sesadit, abych si ověřil, že vše sedne. Poté nalakuji plasty uvnitř načerno (když už se v tom rýpu a mám černé auto ), zapojím projektor na + co jde při zapnutí tlumených do měniče a odzkouším na autě a až poté chci nalepit sklo.
Během této přestavby mě doprovází pár "ale" a tak mám pár dotazů na někoho zkušenějšího kdo se v elektrice vyzná případně si už něčím podobným prošel.
1. Mám popraskané ty dva horní plasty, které jsou uvnitř světla, ve kterých je závit, jsou zacvaklé do paraboly a nastavují její sklon a taktéž ten bílý spodní ve kterém je nacvaklý motorek pro nastavování sklonu.
Dají se tyto díly použít z halogenových světel, nebo případně koupit?
2. Máte někdo ověřené, že nivelace funguje i bez xenonu a jestli je nějak vázaná na měnič napětí pro xenon umístěný zezadu na světle (mám novější typ)?
Díky za případnou pomoc i reakce
Roman
Naposledy upravil(a) romaneek dne 19.02.2019 23:25, celkem upraveno 1 x.
Golf IV var. ASZ , IC ARL, hybrid 1756, na zadku 1,6. Lamela s HDS a komplet Brembo Max. Bi-led atd
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 25.07.2011 21:14
- Bydliště: Bohutín u Šumperka
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Ahoj. To s tím plastem na nastavováním světlometu ti moc neporadím zda jde přehodit z halogenů, ale vím že je rozdíl v uchycení motorků pro naklápění halogen vs xenon. Kde xenon využívá plastového držáku do kterého vložíš motorek a ten šroubuješ ke korpusu světla. Kdežto u halogenu vkládáš motorek přes otvor v korpusu světlometu a otočným pohybem ten motorek zajišťuješ. K té druhé otázce si myslím pokud máš novější typ xenonů tak aby si zachoval nivelaci budeš muset ponechat na levém světlometu tu jednotku, která má za následek vyhodnocení čidel z náprav a následný pohyb světlometů (Jen teď nevím zda tahle jednotka sama dokáže ovládat i druhý světlomet bez toho aniž by na ni musela být jeho jednotka. Případně by si musel jednotky zachovat na obou světlech) Mám starší typ xenonů na svém autě a mám pouze jednotku na levém světle kde tahle jednotka ovládá naklápění jak na levém tak pravém světle.
- romaneek
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 18.03.2009 12:57
- Bydliště: Tachovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Díky za reakci.
Také mám levé master raději nechám obě.
Ty plasty vypadají takto, ten bílý vlevo je v pořádku, vpravo zlomený:
Také mám levé master raději nechám obě.
Ty plasty vypadají takto, ten bílý vlevo je v pořádku, vpravo zlomený:
Golf IV var. ASZ , IC ARL, hybrid 1756, na zadku 1,6. Lamela s HDS a komplet Brembo Max. Bi-led atd
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 25.07.2011 21:14
- Bydliště: Bohutín u Šumperka
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Já se furt lámu zda se nepustit do stavby xenonových světel. Základ by mi posloužili halogeny, které bych osadil projektorem pro xenon nebo Bi-xenon d2s. Mám tu kabeláž s paticemi, jednotky a motorky z bouraných xenonů z Octavie I. Tohle vše bych chtěl nějak vložit do těch halogenů z golfa a zprovoznit. Pokud to samozřejmě půjde. Zatím mám tak něco v hlavě něco na papíře.
- romaneek
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 18.03.2009 12:57
- Bydliště: Tachovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Přestavba na xenon.
Jde spíš o to zlegalizovat to (i když to je samozřejmě na tobě) ostřikovače a nivelaci.
Kdybych měl na golfu halogeny tak nějaký bi-led neřeším. Dokonce když jsem trefil před dvěmi lety srnce na pravou stranu a sháněl pouze pravý originální xenon,byl jsem už na půl cesty prodat levý, nivelaci a za utržené peníze koupit manuální naklápění a nové lampy hella a bylo by po starostech. Koupil jsem je na fabii, dal do nich kvalitní žárovky a naprostá spokojenost. Nakonec jsem ten xenon levně sehnal a nechal tak, no a nyní po roce řeším bi-led
Jde spíš o to zlegalizovat to (i když to je samozřejmě na tobě) ostřikovače a nivelaci.
Kdybych měl na golfu halogeny tak nějaký bi-led neřeším. Dokonce když jsem trefil před dvěmi lety srnce na pravou stranu a sháněl pouze pravý originální xenon,byl jsem už na půl cesty prodat levý, nivelaci a za utržené peníze koupit manuální naklápění a nové lampy hella a bylo by po starostech. Koupil jsem je na fabii, dal do nich kvalitní žárovky a naprostá spokojenost. Nakonec jsem ten xenon levně sehnal a nechal tak, no a nyní po roce řeším bi-led
Golf IV var. ASZ , IC ARL, hybrid 1756, na zadku 1,6. Lamela s HDS a komplet Brembo Max. Bi-led atd
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 25.07.2011 21:14
- Bydliště: Bohutín u Šumperka
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Tak já vše na voze mám. Jak nivelaci tak ty ostřikovače. Takže by to nemusel být problém. Jen si udělat čas a nějak to zrealizovat. Určitě jak se do toho pustím zkusím sem něco postnout.
- romaneek
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 18.03.2009 12:57
- Bydliště: Tachovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Tak bi-led osazeno, vše funguje jak má až na naučení polohy světel přes VAG.. To budu ještě muset vykoumat. V akčních členech sklápění i zvedání jde, ale když provádím základní nastavení, tak skupina 1 základní nastavení funguje, skupina 2 učení ne, píše to stav učení, porovnání není možné.
Měla by být prázdná paměť závad, ale to já nesplňuji když mám kompletní xenony pryč, takže to píše defekt zapalovacího modulu pro výbojku..
Kdyby jste někdo věděl co s tím, budu rád..
Bylo s tím tedy daleko víc práce než jsem čekal, musel jsem spustit níž moturek naklápění, aby fungovaly krajní polohy, malinko upravit korpus světlometu (v místě kde byl xenon nahřát a vyrovnat jeden prolis).
Uvidím dnes večer, snad to bude stát za to..
Měla by být prázdná paměť závad, ale to já nesplňuji když mám kompletní xenony pryč, takže to píše defekt zapalovacího modulu pro výbojku..
Kdyby jste někdo věděl co s tím, budu rád..
Bylo s tím tedy daleko víc práce než jsem čekal, musel jsem spustit níž moturek naklápění, aby fungovaly krajní polohy, malinko upravit korpus světlometu (v místě kde byl xenon nahřát a vyrovnat jeden prolis).
Uvidím dnes večer, snad to bude stát za to..
Golf IV var. ASZ , IC ARL, hybrid 1756, na zadku 1,6. Lamela s HDS a komplet Brembo Max. Bi-led atd
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
- romaneek
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 18.03.2009 12:57
- Bydliště: Tachovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
Tak byl k.o. přední senzor, nyní vyměněn. Ukazoval na rovině 0,91V. Základní nastavení udělat šlo, i naučit polohu, ale jen když je nad 1V. Takže když jsem najel pravým na obrubník šlo to. Nuže jsem teď přihl to táhlo s kloubkama a nyní na rovině senzor ukazuje 2,7V a je téměř vyhráno.
Ale, když u auta zvednu celou stranu tak u zadního hodnota klesá, u předního stoupá..
To mi hlava nebere, nemá to podle zatížení či odlehčení auta stoupat či klesat obojí stejným směrem?
Mohl by jste někdo kouknout do měřených hodnot jak to máte?
Jinak bi-led svítí parádně..
Ale, když u auta zvednu celou stranu tak u zadního hodnota klesá, u předního stoupá..
To mi hlava nebere, nemá to podle zatížení či odlehčení auta stoupat či klesat obojí stejným směrem?
Mohl by jste někdo kouknout do měřených hodnot jak to máte?
Jinak bi-led svítí parádně..
Golf IV var. ASZ , IC ARL, hybrid 1756, na zadku 1,6. Lamela s HDS a komplet Brembo Max. Bi-led atd
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vše o xenonech aneb jak na xenony do GIV
mrknu ti do bloku hodnot jinak dobrá prace